Na víkendovom moto-výlete po Slovensku som dostal možnosť skúsiť si Ogardovu ? ?Multisrandu?. Motorka sa mi vždy dizajnovo páčila, veď povedzme si, ktorá moto-Talianka je škaredá, ale z pohľadu cestného endura som nad ňou krčil nosom. …ale lepšie raz skúsiť, ako sa tisíc krát pozerať.
Krásna, čierna, extravagantná, talianska panička s dokonalými líniami sporo oblečená do vkusných červených doplnkov Rizoma, chodiaca na štíhlych apsajdavnoch obutých v lodičkách značky Brembo… tep sa mi mimovoľne zvyšuje ako keď okolo vás prejde pekná baba a vy viete že ten pohľad nebol márny.
Po nasadnutí a otočením kľúčika sa okamžite rozľahne v okolí penziónu Babia Hora bigbeat ?Termixov? /termignoni/ sprevádzaný perkusnými zvukmi chrastiacej suchej a otvorenej spojky… toľko krát počuté zvuky a vibrácie sa tento krát prenášajú priamo pod kožu a niekde vzadu na temene hlavy cítim slastné zimomriavky ? .. tento stroj žije!?. V priebehu minúty získavam odučený zlozvyk pridávať plyn a z rozostreným pohľadom počúvať zvukovú kulisu. Ej veru majiteľ boxera BMW môže o niečom takomto leda snívať a nepomôže mu žiaden laďák.
Začínam vnímať celým povrchom tela a nasávať dojmy pocity. Sedlo na mňa pôsobí dojmom drevenej lavice obtiahnutej koženkou po ktorej človeka musí po 5 km ukrutne rozbolieť zadok .. ale omyl !! Opak je pravdou sedlo je vynikajúco ergonomicky riešené a navyše pod koženkou sa skrýval gélový tlmič zadnice jazdcovej, takže žiadne spoznávanie stredoveku cez zadok sa nekonalo.
Prvý mierny šok nastal pri pokuse stlačiť spojku a zaradiť prvý kvalt. Spojka oproti môjmu BMW ukrutne tvrdá a na kvaltpáku som musel tiež vyslovene skočiť. Pár krát som si medzi jednotlivými kvaltami popridával kým som si zvykol že spojka zaberá až úplne hore. Dostávame sa na cestu, kde s ňou opatrne začínam laškovať zo strany na stranu. Príjemne prekvapený jej ?váhou? a jazdnými vlastnosťami idem skúsiť čo mi povie motor. A panečku ten toho povedal strašne veľa. Ešte teraz sa mi ježia chlpy, keď si spomeniem na tu silu a ochotu vyraziť vpred aj malým pootočením plynovej rukoväte. Stačí aby ste držali motor nad 3tisíc otáčok a ten je potom ochotný na každom rýchlostnom stupni vyskúšať váš pud sebazáchovy a ramenné kĺby. Už keď som na ňu sadal všimol som si brzdy Brembo takže skvelým brzdením som prekvapený nebol. Čo ma šokovalo bol podvozok, je tvrdší ako u BMW a to teda ešte nebol žiaden ak beriem do úvahy všetky cestné endurá, ktoré som skúsil. Pri brzdení v zákrutách mala trošku tendenciu sa vyrovnávať na čo som si pri BMW odvykol ale nebolo to nič hrozné ani záludné.
Ozajstný sexuálny zážitok som si odniesol na krásnej kľukatej ceste z Nitrianskeho Rudna do Ilavy. Nádherný pocit cítiť, ako pri výjazdoch zo zákrut ide motor za plynom. Dobrý asfalt, ľúbivé zákruty a medzi nohami nadržaná temperamentná Talianka pripravená dať aj brať. Do zákrut sa jej vôbec nechcelo tak ako som zvyknutý z mojej nemeckej tatramatky, ale je to len sila zvyku. Celá motorka sa nesie v duchu ?ak niečo chceš, musíš preto niečo urobiť až potom to dostaneš?. Predné plexi, ktoré na mňa pôsobilo nie príliš presvedčivým dojmom si prekvapivo dobre odvádzalo svoju prácu a komfort pri jazde bol väčší ako za oveľa väčším plexi na BMW GS. Jazdec rozhodne netrpí turbulenciami. Chýbali mi chrániče rúk na ktoré som zvyknutý, ale plne chápem že tejto motorke by dizajnovo nepridali.
Ogardovi som ju odovzdával v mierne extatickom stave s vyschnutým hrdlom a hrčou emócií v hlave. Nie je to motorka do terénu, je to čistokrvný cesťák a športovec oblečený do šiat cestného endura a tak tu motorku treba aj brať.
Je to motorka ktorá vie ako chytiť za srdce a poriadne s ním zatriasť. Je to Ducati.
autor fotografie: Ogard
raptor veľmi pekne napísané, veľmi dobre sa to číta. Môžu ti závidieť redaktori slovenský motočasopisov ,pretože z toho vôbec necítiť reklamu. Ja som sa z DUCATI motorom viezol iba na Gagive Elefant a súhlasím čo sa týka motora čo si napísal. Tie motory naozaj také sú, je to paráda.
