Connect with us

Spravodajstvo

Honda predstavila nové offroady CRF na rok 2019

Publikovaný

on

  Dve inovácie a jeden úplne nový model. Aj tak by sa dal zhrnúť offroadový modelový rad Honda CRF na rok 20019. Okrem dvoch motokrosových špeciálov CRF250R a CRF450R bola predstavená úplne nová civilne orientovaná 450-ka CRF450L.    


CRF450L – úplne nový model

Najvýznamnejšou inováciou na rok 2019 je nové civilné enduro CRF450L. Po konštrukčnej stránke vychádza tento model z motokrosového špeciálu CRF450R modelový rok 2018. Na offroadového hobby jazdca tak čaká obratné a výkonné enduro, ktoré ponúka dostatok ľahko dávkovateľného výkonu od najnižších otáčok. Motor plní prísnu emisnú normu Euro 4 a prvá veľká servisná prehliadka ho čaká až po 32 000 km. Nová je 6-stupňová prevodovka a väčší zotrvačník, ktorý pomáha zlepšiť trakciu zadného kolesa a pomáha zjemniť výkonovú krivku. Podvozok rovnako vychádza z minuloročného motokrosového špeciálu, samozrejme nové sú komponenty pruženia, pribudli LED svetlá vpredu aj vzadu a chladič je väčší a používa prídavný ventilátor. Pohotovostná hmotnosť motorky je 130,8 kg a sedlo je 940 cm nad zemou.    


CRF450R – inovovaný model

Motokrosový špeciál CRF450R sa na rok 2019 podrobil sérii uprav, ktoré priniesli nárast výkonu o 2,5 k a krútiaci moment narástol o 2 Nm. Tento nárast bude citeľný prakticky v celom rozsahu otáčok motora a najväčší podiel na tom nesie inovovaná hlava valca. Novinkou je aj 3-stupňový asistent štartu HRC Launch Control. Podvozok prichádza s novým nastavením pruženia a úplne nový je strmeň prednej brzdy, ktorý sa podieľa na celkovej úspore hmotnosti 1 kg. Novinkou sú riadidlá Renthal Fatbar, ktoré rovnako prinášajú zníženie hmotnosti a väčšie možnosti individuálneho nastavenie riadidiel.    


CRF250R – inovovaný model

Minulý rok sa 250-ka dočkala úplne nového motora a na rok 2019 sa konštruktéri zamerali na výraznejšie zvýšenie krútiaceho momentu v nízkych a stredných otáčkach bez straty vysokého výkonu vo vysokých otáčkach. Tento cieľ sa podarilo dosiahnuť vďaka sérii úprav. Priemer škrtiacej klapky sa zmenšil o 2 mm, nový profil vačky upravuje zdvih ventilov. Skrátený výfukový zvod má podiel na zachovaní maximálneho výkonu. Novinkou pre modelový rad 2019 je 3-stupňový asistent štartu HRC Launch Control, ktorý je podobný ako na 450-ke. Najväčšou zmenou na podvozku je nový predný brzdový strmeň, ktorý je rovnaký ako na 450-ke a to isté platí aj pre riadidlá Renthal Fatbar. 

Nová Honda CRF450L mieri nielen do terénu ale aj do bežnej premávky

Honda predstavila offroady modelovej rady CRF na rok 2019

2 komentáre

2 Comments

  1. papi

    24. mája 2018 at 19:34

    To už v roku 20019 budú tie predpisy Euro4 teda hodne prísne, keď civilný 450 ccm Honda vodník CRF 450 L bude mať len 25 koní. 😈 

    Veď ten vzducháč Shineray-Jawa 350 OHC s archaickým motorom, kerý vlastne vznikol v praveku na rysovacích doskách u Hondy (a kerý dnes vraj tiež spĺňa Euro4), teda aj tá „Jawa“ má viac koní. 
    Pritom v tej Jawe netreba ani olej meniť každý týždeň… 😁  😁  😁 

  2. VANUCCI

    24. mája 2018 at 20:09

    😎 papi  v roku 20019 už budú skur..ne prísne  😁  😈 

    Inak k príspevku  👍

Komentuj článok

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.

Najčítanejšie

Partneri