Moje zháňanie
začalo už pred rokom. Celkovo som videl takéto 3 motorky, nakoľko ich malo ľudí
kupuje a ešte menej predáva. Prvá bola ako tak OK, len mala búraný predok, t.j.
opravovaná predná vidlica. Na druhu som išiel pozrieť koncom leta. Nebola prihlásená
na SK ŠPZ a odretá pravá strana aj s výfukom. Inak bez chyby. Bola tam ale vysoká
cena na to v akom bola stave a keď k tomu prirátam prihlásenie plus oprava …
Tiež nie to pravé orechové. Ono ťažko sa hľadá moto tohto typu, nepoškodená.
Tretiu a finálnu som bol pozrieť a po menšej kontrole stavu som ju kúpil. Bolo
s ňou tiež vpalené do plota, ale to bolo len povrchovo. Nedá sa povedať, že
to sú škrabance, lebo tam nie sú ani ryhy, len taký lišaj.
Písal
sa 24. máj tohto roku a ja som sa stal vlastníkom tejto mašiny. Prvý dojem a
jazda bola na nezaplatenie. Má najazdenych 25 000 km. Hneď mi sadla do ruky
a po zohriatí motora tam na cca 75 °C vrrrrrrrrrrrrrrrrr na 12 tisíc. Asfalt
začne trhať tak cca po 5-6 tis. A čo robí pri 9-10 nemusím popisovať. Brzdné
vlastnosti by som čakal lepšie, ale asi sa pozriem či nie je zavzdušnená. Momentálne
je obutá na Michelin Pilot a môžem povedať, že sú to znamenité pneu. Len neviem
či budú aj budúcu sezónu (cena). Štartuje perfektne, či za studena, či zohriata.
Chladenie je vodou. Prevádzková teplota tak okolo 80-90 °C, ventilátor sa spúšťa
pri 106 °C. Čo sa týka spotreby, zmestil som sa do 6,5 l/100km kombinácia mesto,
diaľnica a mimomesto. Na plnú nádrz mam dojazd cca 250 km. Indikátor
paliva začne blikať pri 50-60 km a svieti pri 10-20 km dojazdu. Mal som možnosť
vyskúšať a pekne som tŕpol, kedy už bude pumpa. Po prvých 800 km som ale prišiel
na nedostatky, ktoré budú potrebovať menšiu investíciu. Predchádzajúci majiteľ
jazdil na povolenej reťazi a tak budem musieť meniť celú rozetu. Taktiež som
zistil, že sem tam na voľnobehu mi dačo kope v motore a prenáša sa to do stúpačiek.
Dosť silne rany. Žeby rozvodová reťaz? Zistím pri menení rozety. Zvody sú zakončené
koncovkou Viper. Neviem povedať či sa výkon zmenil, alebo nie, lebo som nemal
možnosť vyskúšať originál. Zvuk má ale znamenitý a nie je hlavy čo by sa neotočila.
Čo sa týka maximálnej rýchlosti, o tom netreba hovoriť nič, lebo to asi hovorí
samo za seba. V skutočnosti ma ani neláka ju skúšať na tej rozbitej rozete.
Možno po výmene a uistení sa že je všetko na 101% OK. Veľmi sa mi osvedčil tlmič
riadenia. Pri výjazdoch zo zákrut, alebo keď sa vám pri razantnejšom pridávaní
nadvihne predné koleso, nehrozí žiaden balans. Nie som z tých jazdcov, ktorý
drží kŕčovito zaťaté ruky a prstu sa mu zarývajú do rúčiek.
No
a teraz mínusi ktoré som postrehol. Motorka nie je pre osoby vyššieho vzrastu.
Má síce vyššie sedlo, ale zasa pri jazde máte problém nájsť správne miesto pre
nohy. Mal som možnosť to otestovať. Jazda v teniskách, lepšie povedané s tenkou
podrážkou a jazdu v mojich znamenitých newrockoch s 4-5 cm podrážkou. Trošku
sa musím poprehadzovať, aby som našiel ideálny posed. Podotýkam že meriam 186
cm. Ďalšia vec je tá, že pri vytočení plného raidu udiera koniec na riaditkách
do nádrže. Treba byt teda opatrný aby to neodniesol lak.
jej ahoj, super masinka, sa mi hrozne lubi, s tou vyskou ma kazdy prekvapujete 🙂 ) neraz som pocul ze na tu motorku nevojde taky vysoky na druhu taky.. no ja mam 201cm, na ktoru vojdem? na traktor? ;))))
a planujem jupit si hondu cbr 600 alebo 900 inaksie je to super masinka ta suzuki, tak len poopravuj tie chybycky aby bolo setko ok, a hlavne davaj pozor a uzi si jazdu, zelam ti vela stastnych kilakoch. :moto:
Dva roky dozadu som kupoval 750-ku. Súhlasím, aj vtedy ich bolo málo a núdza o kupované na SK ani nepíšem, takže zostali iba dovezené a chcel som padnutú maximálne na plasty. Perličkou bol jeden chalanisko u ktorého som sa naozaj 3x v telefonáte ubezpečoval než vyrazím, že je všetko tak, ako má byť.
Rok výroby 2001, 12 000 km, pôvodné, motor neotváraný a rám nerovnaný … to som potreboval … (bola jeseň 2003)
Zámerne nenapíšem, kde to bolo, aby sa nový majiteľ nervovo nezrútil, ak ju spozná. Z troch metrov dávala naleštená kráska skvelú pastvu pre oči, ale …
Obyčajom u mňa je odplastovať motocykel, či predávam, alebo kupujem. Na pravej strane od nádrže zváraný rám, z vnútornej strany vyťahovaný tyčkou, ostali ešte neočistené otrusky po zváraní – podotýkam vonku.
