Connect with us

Testy a recenzie

Test Moto Guzzi Stelvio 4V

Publikovaný

on

Nečakané skutočnosťou

Keď vyšli prvé zmienky o modely Moto Guzzi Stelvio, tak som chvíľu rozmýšľal, či je to skutočnosť alebo kačica. Realita ale nedala dlho na seba čakať a tak minuloročné Miláno potvrdilo skutočnosť, že veľké ? maxi cestovné enduro Stelvio 1200 4V je na svete. Názov Stelvio kopíruje názov talianskeho alpského passu (2 757 m. n. m.) a tak nám všetkým má byť hneď jasné do akých výšin Stelvio mieri. V redakcii mi teda stojí skutočne kus veľkého železa s týmto názvom a v tejto chvíli mám za sebou cca 600 km ?stelvio jazdy?. Aj keď prvé pocity pred nasadnutím sú rozhodne zmiešané, testovacie kilometre padli na úrodnú klávesnicu a aj v tomto prípade je nám v redakcii opäť cťou, že sme si Stelvio vyskúšali ako prvý v SR.

Keď Taliani tvoria enduro

Aj keď je pravidlom, že pre Guzzi nikto nie je vzorom a žiaden model nepodlieha tuctovej psychóze, model Stelvio bude asi výnimkou. Faktom je že Guzzi v triede ťažkých cestovných endúr bola roky zaangažovaná a 269 kg model Quota 1000 a 1100 (69k) ešte dodnes môžete vidieť na cestách západnej Európy. Teda Stelvio nie je až takým mimoriadnym prekvapením, skôr vás zaskočia veci, kde v jednom momente nachádzam príbuzné prvky napr. s GS (zadné línie, kotvenie kufrov, odhalené kolená…). Nápaditosť, až prílišná v niektorých detailoch, ale končí pri pohľade na predné svetlá, ktoré napodobujú niečo iné ako konkurenciu. Zato zadná združená lampa je prepracovaná do najmenšieho detailu a let diódy pracujú v kruhoch ako zadné svetlo a vnútro kruhov sú brzdové svetlá. Tu sa to vydarilo veľmi pekne, ale chybičku sme našli. Letky brzdového svetla sú utopené v plaste a keď zabrzdíte, tak z cca -45° uhla rozsvietené letky skoro nevidieť. Ale kto už bude za vami jazdiť pod takým uhlom. Naopak, keď stojíte vedľa Stelvia, zaujmú vás štíhle línie motocykla, vysoká svetlosť podvozku, vypletané kolesá, obrátené predné masívne tlmiče, široké riadidlá, zakrytovaná vaňa, dvojfarebná hlava valcov s hrdým nápisom quattro valvoline a znakom MG.

Technika opäť po ?guzácky?

Úplne nový motor so 4-mi ventilmi na hlavu spĺňa kritéria Euro 3 a tento motor zároveň nájdete i v modely Griso 8V. Prevodovka je 6-stupňová a sekundárny prevod na zadné koleso je zabezpečený opäť vylepšeným kardanom CA.R.C. Rám je z oceľových rúrok, kvalitne vymyslený a dobre skombinovaný s podvozkom. Vpredu nájdete nastaviteľnú obrátenú masívnu vidlicu upside-down s klzákmi o priemere 50 mm čo je nad štandard a so zdvihom 170 mm a vzadu centrálny, prepákovaný progresívny tlmič so 155 mm zdvihom a nastavením útlmu. Predpätie pružiny je trvalé. Ako pravé cestné enduro má Stelvio vypletané kolesá vpredu 19? a vzadu 17? s tradičnou brzdnou rodinou Brembo. V mieste pre vodiča je skutočne veľkorysé a pohodlné sedadlo, spolujazdec si pohodlie tiež pochvaľoval. Vodič má k dispozícii nadmieru masívne a široké riadidlá, s ovládaním palubného počítača priamo na ľavom bajonete. Kombinovanej palubnej doske dominuje ako inak okrúhly ?guziňácky? otáčkomer (toto si Guzzi nikde neodpustí) a samozrejme digitálny veľkoplošný panel s údajmi o rýchlosti, vonkajšej teplote, stavu paliva, priemernej spotrebe a dvoch denných počítadiel. Tento budík je použitý i v iných modeloch. Celý panel je precízne zakomponovaný a umiestnený, pričom priamo nadväzuje na prednú kapotu. Predný štít, ako i sedačka jazdca sú manuálne nastaviteľné, pod sedačkou jazdca som našiel priestor na lekárničku a možno kotúčový zámok by tu ešte vošiel. Nemôžem zabudnúť na netradične umiestnenú skrinku na pravej strane nádrže, ktorá sa otvára pri zapnutom zapaľovaní elektronickým tlačidlom na ľavej strane riadidiel. Vojde tu peňaženka, doklady aj mobil. Nádrž je celá oplastovaná a upevnenie magnetického tankvaku nebude možné, takže len pomocou popruhov, ale nedávam tomu veľkú šancu kvôli tvaru tohto priestoru.

