Spravodajstvo
Royal Enfield Himalayan – nové enduro z Indie
-
Testy a recenziePred 4 týždne
TEST Carpuride W702 Pro: Moderná technológia na 20-ročnej motorke
-
MotoporadňaPred 4 týždne
Ako pripraviť motorku na sezónu: rady pre bezpečnú jazdu a spoľahlivý výkon
-
Testy a recenziePred 1 týždeň
TEST: Honda GB350S – poctivý klasik pre moderného jazdca
-
NezaradenéPred 3 týždne
TEST Kawasaki Z900 a Z900 SE (2024): Ktorý naháč je pre vás lepší?
-
SpravodajstvoPred 3 týždne
Nové Triumph Endurá: TF 450-E a TF 250-E 2025
-
SpravodajstvoPred 1 týždeň
BMW R 1300 R 2025: Surová sila a technologická precíznosť v čistej podobe
-
PodcastPred 2 týždne
Lukáš Tomšík – Slovenský motorkár, ktorý robí dabléra pre Toma Cruisa
-
SpravodajstvoPred 2 týždne
Ducati Desmo450 MX – talianske srdce v motokrosovom svete
bacaono
25. januára 2016 at 16:31
No „Karle“ ….já ti nevím. 😟
V promo videu odpadnutá stupačka (1:52) 😶, skúšobná trať a štýl testovacích jazdcov veľmi podobná nášmu pionier cupu 😈, navyše to vyzerá tak, že polovica garážových kutilov by to navrhla a pozliepala asi krajšie 😁.
Ale keď to bude stáť trebárs 3-4tis. 🤐
….ako toto……to mali radšej zostať pri tej klasike čo robili. 😇
papi
25. januára 2016 at 17:42
😈 Bezzi im naškicol klasické endurko, už by to chcelo len iný motor… 😉
italofighter
27. januára 2016 at 6:09
Prt enduro scrambler to je
papi
29. januára 2016 at 8:53
😈 Bača, nehundri.
Na Enfielda musíš dozrieť, také ľahké nevieš?
Mne napr. stále častejšie hovoria, že musím dozrieť na Harleya.
Nie som nejaký vývoj-maniak, ale ušiel im ale jeden dôležitý detail: to Harley najprv musí dozrieť na mňa.
bacaono
29. januára 2016 at 9:26
Papi jás som už dozretý 😁 .
Klasikou RE by som nepohŕdol v žiadnom prípade. Už som sa na tom aj vozil.
Úvahy sú,… len sa rozhodujem medzi RE Bullet Classicom a Triumph Scramblerom…….a čakám na nejakú finančnú podporu. 😈 😇 😁……a teplé miesto v psychiatrickej liečebni pre manželku. 🤐
papi
30. januára 2016 at 11:02
Maďarský dovozca, pán Lehotay z Dorogu (cca 10 km od Štúrova) ponúkal v roku 2009 toto, fotil som to na výstave v Pešti.
Vtedy to stálo 990 tis. forintov, bagatel.
Keď sa to tak vezme, toto je tá pravá enfieldovská klasika.
Dnes už to neponúka, ale zas ponúka úplne schopnú tzv. offroad-sadu, čo obsahuje hliníkovú nádrž, nové blatníky aj s držiakmi, výf. koleno a tlmič (tie sú presne, ako na fotke 👍 ), športový vzd. filter, široké riadítka, iné stupačky, ráfy 18″ a 21″ aj so špicami, iné zadné svetlo aj smerovky, iné sedlo a ochranný plech pod motor.
Pneu v tom ale nie sú – no a takýto set stojí 450 tisíc forintov, teda pri dnešných cca 310 Ft/1 evri cca 1450,- euro.
Základný novodobý RE Bullet (500 ccm FI) uňho stojí 4440,- evri.
Inak Enfieldy sú zavedené pravekom počnúc v rôznych úpravách aj v indickej armáde, používajú sa aj v krutých podmienkach, či už vysokohorských, v púšti alebo trebárs aj v pralese…
To, že nejakú Himalayu s odpadávajúcimi stupačkami teraz vyvíja nejaký superteam superodborníkov, je len nejaký, od západu prevzatý marketingový humbuk… 😁 😁 😁