Anglická značka počas uplynulého víkendu oficiálne predstavila nový model luxusnej športovej turistiky s označením Trophy 1200, ktorý sa do predaja dostane už v septembri. Angličania tak opäť oživili modelový rad Trophy, ktorý bol naposledy v ponuke výrobcu v roku 2004.
Novinka je vlastne od základu novým motocyklom a okrem záplavy elektronických doplnkov sa môže pochváliť aj relatívne nízkou prevádzkovou hmotnosťou 301 kg (bez kufrov). Vynikajúci radový trojvalec o objeme 1215 ccm je rovnaký ako u veľkého cestného endura Explorer, no upravená prevodovka viac vyhovuje potrebám športového turistu. Samozrejmosťou je elektronicky ovládaná škrtiaca klapka, trakčná kontrola alebo tempomat. Ďalšiu záplavu elektronických podporných systémov a pomôcok nájdete na podvozku, kde nechýba elektronicky polohovateľný čelný štít, kombinovaný brzdný systém ABS, vo verzii SE na jazdca čaká elektronicky nastaviteľný systém pruženia (TES). Inteligentný zabudovaný audiosystém ponúka prepojiteľnosť cez bezdrôtové pripojenie Bluetooth, zároveň ponúka pripojenie cez USB a je kompatibilný s prehrávačmi MP3/iPod.
Najväčšie prekvapenie však asi prináša dizajn nového modelu, kde je možno až príliš evidentné na koho sa Triumph zameriava a podobnosť s modelom BMW R 1200 RT je možno až príliš nápadná. Ťažko teraz predpokladať ako sa to odrazí na záujme o túto novinku, no už najbližšie mesiace nám ukážu či sa nájde dostatok záujemcov o tento model.
Fúha… Pekné vozítko. 🙂 Keby sa rozhodujem medzi BMW a týmto Triumphom, tak by som určite zvolil angličana. Ten motor a jeho charakter v tomto kolose musí byť zaujímavý a navyše je v tejto značke určitá dávka exhibicionizmu, čo mám rád. Musím uznať, že Triumph má za posledné dva roky už celkom širokú ponuku a dokáže konkurovať aj ostatným značkám. Je otázne, koľko priaznivcov si nájde na Slovensku, ale keď tu vidím behať napr. BMW K1600GT (za posledný týždeň 3 rôzne kusy), tak s tým zrejme nebude až taký problém. Som zvedavý na samotný test (ak bude) a hlavne ako sa bude chovať podvozok.
Na stránke motocykel.sk používame cookies aby sme pre vás zabezpečili ten najlepší zážitok z nášho webu (napr. prehrávanie videií). Cieľom je taktiež zozbierať potrebné údaje pre našu analytiku (návstevnosť napr). Robíme to za účelom skvalitnenia samotného obsahu, týchto webstránok motocykel.sk ako aj presnejšie a relevantnejšie zobrazených reklám vám, naším čitateľom. Svoj súhlas prosím vyjadrite vpravo stlačením tlačidla:
SÚHLASÍM SO VŠETKÝM akceptujete spracovanie údajov na všetky uvádzané účely. Taktiež vyjadrujete svoj súhlas s používaním údajov, ktoré je možné spracúvať len s vaším súhlasom (môžete ho kedykoľvek zmeniť).
NASTAVENIA môžete zmeniť preferencie a základné nastavenia spracovania údajov. Svoj výber môžete kedykoľvek zmeniť.
Tento web používa cookies na vylepšenie zážitku a jeho funkcionalít. Niekoré z nich sú kategorizované ako základné a sú potrebné pre normálne základné fungovanie webu. Používame aj cookies tretích strán, napríklad Google či iné mimo EHP, ktoré nám umožňujú porozumieť užívateľskému správaniu na našich stránkach a/alebo vám zobrazovať relevantný komerčný obsah. Tieto cookies sú ukladané v prehliadači s vašim dovolením (môže zahŕňať spracúvanie osobných údajov, ako IP adresa alebo iné). Máte možnosť si jednotlivé súhlasy/oprávnený záujem prispôsobiť.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Dĺžka trvania
Popis
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Dragon
25. júna 2012 at 10:52
Fúha… Pekné vozítko. 🙂 Keby sa rozhodujem medzi BMW a týmto Triumphom, tak by som určite zvolil angličana. Ten motor a jeho charakter v tomto kolose musí byť zaujímavý a navyše je v tejto značke určitá dávka exhibicionizmu, čo mám rád. Musím uznať, že Triumph má za posledné dva roky už celkom širokú ponuku a dokáže konkurovať aj ostatným značkám. Je otázne, koľko priaznivcov si nájde na Slovensku, ale keď tu vidím behať napr. BMW K1600GT (za posledný týždeň 3 rôzne kusy), tak s tým zrejme nebude až taký problém. Som zvedavý na samotný test (ak bude) a hlavne ako sa bude chovať podvozok.
AMIS
28. júna 2012 at 17:55
Tesiiiiiiiim