Stelvio patrí do alpských passov

Osedlať Stelvio nie je pre mňa problém. S mojou výškou 181 cm sadám do sedla, Stelvio jemne dosadne, ľavú nohu mám celú na zemi, pravú bezpečne dočiahnem na pol chodidla. Manévrovanie s 214 kg suchej váhy na mieste je ale otrava a na lúke ho musíme tlačiť dvaja. Všetko ostatné už ale ide tak, ako má. Jednotka tam buchne ako kladivo, zvyšok stupňov pri radení ide citeľne tichšie. Hneď prvých pár metrov viem, že napr. s húpavým podvozkom Norge Stelvio nemá nič spoločné. Podvozok je tuhší, motor má iný zvuk. Na mieste pridám plyn a cítim ako sa motorka mierne nakloní do strany. S týmto efektom som pri jazde nemal problém, je to cítiť iba na mieste. Dávam prvé kilometre, dosť opatrnícky, z podvozku cítiť stabilitu a istotu, roztáčam to viac a viac. Motor má zatiaľ dolu a v strede ničím neprekvapuje, okrem toho, že ho počujem viac ako som zvyknutý. Vcelku bežná jazda na začiatok. Papierová hodnota 106 k sa prejavuje až v druhej polovici otáčok. Na nižších stupňoch naberám rešpektujúcu rýchlosť ale tak, že motor kvôli dynamike jazdy je potrebné vytáčať viac, miestami až do 5 000 z 8 000 využiteľných otáčok. V spodných a stredných otáčkach sa vlastne iba vozím, zábava začína v druhej polovici otáčkomera. Preto som spomínal Griso, pretože motor má charakter športovca, ktorý sa dobre cíti práve vtedy, keď sa vytáča. Jazdím okreskami s jamami a všetkým možným, čo k nim patrí. Podvozok je skutočne doladený, netreba žiadne úpravy, dokonca ani nemením sériové nastavenie – lebo netreba. S naloženým kufrom a spolujazdcom sa situácia opakuje a na koliesko nastavenia útlmu ani nesiaham. Motocykel na asfalte presne sedí, správne reaguje na moje pokyny, tu je moja spokojnosť nadmerná. Práca s motorom a plynovou rukoväťou vyžaduje dlhší návyk, motor je športovo ladený, a tak je potrebné častejšie podraďovanie v ostrých pasážach. Pre bežnú, nevýraznú jazdu dobre, ale moja povaha je rýchlejšieho charakteru, a tak častejšie vytáčam motor. Pravidelne sa mi rozblikáva na panely červený trojuholník, ktorý rozsvecuje zábehové nastavenie presne pri 6 000 otáčkach. Viem, že motor ale v hornej rovine otáčok neplače a nebojím sa jazdiť s červenou kontrolkou. Na diaľnici pri 140-tke ťahám za plyn a Stelvio razom vystrelí ako raketa. Hranicu 200 km/h pokorujem celkom ľahko a zaujímavé je nenápadné plexi vpredu – je tak dobre vytvarované, že ani pri tejto rýchlosti nemám problém s vetrom, alebo turbulenciami za sebou. To, že s vetrom nezápasím je pozitívne pre Stelvio a mojím pohľadom príjemná cestovná rýchlosť pre posádku je 160 km/h na diaľnici (to som skúšal samozrejme v Nemecku). Pri tejto rýchlosti netrpí ani motor ani posádka. Horšie to je ale s PHM, pretože Stelvio papalo v mojom prípade (obsadenie: plný kufor, spolujazdec, jazdec) 7,8 l/100 km. Takže pri 4,5 litrovej rezerve a 18 l nádrži mi oranžová svieti po cca 160 km, čo je na cestovné enduro veľmi malý rádius. Schádzam zo Stelviom do mierneho terénu, skôr lúka ako kopce. Charakter motora vo veľmi nízkych otáčkach na dvojke je nevýrazný, hľadám kompromis rýchlosti a plynu. Aj toto so Stelviom trvá dlhšie ako by som potreboval. Necítim ale priamu istotu aj keď podvozok nemá najmenší problém ani v ľahkom teréne, vraciam sa na cestu a tu som opäť doma.

