Dve inovácie a jeden
úplne nový model. Aj tak by sa dal zhrnúť offroadový modelový rad Honda CRF
na rok 20019. Okrem dvoch motokrosových špeciálov CRF250R a CRF450R bola
predstavená úplne nová civilne orientovaná 450-ka CRF450L.
CRF450L – úplne nový model
Najvýznamnejšou
inováciou na rok 2019 je nové civilné enduro CRF450L. Po konštrukčnej stránke
vychádza tento model z motokrosového špeciálu CRF450R modelový rok 2018. Na
offroadového hobby jazdca tak čaká obratné a výkonné enduro, ktoré ponúka
dostatok ľahko dávkovateľného výkonu od najnižších otáčok. Motor plní prísnu
emisnú normu Euro 4 a prvá veľká servisná prehliadka ho čaká až po 32 000 km. Nová
je 6-stupňová prevodovka a väčší zotrvačník, ktorý pomáha zlepšiť trakciu
zadného kolesa a pomáha zjemniť výkonovú krivku.
Podvozok rovnako
vychádza z minuloročného motokrosového špeciálu, samozrejme nové sú
komponenty pruženia, pribudli LED svetlá vpredu aj vzadu a chladič je
väčší a používa prídavný ventilátor. Pohotovostná hmotnosť motorky je 130,8 kg a sedlo je 940 cm nad zemou.
CRF450R – inovovaný model
Motokrosový
špeciál CRF450R sa na rok 2019 podrobil sérii uprav, ktoré priniesli nárast
výkonu o 2,5 k a krútiaci moment narástol o 2 Nm. Tento
nárast bude citeľný prakticky v celom rozsahu otáčok motora a najväčší
podiel na tom nesie inovovaná hlava valca. Novinkou je aj 3-stupňový asistent
štartu HRC Launch Control. Podvozok prichádza s novým nastavením pruženia
a úplne nový je strmeň prednej brzdy, ktorý sa podieľa na celkovej úspore
hmotnosti 1 kg.
Novinkou sú riadidlá Renthal Fatbar, ktoré rovnako prinášajú zníženie hmotnosti
a väčšie možnosti individuálneho nastavenie riadidiel.
CRF250R – inovovaný model
Minulý rok sa
250-ka dočkala úplne nového motora a na rok 2019 sa konštruktéri zamerali
na výraznejšie zvýšenie krútiaceho momentu v nízkych a stredných otáčkach
bez straty vysokého výkonu vo vysokých otáčkach. Tento cieľ sa podarilo dosiahnuť
vďaka sérii úprav. Priemer škrtiacej klapky sa zmenšil o 2 mm, nový profil
vačky upravuje zdvih ventilov. Skrátený výfukový zvod má podiel na zachovaní
maximálneho výkonu. Novinkou pre modelový rad 2019 je 3-stupňový asistent
štartu HRC Launch Control, ktorý je podobný ako na 450-ke.
Najväčšou zmenou
na podvozku je nový predný brzdový strmeň, ktorý je rovnaký ako na 450-ke a to
isté platí aj pre riadidlá Renthal Fatbar.
Nová Honda CRF450L mieri nielen do terénu ale aj do bežnej premávky
Honda predstavila offroady modelovej rady CRF na rok 2019
To už v roku 20019 budú tie predpisy Euro4 teda hodne prísne, keď civilný 450 ccm Honda vodník CRF 450 L bude mať len 25 koní. 😈
Veď ten vzducháčShineray-Jawa 350 OHC s archaickým motorom, kerý vlastne vznikol v praveku na rysovacích doskách u Hondy (a kerý dnes vraj tiež spĺňa Euro4), teda aj tá „Jawa“ má viac koní. Pritom v tej Jawe netreba ani olej meniť každý týždeň… 😁 😁 😁
Na stránke motocykel.sk používame cookies aby sme pre vás zabezpečili ten najlepší zážitok z nášho webu (napr. prehrávanie videií). Cieľom je taktiež zozbierať potrebné údaje pre našu analytiku (návstevnosť napr). Robíme to za účelom skvalitnenia samotného obsahu, týchto webstránok motocykel.sk ako aj presnejšie a relevantnejšie zobrazených reklám vám, naším čitateľom. Svoj súhlas prosím vyjadrite vpravo stlačením tlačidla:
SÚHLASÍM SO VŠETKÝM akceptujete spracovanie údajov na všetky uvádzané účely. Taktiež vyjadrujete svoj súhlas s používaním údajov, ktoré je možné spracúvať len s vaším súhlasom (môžete ho kedykoľvek zmeniť).
NASTAVENIA môžete zmeniť preferencie a základné nastavenia spracovania údajov. Svoj výber môžete kedykoľvek zmeniť.
Tento web používa cookies na vylepšenie zážitku a jeho funkcionalít. Niekoré z nich sú kategorizované ako základné a sú potrebné pre normálne základné fungovanie webu. Používame aj cookies tretích strán, napríklad Google či iné mimo EHP, ktoré nám umožňujú porozumieť užívateľskému správaniu na našich stránkach a/alebo vám zobrazovať relevantný komerčný obsah. Tieto cookies sú ukladané v prehliadači s vašim dovolením (môže zahŕňať spracúvanie osobných údajov, ako IP adresa alebo iné). Máte možnosť si jednotlivé súhlasy/oprávnený záujem prispôsobiť.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Dĺžka trvania
Popis
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
papi
24. mája 2018 at 19:34
To už v roku 20019 budú tie predpisy Euro4 teda hodne prísne, keď civilný 450 ccm Honda vodník CRF 450 L bude mať len 25 koní. 😈
Veď ten vzducháč Shineray-Jawa 350 OHC s archaickým motorom, kerý vlastne vznikol v praveku na rysovacích doskách u Hondy (a kerý dnes vraj tiež spĺňa Euro4), teda aj tá „Jawa“ má viac koní.
Pritom v tej Jawe netreba ani olej meniť každý týždeň… 😁 😁 😁
VANUCCI
24. mája 2018 at 20:09
😎 papi v roku 20019 už budú skur..ne prísne 😁 😈
Inak k príspevku 👍