Connect with us

Spravodajstvo

Triumph Trophy 1200 2013

Publikovaný

on

Anglická značka počas uplynulého víkendu oficiálne predstavila nový model luxusnej športovej turistiky s označením Trophy 1200, ktorý sa do predaja dostane už v septembri. Angličania tak opäť oživili modelový rad Trophy, ktorý bol naposledy v ponuke výrobcu v roku 2004.

Novinka je vlastne od základu novým motocyklom a okrem záplavy elektronických doplnkov sa môže pochváliť aj relatívne nízkou prevádzkovou hmotnosťou 301 kg (bez kufrov). Vynikajúci radový trojvalec o objeme 1215 ccm je rovnaký ako u veľkého cestného endura Explorer, no upravená prevodovka viac vyhovuje potrebám športového turistu. Samozrejmosťou je elektronicky ovládaná škrtiaca klapka, trakčná kontrola alebo tempomat. Ďalšiu záplavu elektronických podporných systémov a pomôcok nájdete na podvozku, kde nechýba elektronicky polohovateľný čelný štít, kombinovaný brzdný systém ABS, vo verzii SE na jazdca čaká elektronicky nastaviteľný systém pruženia (TES). Inteligentný zabudovaný audiosystém ponúka prepojiteľnosť cez bezdrôtové pripojenie Bluetooth, zároveň ponúka pripojenie cez USB a je kompatibilný s prehrávačmi MP3/iPod.
Najväčšie prekvapenie však asi prináša dizajn nového modelu, kde je možno až príliš evidentné na koho sa Triumph zameriava a podobnosť s modelom BMW R 1200 RT je možno až príliš nápadná. Ťažko teraz predpokladať ako sa to odrazí na záujme o túto novinku, no už najbližšie mesiace nám ukážu či sa nájde dostatok záujemcov o tento model.

Triumph Trophy 1200 2013

2 komentáre

1 komentár

  1. Dragon

    25. júna 2012 at 10:52

    Fúha… Pekné vozítko. 🙂 Keby sa rozhodujem medzi BMW a týmto Triumphom, tak by som určite zvolil angličana. Ten motor a jeho charakter v tomto kolose musí byť zaujímavý a navyše je v tejto značke určitá dávka exhibicionizmu, čo mám rád. Musím uznať, že Triumph má za posledné dva roky už celkom širokú ponuku a dokáže konkurovať aj ostatným značkám. Je otázne, koľko priaznivcov si nájde na Slovensku, ale keď tu vidím behať napr. BMW K1600GT (za posledný týždeň 3 rôzne kusy), tak s tým zrejme nebude až taký problém. Som zvedavý na samotný test (ak bude) a hlavne ako sa bude chovať podvozok.

  2. AMIS

    28. júna 2012 at 17:55

    Tesiiiiiiiim

Komentuj článok

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Najčítanejšie

Partneri