Nalejme si talianske víno

Stelvio je mladé, kvalitné talianske víno, v ktorého chuť ešte len objavujeme. Ťažkopádne na mieste, športové v jazde. Podvozkovo nesklame ani v ľahkom teréne a na ceste aj rozbitej je skutočne doma. Konštruktéri nenechali podvozok ani najmenšej náhode a je vidno, že tu sa chyby ťažko hľadajú. Navyše je predimenzovaný a znesie tie najprísnejšie kritéria v pomalých pasážach horských passov, alebo pri 200-vke na diaľnici. Ovládanie stroja je štandardné, presné a dodá vám pocit istoty a bezpečia. Sebavedomosť vodiča narastá priamo úmerne s pribúdajúcimi kilometrami. Motor by chcel trochu prestaviť a potreboval by viac koníkov naspodku a v strede, aby ho nebolo potrebné tak vytáčať. Takto postavený je viac športový ako turistický. Prípadný majiteľ by mal byť už dobre vyjazdený, pretože Stelvio ponúka techniku, ktorá podá vysoký výkon. Ale i v tomto prípade platí staré pravidlo: musíte mať s Guzzi príbuzné DNA a potom je všetko v poriadku. Nehovorím, že sa konkurencia typu GS, Caponord sa teraz trasie, ale Stelvio je dobrý akcelerátor do ohňa v každom smere a svojich vyznávačov si určite nájde a už aj má.

plus pohodlie posádky, ovládateľnosť, vyváženosť, ergonómia, spracovanie, hlavný stojan

minus malá kapacita nádrže, malý výkon v nízkych a stredných otáčkach, spotreba

MOTOR

Typ: vzduchom chladený štvortaktný dvojvalec do "V", rozvod OHV, 8 ventilov
Vŕtanie x zdvih: 95 x 81 mm
Zdvihový objem: 1 151 ccm
Kompresný pomer: 11 : 1
Max. výkon: 106 k pri 7 500 ot./min
Max. krútiaci moment: 108 Nm pri 6 400 ot./min
Príprava zmesi: elektronické vstrekovanie paliva
Zapaľovanie: digitálne
Štartovanie: elektrické
Prevodovka: 6-stupňová
Sekundárny prevod: kardanový hriadeľ CA.R.C.

PODVOZOK

Rám: dvojitý kolískový pozváraný z oceľových rúrok
Rozmery (D x Š x V): 2 250 x 1 025 x 1 475 mm
Rázvor: 1 550 mm
Výška sedla: 840 mm
Objem palivovej nádrže: 18 l, rezerva: 4,5 l
Pneu: vpredu: 110/90-19, vzadu: 180/55 – 17
Pruženie: vpredu: teleskopická vidlica typu upside down, priemer klzákov 50 mm, zdvih 170 mm, vzadu: jeden centrálne uložený tlmič pruženia, zdvih 155 mm
Brzdy: vpredu: 2x kotúčová, priemer kotúča 320 mm, vzadu: kotúčová, priemer kotúča 282 mm
Hmotnosť: 214 kg
Cena: 409 900 Sk / 13 606 ?

