Spravodajstvo
Koncept Suzuki Recursion vracia turbo späť
-
PR článkyPred 2 týždne
Motocyklový intercom SCS – ktorý si vybrať a ako ho namontovať?
-
Testy a recenziePred 3 týždne
TEST Honda CB650R s e-clutch: veľký pomocník bez obmedzovania
-
SpravodajstvoPred 4 týždne
Malé supermoto, more zábavy: KTM 125 SMC R a KTM 390 SMC R
-
SpravodajstvoPred 2 týždne
Triumph Speed Triple 1200 RS 2025
-
Testy a recenziePred 3 týždne
TEST Ducati Diavel V4 vs Triumph Rocket 3 Storm R: Súboj titánov
-
SpravodajstvoPred 3 týždne
Harley-Davidson – novinky 2025
-
PodujatiaPred 1 týždeň
POZVÁNKA na 15. výročie Customs of Slovakia 2025
-
Testy a recenziePred 6 dní
TEST BMW M1000XR vs S1000XR: cestovateľ s okruhovým bratom
papi
1. novembra 2013 at 5:53
Hovorí sa okolo 100k/100 Nm, tak ide len o to, s výkonom akého litra sa to porovnáva, keď bežná dnešná SS-šeststovka má nad 120 k…
Váha, spotreba a krútiak ale prednosťou budú, cieľom u tohoto modelu asi nebola honba za výkonom, to by mala mašinka 250 koní… 😉
Všetko tu už bolo, ale Suzuki z viacerých možných smerovaní vývoja vybral dobrý segment, technický turbo-pokrok u plechoviek je za ten čas obrovský (použité materiály, odstránenie diery…), určite je čo aplikovať aj u motoriek…