Spravodajstvo
Suzuki pokračuje v podpore amatérskeho motokrosu
-
SpravodajstvoPred 1 týždeň
Triumph Rocket 2024: ešte silnejší, ešte lepší
-
Testy a recenziePred 3 týždne
Kladivo na Rebela: Kawasaki Eliminator 500
-
TechnikaPred 4 týždne
Ktorá značka priniesla najpôsobivejšie novinky?
-
MotoporadňaPred 3 týždne
Čo kúpiť nad 35 kW: prvá dospelácka motorka
-
SpravodajstvoPred 4 týždne
Triumph Tiger 1200 2024:
-
Turistické článkyPred 4 dni
Cestujeme s Motobulharom: Rakúsko
-
SpravodajstvoPred 2 týždne
BMW R12 a R12 nineT: klasika po nemecky
-
SpravodajstvoPred 3 týždne
Husqvarna Svartpilen 801: prototyp je na svete!
kxbibo
17. februára 2009 at 6:24
Na Slovensku môžeme o niečom takom len snívať. 😕
Gaaspi
23. februára 2009 at 10:11
Všimli ste si v texte že modelovej rady RM nie RM-Z ! A pritom všade počúvam že kvóli rozmachu 4-taktov najme v USA sa predražil šport drahšia údržba 4-taktov odrovná malé teamy a včasoch hnusnej krízy hospodárskej, menej utrácania ochotných sponzorov! Žeby vďaka kríze znova začali japonci predávať 2-T krosky! No mňam! 2-T NEVER DIE! 😁 😁
kxbibo
23. februára 2009 at 11:36
Gaspáč: modelová rada je to stále RM. A najmenší 4T robia 250, neviem aký mladý jazdci sú to možno jazdia triedu 85.