Spravodajstvo
RXV Dakar ? rally moto od Aprilie
-
Testy a recenziePred 3 týždne
TEST: Honda GB350S – poctivý klasik pre moderného jazdca
-
SpravodajstvoPred 3 týždne
BMW R 1300 R 2025: Surová sila a technologická precíznosť v čistej podobe
-
PodcastPred 3 týždne
Lukáš Tomšík – Slovenský motorkár, ktorý robí dabléra pre Toma Cruisa
-
SpravodajstvoPred 4 týždne
Ducati Desmo450 MX – talianske srdce v motokrosovom svete
-
Testy a recenziePred 2 týždne
Triumph Tiger Sport 800 vs. 660 2025: Rovnaký štýl, iný svet
-
PodujatiaPred 3 týždne
TEST Days a Safety Training: Honda štartuje sezónu 2025 vo veľkom štýle – príď sa povoziť!
-
Testy a recenziePred 6 dní
Kawasaki Z500 2024 – Malý veľký naháč
-
Testy a recenziePred 1 týždeň
TEST: Brixton Crossfire 500 XC – scrambler, ktorý má gule
AMIS
30. júna 2008 at 6:20
Mne sa páči silné dakar linky a neubránim sa pocitu, že KTM diktuje dizajnové linky 😈 😁
nerd
30. júna 2008 at 12:01
Na dakar mozu ist 2 valce? ☹️
italofighter
30. júna 2008 at 12:16
No zda sa mi ze sa napadne podoba tvarovo na katrosovu ktm ku xixixixi alebo aj na tenere kusok ale co sak je to jedno na com sa jazdi hlavne nech to jazdi xixixixi
misi
30. júna 2008 at 14:16
Keď bude!!! 😠
Marek750
30. júna 2008 at 17:53
Tiež viem že dvojválce Dakar jazdiť nemôžu 😟
malymirec
30. júna 2008 at 20:48
Mne sa zda, ze odmedzili len objem na 450. Ale na jej vysledky som fakt zvedavy 🙄
sliver
1. júla 2008 at 14:12
nerd, Marek750 pravidla Dakar series niesu mojou silnou strankou, ale pise sa v nich:
5P2 ELIGIBLE MACHINES
Group 1: Marathon
Classes:
1.1 from 0 to 450 cm3
1.2 over 451 cm3
Group 2: Super Production
Classes:
2.1 from 0 to 450 cm3
2.2 over 451 cm3
Group 3: Quad
Classes:
3.1 from 0 to 500 cm3
3.2 501 to 800 cm3
In Groups 1 and 2, twin cylinders of over 451 cm3 are forbidden. (V triedach 1 a 2 su dvojvalce s objemom nad 451 cm3 zakazane. Takze do 450 by mali byt povolene.)
A tu to je (strana 8-9/55):
[linka]
kxbibo
4. júla 2008 at 14:36
AMIS desingové linky skôr diktuje praktičnosť
sliver 🙂