Motocykel na test zapožičal: GVP MOTO s.r.o. Komárno

Autor, foto: Motomagazín

Článok bol publikovaný v Motomagazíne 06/2008

Test Moto Guzzi Stelvio 4V

Advertisement

43 komentárov

43 Comments

  1. MartineR

    9. decembra 2008 at 9:06

    Pekny test. len si dovolim malu opravu LET dioda je spravne dioda LED (light emited diod) 👋
    inak by som si tento kusok aj ja rad vyskusal …

  2. raptor

    9. decembra 2008 at 10:04

    Jediny nedostatok tejto motorky je ten ze je krpata.. ale zas pre mensie postavy to moze byt naopak prednost

    tiez by som si ju rad skusil

  3. psik

    9. decembra 2008 at 10:22

    Kua že Tamáši. Ja už som sa tešil, že bod testom bude podpísaný Cichacký. 😕

  4. RoboNM

    9. decembra 2008 at 12:48

    Vadim, ee, Cichacký nechal dakoho, nech mu u otestuje, či to vôbec ide a potom si ešte u predajcu vyžankal zľavu za to, že už je jazdená 🤣 🤣 🤣 Já ich poznám, já mám v tej ich firme kamošov, voni sou pane kohn vychytralí 😀 😀

  5. duroslav

    12. decembra 2008 at 23:13

    …autor ma moto pozicanu z Komarna, najazdil 600 km a vozil sa 160kou po dialnici v Nemecku 😈 …ale fajn test (az na par hrubok 🤐 ), fandim cestnym enduram …ale tie svetla su divne 😟

  6. RoboNM

    17. decembra 2008 at 11:19

    Duroslav a potom si ju na test požičal terajší majiteľ a tú maxošku prekonal 😈 /pre úradné záznamy – tiež v Nemecku a šiel 212 tuším 😶 😉 🙂 /