Prevodovka olepená dookola červeným silikónom … nie je čo dodať.
Zodraté zadné platničky, reťaz RK-čka, nájdete ich na motocykloch Kawasaki.
Takže padnutá, rám rovnaný, prevodovka otváraná, 12 000 kmm reťaz a zadné platničky predsa musia vydržať, pokiaľ nejazdí denne za domom okruh.
K jej vlastnostiam. Od 8000 ot./min ide nádherne hore, dobrá ovládateľnosť, na okruhu mäknú brzdy, treba pancier … skoro ako na každej. S nejakými závadami na motore a prevodovke som sa ja a moji známi nestretli.
Na stránke motocykel.sk používame cookies aby sme pre vás zabezpečili ten najlepší zážitok z nášho webu (napr. prehrávanie videií). Cieľom je taktiež zozbierať potrebné údaje pre našu analytiku (návstevnosť napr). Robíme to za účelom skvalitnenia samotného obsahu, týchto webstránok motocykel.sk ako aj presnejšie a relevantnejšie zobrazených reklám vám, naším čitateľom. Svoj súhlas prosím vyjadrite vpravo stlačením tlačidla:
SÚHLASÍM SO VŠETKÝM akceptujete spracovanie údajov na všetky uvádzané účely. Taktiež vyjadrujete svoj súhlas s používaním údajov, ktoré je možné spracúvať len s vaším súhlasom (môžete ho kedykoľvek zmeniť).
NASTAVENIA môžete zmeniť preferencie a základné nastavenia spracovania údajov. Svoj výber môžete kedykoľvek zmeniť.
Tento web používa cookies na vylepšenie zážitku a jeho funkcionalít. Niekoré z nich sú kategorizované ako základné a sú potrebné pre normálne základné fungovanie webu. Používame aj cookies tretích strán, napríklad Google či iné mimo EHP, ktoré nám umožňujú porozumieť užívateľskému správaniu na našich stránkach a/alebo vám zobrazovať relevantný komerčný obsah. Tieto cookies sú ukladané v prehliadači s vašim dovolením (môže zahŕňať spracúvanie osobných údajov, ako IP adresa alebo iné). Máte možnosť si jednotlivé súhlasy/oprávnený záujem prispôsobiť.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Dĺžka trvania
Popis
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
aver
14. júna 2005 at 7:29
jej ahoj, super masinka, sa mi hrozne lubi, s tou vyskou ma kazdy prekvapujete 🙂 ) neraz som pocul ze na tu motorku nevojde taky vysoky na druhu taky.. no ja mam 201cm, na ktoru vojdem? na traktor? ;))))
a planujem jupit si hondu cbr 600 alebo 900 inaksie je to super masinka ta suzuki, tak len poopravuj tie chybycky aby bolo setko ok, a hlavne davaj pozor a uzi si jazdu, zelam ti vela stastnych kilakoch. :moto:
Natalka
16. júna 2005 at 9:58
a hneď po kúpe utekal za Natálkou 😉
mala som tú česť.. vtedy bola ešte horúca…
Joker, také otrepané… veľa šťastných kilometrov 😘 :60:
Joker
16. júna 2005 at 11:00
Co je otrepane??? ☹️
Ja som tu king :hip:
:31:
raptor
22. júna 2005 at 9:01
joker nezer tolko piruli 😁 s tou sestovkou si tak maximalne páža 😛
eXeBaT
22. júna 2005 at 9:10
Joker
Dva roky dozadu som kupoval 750-ku. Súhlasím, aj vtedy ich bolo málo a núdza o kupované na SK ani nepíšem, takže zostali iba dovezené a chcel som padnutú maximálne na plasty. Perličkou bol jeden chalanisko u ktorého som sa naozaj 3x v telefonáte ubezpečoval než vyrazím, že je všetko tak, ako má byť.
Rok výroby 2001, 12 000 km, pôvodné, motor neotváraný a rám nerovnaný … to som potreboval … (bola jeseň 2003)
Zámerne nenapíšem, kde to bolo, aby sa nový majiteľ nervovo nezrútil, ak ju spozná. Z troch metrov dávala naleštená kráska skvelú pastvu pre oči, ale …
Obyčajom u mňa je odplastovať motocykel, či predávam, alebo kupujem. Na pravej strane od nádrže zváraný rám, z vnútornej strany vyťahovaný tyčkou, ostali ešte neočistené otrusky po zváraní – podotýkam vonku.
Prevodovka olepená dookola červeným silikónom … nie je čo dodať.
Zodraté zadné platničky, reťaz RK-čka, nájdete ich na motocykloch Kawasaki.
Takže padnutá, rám rovnaný, prevodovka otváraná, 12 000 kmm reťaz a zadné platničky predsa musia vydržať, pokiaľ nejazdí denne za domom okruh.
K jej vlastnostiam. Od 8000 ot./min ide nádherne hore, dobrá ovládateľnosť, na okruhu mäknú brzdy, treba pancier … skoro ako na každej. S nejakými závadami na motore a prevodovke som sa ja a moji známi nestretli.
Želám od výmeny po výmenu no problem 😉
Rony
25. júla 2005 at 10:09
Dokazete mi poradit? Idem kupovat GSX R-ku 750 r.v. 2001.Na co si mam dat pozor. A ako vlastne ta motorka ma ist?