Connect with us

Testy a recenzie

Véčko pre všetkých – Test Honda VTR250

Publikovaný

on

Honda si to v tomto roku s novinkami rozložila na dlhšie časové obdobie ako sme boli zvyknutí a začiatkom leta predstavila malý športový naháč VTR250, ktorý sa tak stal posledným novým modelom výrobcu pre tento rok, a vlastne aj jeden z posledných modelov Hondy, ktorý sa na pár dní stal súčasťou našej redakčnej garáže.

Keď sa na to teraz pozerám , tak európsky trh napriek svojej rozmanitosti ani zďaleka neponúka všetko, čo motocyklový priemysel produkuje. Možno Európa tak trochu doplatila na uprednostňovanie triedy do 125 ccm, ktorá je mimochodom neuveriteľne pestrá na úkor vyšších kubatúr do 500 ccm. Na druhej strane toto obdobie ?diskriminácie? je asi za nami, nakoľko posledné dva roky priniesli úplne nové modely a záujem o túto triedu neustále rastie, a spomeniem len Yamahu WR250R a X a teraz najnovšie Hondu VTR250.

Európska premiéra
Honda VTR250 dlhé roky patrila do kategórie ?dobre ukrytých? tajomstiev, ktoré do Európy nikdy nedorazili, no v Japonsku sa už dlhé roky teší mimoriadnej popularite. V prípade tohto modelu je to už od roku 1997 a pôvodný koncept dvojvalcového ?véčka? sa objavil dokonca už v roku 1982. Ľahký a atraktívny dvojvalec si podmanil nielen domáci trh, ale objavil sa aj v iných teritóriách. Príchod na európsky trh si však vyžiadal zmeny, ktoré vyústili v celkovú modernizáciu tohto modelu. V tomto prípade však ide o drobné a cielené zmeny, ktoré len minimálne ovplyvnili výzor motocykla.

Celý test si môžete prečítať v Motomagazíne č.: 9/2009. Na stánkoch už od tohto štvrtka 20-teho augusta.

Text: M. Tamáši, foto: V. Brniak

Véčko pre všetkých

Pridaj komentár

Komentuj článok

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.

Najčítanejšie

Partneri