  7. AMIS

    17. decembra 2008 at 23:53

    Tie svetlá sú fasacool , šak já vám neskôr poviem či to je pravda, tých úbohých 5000km ale ešte nie je na hľbkové hodnotenie. Zatiaľ v skratke, v noci svieti úžasne aj keď by som privítal aj druhé diaľkové, lebo na modrej kontrolke svieti iba jedno svetlo, tahá jak utrhnuté, je fakt pravda, že pod 5000tisíc je to obyčajná motorka, ale vietor do vlasov príde nad 5000 RPM a to doslova, až si seriem do gaťuriek akoby sa išla utrhnúť z reťaze a len čakam kedy mi ustrelí zadné kolo, na zadné ju moc netreba presviedčať a ja to moc rád nemám lebo si nenosím náhradné trenky, v Komárne nás cvakla hliadka s radarom v momente keď som ju dával znova na zadné 😠 Ešteže bol so mnou Frankyboy 😈
    po drobných úpravách sa na jar objavím na cukríkovom dostatočne natúnenom cestovnom endurku a aj napriek dobre zvoleným terajším pneu (scorpion) ich nahradím TKC80kami. Guzinku som bral skôr ako recesiu podobne ako introša , GW, alebo Kinga, ale ak by mi dal niekto nôž na krk a nútil ma sa rozhodnúť, nechám si práve ju . Prečo? Ešte neviem , ale je v nej niečo čo ja ešte stále objavujem a každá jazda mi na nej viac a viac nafúkne gule. Napriek tomu, že som dostal neodolateľnú (fakt neodolateľnú) ponuku na Adventuru 950 od KTM, jednoducho mi nejak neviem prečo prirastá k srdcu. Pivár a Rapťák ak bude pekne poslúchať a piť mliečko aj so šupkou , tak sa na jar môžete povoziť 😁 , ale opatrne. 😘
    Sedlo trocha tvrdšie ako na strome , ale rovnako pohodlné, posed priamy jemne dopredu predklonený ale neunavujúci. Zákryt, napriek čudnému štítu dostatočný, dokonca odháňa vzduch aj od prstov, čo síce znie tučne , ale zima na ruky mi nie je ani v tomto počasí. Dojazd, fakt žalostný, ale ak jazdíte medzi 160-180 (och ja nezbedník) , tak je to v poho, mimochodom ja som skôr alpský jazdec a mongolské tundry prenechám Ewanovi, preto ma dojazd cca 200km necháva kľudným a po tých rokoch som sa naučil, že viac ako spotreba ma baví jazda, veď pumpu nájdem na každom rohu a bez bandasky nejdem nikam ani na motorkách s podstatne menšou spotrebou, to som skrátka ja. Inak palubný počítač mi počas spoločných jázd vykazuje spotrebu medz 4,8 až 5,6 litrov, ale to sa fakt vlečieme stofkou a ruku na srdce, to už zábava nie je. Zadný tlmič OK, predná vidla je trochen tvrdšia, ale šmolko mi sľúbil, že vie o jednej súčiastke , čo je vo vidle, ktorá tam je len na parádu a jej absencia pridá tlmičom na funkčnosti, ktorú k športovej jazde potrebujem, ktorá to ale je ja neviem. Iba sa vozím, neopravujem 😁 Dizajn mucha,gekkon, ufo, mišmašbmw od všeho neco, ale je cool a neokukaná (to ja rád). Verdikt? Zatiaľ neľutujem .
    Odkaz pre Boba, Rapťáka a Kwasak , odkedy som dotiahol matky čo držali po bokoch vstrekové trisky hlavy valcov mám suché, priebežne to kontrolujem, ale už je to čisté. 😉 Takže olej to asi nebol, skôr to mohlo byť palivom a prachom na hlavách. Palubný počítač je inak skvelý, okamžitá spotreba, priemerná spotreba, vyhrievanie rukovätí, po prepnutí na rezervu dojazd na nádrž, meranie napájania batérie, hry som ešte nehral 😁 maximálna rýchlosť, priemerná rýchlosť, doteraz dosiahnutá maximálka 221 ale beriem , že tacháč skresluje, podľa GPS som mal ten deň maximálku 215. Na to, že som mal kufre(prázdne) mi to stačí. Cesta do štiavnice pohoda a ak sa vrátim na jar zo Stelvia s fotkami napíšm Vladimu hĺbkovejšiu recenziu len tak pre doplnenie aj s detailami samotného správania. Zatiaľ som sa na viac nezmohol. Howk

  8. duroslav

    19. decembra 2008 at 23:08

    RoboNM: mne skor islo o to, ze do Nemecka a spat je to asi viac ako 600 km…test spocival vo vylete do Nemecka, alebo si ju tam testujuci odviezol na kare? 🤐

  9. AMIS

    20. decembra 2008 at 1:24

    Nie zapol som teleport (príplatková výbava) a na Berlínskom obchvate som si naskúšal radenie po šestku 😈 😁

  10. VladiB

    20. decembra 2008 at 7:23

    AMIS Super teším sa daj vedieť, čo ste vybrali z tých tlmičov, nešlo mi do hlavy to presakovane oleja, som prekvapený ako sa to jednoducho vyriešilo, ozaj máš už tie držiaky na kufre? A dopovedz ten príbeh s exotickým foto z policajného radaru.