Najlepsie redakcne clanky by boli aj tak po inhalacii THC, to by bolo co citat 🤐 . Ved aj svetozname pesnicky zlozili spevaci vacsinou pod drogami 😁 😉
keby chceli aj druheho objektoveho nestranneho redaktora, tak kludne by som isiel testuvat 🤣 ze totok, zasadam za kokpit dvojvalcoveho dvojkolesoveho dvojvyfukoveho stroja menom podobnym, jednemu sladkemu mucnemu jedlu zo skolskych jedalni, Ducaty, jednotku to ma dole a hned nad jednotkou je dvojka, na ktoru dozera neutralny priestor, namiesto ramu sa kupodivu rozkrutili kolesa, analogova palubovka zacina ukazovat smer mojich chlpov na tele, kdezto zimomriavky zasa urcuju vzrusenie z uz tak znamej zvukovej kulisy tejto sladkej mucnej znacky z Talianska…
Janko baci, veeeelka pochvala! 🙂
Aj ked som na takom stroji nikdy nesedel, po precitani mi to pripada ze mam o dalsiu 😛 eroticku 🤐 skusenost viacej.
Ziadne suche konstatovania ale skutocne velmi pekne a emotivne napisany clanok. A hlavne o emociach to nase motorkovanie predsa je. 😁
Na stránke motocykel.sk používame cookies aby sme pre vás zabezpečili ten najlepší zážitok z nášho webu (napr. prehrávanie videií). Cieľom je taktiež zozbierať potrebné údaje pre našu analytiku (návstevnosť napr). Robíme to za účelom skvalitnenia samotného obsahu, týchto webstránok motocykel.sk ako aj presnejšie a relevantnejšie zobrazených reklám vám, naším čitateľom. Svoj súhlas prosím vyjadrite vpravo stlačením tlačidla:
SÚHLASÍM SO VŠETKÝM akceptujete spracovanie údajov na všetky uvádzané účely. Taktiež vyjadrujete svoj súhlas s používaním údajov, ktoré je možné spracúvať len s vaším súhlasom (môžete ho kedykoľvek zmeniť).
NASTAVENIA môžete zmeniť preferencie a základné nastavenia spracovania údajov. Svoj výber môžete kedykoľvek zmeniť.
Tento web používa cookies na vylepšenie zážitku a jeho funkcionalít. Niekoré z nich sú kategorizované ako základné a sú potrebné pre normálne základné fungovanie webu. Používame aj cookies tretích strán, napríklad Google či iné mimo EHP, ktoré nám umožňujú porozumieť užívateľskému správaniu na našich stránkach a/alebo vám zobrazovať relevantný komerčný obsah. Tieto cookies sú ukladané v prehliadači s vašim dovolením (môže zahŕňať spracúvanie osobných údajov, ako IP adresa alebo iné). Máte možnosť si jednotlivé súhlasy/oprávnený záujem prispôsobiť.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Dĺžka trvania
Popis
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
malymirec
1. mája 2008 at 9:32
Nie si len dobrym basnikom, ale aj autorom clankov 😈
take dobre citanie som uz davno nemal 😁
wewe
1. mája 2008 at 9:37
Velmi pekne 😉 😘
duggo
1. mája 2008 at 9:47
Zradca ☹️ ☹️ ☹️ ☹️ ☹️
raptor
1. mája 2008 at 9:52
Duggo prestan.. ved vies ze aj benitko mussollini a dolfinko hitlerovič boli kamaráti takže k pošpineniu rasy nedošlo 😀
wewe, malymirec dakujem
italofighter
1. mája 2008 at 10:15
raptor no raptacku teba je v styxe skoda nechces sa zamestnat niekde ako redaktor motocyklov?
raptor
1. mája 2008 at 10:19
Redaktor? hmmm bavit by ma to urcite bavilo
italofighter
1. mája 2008 at 10:21
raptor no elbo tusim jeden nemenovany motocyklovy casopis hlada redaktora ak vies ktory myslim
raptor
1. mája 2008 at 10:24
Nuz veru neviem o nicom…
italofighter
1. mája 2008 at 10:26
raptor kuk ni svet motocyklov najnovsi strana 8 hned na vrchu
kxbibo
1. mája 2008 at 16:42
raptor veľmi pekne napísané, veľmi dobre sa to číta. Môžu ti závidieť redaktori slovenský motočasopisov ,pretože z toho vôbec necítiť reklamu. Ja som sa z DUCATI motorom viezol iba na Gagive Elefant a súhlasím čo sa týka motora čo si napísal. Tie motory naozaj také sú, je to paráda.