  11. raptor

    20. decembra 2008 at 7:58

    Amis ja by som sa aj odviezol lebo motorecka sa mi moc paci ale kua… krpateeeee to jeeeeee 😟

    vsak uvidime ze co a ako na jar

  12. AMIS

    20. decembra 2008 at 12:25

    Istý nemenovaný kamarát sa so mnou vracal zo spoločného výjazdu so stromákmi, keď sme zrazu v komárne ostali trčať na semafóroch. No to viete adrenalín, široká prázdna rovinka pred vami , tak prečo nie 😈
    No v tom sa na dvojke dostalo na tých povestných 5000 navyše cez spojku a už len cítil, že po dvoch nejdem , v momente keď som to doprdkol na zem vidím oproti dśebe v protismere bielu Fabču s pupákom na nose ako sa obaja v aute na mňa čudne pozerajú. 😇 Tak som ubral a sledoval čo bude. Pustili Frankyho a hup cez dvojitú za nami. Prekľučkovali sme do predu na daľších semafóroch a keď na zelenej aj oni predbehli kolónu, tak už som vedel, že fotka musela by%

  13. AMIS

    20. decembra 2008 at 16:40

    P.S. nemenovaný kamarát bol ich kolega, tak sme obišli s úsmevom 😇

  14. duroslav

    20. decembra 2008 at 22:16

    …inac usporiadanie motora je mi u cestneho endura jednoznacne najsympatickejsie, skoro jak GS, len to tolko nezavadza… 😁 😈 🤐

  15. AMIS

    21. decembra 2008 at 17:45

    To sa mi na guzzi vždy páčilo/nepáčilo 😉

  16. Marek750

    21. decembra 2008 at 19:01

    Zaujímavo a pekne vypracovaná cestná motorka s enduro posedom .Na terén sa tu nemyslí ani náhodou ,to by mala 200mm zdvihy a 21 palcové koleso a pozdĺžne Véčko asi nedovolí väčšiu nádrž ako 16 litrov (do mojej sa zmestí 30 🙄 ) 1200vka motor musí trhať asfalt 😁

  17. raptor

    21. decembra 2008 at 19:10

    Motorka ktora nema 21 palcove koleso neni vhodna do terenu? 😶 😶 😟

    tych 16 litrov je pravda tak na polovicu, …obligatnych 20-22 litrov by bolo ovela lepsie ale povedzme si, dnes aj v rusku mas pumpu kazdych 100 kilometrov a ked nie tak su tu este bandasky ako povedal amis

  18. Marek750

    21. decembra 2008 at 19:20

    No s 19tnátkou určite horší prejazd dier a nerovností a z cestným odpružením 170/155mm a 214kg suchej váhy ešte horšie . Ale to nevadí , na ceste jej to ide dobre a je to také enduro ako TDM či Vstrom .

  19. RoboNM

    21. decembra 2008 at 20:47

    Marek, ver mi, dá sa to aj géeesom 1150 a 19-palcovým kolesom, len ide o to, prekonať prvotný strach a nebáť sa j***úť s motorkou v teréne aj o zem 😁 Nemám advíka dlho, ale už som aj na touranckách jazdil oráčinu a to bola fest sranda 😈 🙂

  20. raptor

    21. decembra 2008 at 22:17

    Ano mas pravdu do terenu je lepsia 21 ako 19 ale to neznamena ze ak ma vpredu „len“ 19 koleso tak tu moze majitel obstaroznej yamahy brblat jak stare pivo ze sa „na teren nemysli ani nahodou“

    a TDM veru enduro nie je a veru ani cestne enduro kdezto maly strom ano 😛

    rozdiel medzi 200mm a 170mm su az tri centimetre… myslim ze progresivna pruzina u stelvia to krasne uhra oproti tvojim dvom yamaha harmonikam v prednych tlmicoch

    unavujes ma

  21. Marek750

    21. decembra 2008 at 22:46

    Ále Raptor nebuď zas agresívny 😁 to je stará téma čo je , a čo nie je enduro.Ja mám zdvihy 235 a 215 mm a brblať môžem lebo mám ozajstné rely enduro . Stelvio a jej podobné diaľničné endurá by som do blata neťahal a ani o stromy v lese neodieral. Je to pekná cestovná mašina , s terénejšími pneumatikami by sa dalo len tak piánko pobehať po lúke či šotolinke aj to keď je sucho .

  22. raptor

    21. decembra 2008 at 22:52

    V prvom prispevku si pisal o 200mm nie o tom kolko mas ty na tvojom silnejsom derivate afriky twin 👋

    apropo kolko kilometrov ma tvoja ozajstna rely motorka a aky je to rocnik?

  23. Marek750

    22. decembra 2008 at 8:41

    Teba chuj po tom 😁

  24. raptor

    22. decembra 2008 at 9:45

    To je pravda… len potom mam silny vodojem ze to bude chujovsky malo… ozaj kolko ozajstnych rallye si s nou odjazdil?

  25. Marek750

    22. decembra 2008 at 11:37

    Keď nevieš diskutovať na úrovni a píšeš od veci tak nediskutuj 😟

  26. raptor

    22. decembra 2008 at 12:12

    To iste mozem povedat aj ja o tebe 🙂

  27. raptor

    22. decembra 2008 at 12:12

    „teba chuj po tom“ je skutocne prejav diskusie na urovni 😎

  28. AMIS

    22. decembra 2008 at 13:18

    že sa na to nevykakáte šak sú vánoce 🤣))

  29. italofighter

    22. decembra 2008 at 13:29

    AMIS amisko ty si kupil stelvio? no tak to by som sa rad previezol ak sa niekde stretneme a pozicias a dovolis oskusat to pretoze ked som to prvy krat zbadal tak som ostal v soku ale potom hmmm celkom zaujimavy stroj

  30. AMIS

    22. decembra 2008 at 19:22

    Italo kliďo piďo 😉 víš, že ja požičiam, ale transalpa nescem , tak mosíš bjet opatrnučkej 😁

  31. italofighter

    23. decembra 2008 at 6:28

    Neboj sak nebudem lietat na tom ja sa chcem len previest a vyskusat xixixixix

  32. raptor

    23. decembra 2008 at 6:54

    Amis preco nechces trandaka? konecne by si mal poriadnu motorku (rozumej hondu) 😁

  33. AMIS

    23. decembra 2008 at 10:54

    Hondu som mal (Dominator) mám (GW) 😁 nemusím mať šecko 😉

  34. RoboNM

    23. decembra 2008 at 12:48

    Mne sa teraz ale veľmi že páči tá „adventure“ verzia stelvia, v štýle capka 🙂 chýba jej iba zobáčik 😁

  35. AMIS

    23. decembra 2008 at 23:58

    Zobáčik uj**em tebe ak nembudeš oslúchať 🤣))

  36. raptor

    24. decembra 2008 at 7:33

    Nuz len aby sa po tom ujebanom zobacku nestal zo stelvia ritualnym postupom kyklop 😶 😶 🤣 🤣

  37. Matooo

    24. decembra 2008 at 10:11

    AMIS a so mnou vymenis na skusobnu jazdu? Aj ja chcem vyskusat talianku 😛 😎 Ja mam tú hondu 😘

  38. AMIS

    24. decembra 2008 at 14:38

    Chlapci sľubujeééém, že vám vyhoviem 😉 😘

  39. kankoXF

    24. decembra 2008 at 19:43

    Co im vyhovies??? 😀 😁 🤣

    p.s.: Ani nehovor. Nechcem vediet!

  40. AMIS

    25. decembra 2008 at 11:27

    Pustím im voľný vetrík do vlasov, teda až na raptora 😁

  41. kankoXF

    25. decembra 2008 at 21:04

    AMIS odkial by si mohol mat free wind? 😛 😈

    Na to tvoje STelvio 😉 som dost zvedavy. Len aby nebolo po zimnych upravach magentove…. 🤣
    Naozaj je taky citelny rozdiel v spravani toho motora od tych cca 5000 ot/min? V kazdom teste to je spominane…

  42. AMIS

    25. decembra 2008 at 21:51

    Moj pekný magnetové je to ešte pred úpravou, po nej to bude nákazlivé, rozdiel tam je doslova voľnovetríkovský 🤣))

  43. kankoXF

    26. decembra 2008 at 19:27

    😁 som velmo zvedaf moj cukrik oranzovy! 😈

Komentuj článok

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.

Advertisement

Najčítanejšie

Partneri