MartineR
1. mája 2008 at 17:03
Pekny clanok …
duggo
1. mája 2008 at 17:12
Najlepsie redakcne clanky by boli aj tak po inhalacii THC, to by bolo co citat 🤐 . Ved aj svetozname pesnicky zlozili spevaci vacsinou pod drogami 😁 😉
keby chceli aj druheho objektoveho nestranneho redaktora, tak kludne by som isiel testuvat 🤣 ze totok, zasadam za kokpit dvojvalcoveho dvojkolesoveho dvojvyfukoveho stroja menom podobnym, jednemu sladkemu mucnemu jedlu zo skolskych jedalni, Ducaty, jednotku to ma dole a hned nad jednotkou je dvojka, na ktoru dozera neutralny priestor, namiesto ramu sa kupodivu rozkrutili kolesa, analogova palubovka zacina ukazovat smer mojich chlpov na tele, kdezto zimomriavky zasa urcuju vzrusenie z uz tak znamej zvukovej kulisy tejto sladkej mucnej znacky z Talianska…
no bolo by co pisat 😁 👋
duggo
1. mája 2008 at 17:14
😶 sakra Ducati je make i ?
asi som viacej sedaval v jedalni ako v triede 🤣 🤣
yagiza
1. mája 2008 at 17:26
raptor si bozsky 😇
malymirec
1. mája 2008 at 17:26
raptor inak zabudol som:
Ticho ti straaaaaasne zavidim 😶
bacaono
1. mája 2008 at 17:42
Janko baci, veeeelka pochvala! 🙂
Aj ked som na takom stroji nikdy nesedel, po precitani mi to pripada ze mam o dalsiu 😛 eroticku 🤐 skusenost viacej.
Ziadne suche konstatovania ale skutocne velmi pekne a emotivne napisany clanok. A hlavne o emociach to nase motorkovanie predsa je. 😁
raptor
1. mája 2008 at 17:46
Dakujem pekne za vase reakcie /pýriaci sa smajlo/ 🙄
som rád že sa páčilo
duggo.. .kto teba pozna nepotrebuje THC.. teba staci stretnut a hned sa clovek vznasa na vlnach fantazie a zhmotneneho absurdna 😘
Lanie
1. mája 2008 at 18:18
Uff no mne sa to tiez lubilo 🙂 🙂
duggo
1. mája 2008 at 18:54
Raptor nerob mi zle, lebo budem smutnejsi.
dajte aj mne nejaky motorbike na otestovanie ☹️ 😈
duroslav
1. mája 2008 at 19:56
Raptor: pripajam sa, hlboky umelecky zazitok…mohlo byt viac foto tej masiny…ta cesta z N. Rudna do IL je paradna, chodim tade obcas…
papaya
2. mája 2008 at 14:22
Pripajam sa ku gratulantom a potesilo by viac foto tejto kocky. 😉
raptor
2. mája 2008 at 15:17
Fotky som poslal exebatovi
cygno
2. mája 2008 at 19:40
No teda, pekny clanok 😁
Kwasak
2. mája 2008 at 21:06
raptor vyborne napisane, priam vzrusujuce 🙄 😁
raptor
2. mája 2008 at 22:02
Ukaz zuzka ako si vzrusena 😀
ogard
3. mája 2008 at 7:55
Ale no tak, ukludnite hormony vy dvaja 😈 …teda hlavne ty raptak, zuzka moze pokracovat 🤣 🤣
…ja len ze som nesmierne poteseny tymto basnickym clankom plnom emocii 🙄
tutok pridavam fotecku ako este sa da Multistrada zneuzivat [linka] 🙂 😈
Bobik
3. mája 2008 at 15:19
raptor, ogard kym vy tu kecate, ja uz mam vrchol vzrusenia za sebou… 😘 😘 😘
…som doteraz behala s vysavacom po baraku 😈 😁
Bobik
3. mája 2008 at 15:19
Jezismarja zas som Bobik 😀
Kwasak
3. mája 2008 at 15:20
Este ze sa daju prispevky editovat 😈 😈 😈 … chudak Bobik, nic netusiaci 🤣
ogard
3. mája 2008 at 17:10
No teda bobik 😶 😶
🤣 🤣
raptor
3. mája 2008 at 18:46
A jeeeeeje…. teda bobo 😶 😶 🙄 🙄 🙄 ty vakuivy onanista vysavacoidny 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 😀
Kwasak
3. mája 2008 at 23:15
😀 😀 😀 no co, aspon je sranda… a hlavne ze bobik furt nic netusi 😁
teRor
6. mája 2008 at 6:02
…musim sa pridat k pochvale clanku, prijemna motocyklisticka beletria v spojeni futuristicou fantasy 🙂
campa
6. mája 2008 at 15:35
Bye sa to čítalo, móóže byť. 🙂
campa
6. mája 2008 at 15:36
Dáko to blbne.
znova
👋 fajne sa to čítalo atd…
Patejl
14. mája 2008 at 11:01
No i já si myslím, že jsi to napsal lépe než redaktor z motomagazínu. Taky jsem si tento článek vychutnal a představil jsem si to , byl to krásný sen.
Coden
15. mája 2008 at 10:05
Raptorko, po prečítaní Tvojho článku, začne nad Ducati uvažovať aj človek, čo mal predtým voči talianom predsudky… moc dóbre napísané… 😁
Coden
15. mája 2008 at 10:07
Raptorko, po prečítaní Tvojho článku, začne nad Dukinou uvažovať aj človek, čo mal predtým voči talianom predsudky… moc dóóbry článok… 😁