Spravodajstvo
ATK dokazuje, že dvojtakty nevymreli
-
MotoporadňaPred 1 týždeň
Ako správne zazimovať motorku – 5 krokov!
-
SpravodajstvoPred 3 týždne
Yamaha Tracer 9 pre rok 2025 s high-tech funkciami
-
SpravodajstvoPred 2 týždne
Nová značka, nový motocykel: Morbidelli T502X 2025
-
SpravodajstvoPred 4 týždne
NOVÁ Yamaha MT-07 2025 – aj s Y-AMT!
-
SpravodajstvoPred 3 týždne
Predstavenie Kawasaki Z900 a Z900 SE 2025
-
NezaradenéPred 4 týždne
Modern Classic Icon Editions 2025: Triumph s logom z roku 1907
-
SpravodajstvoPred 3 týždne
MV Agusta F3 Competizione 2025 – kolesá z karbónu a 160 koní
-
SpravodajstvoPred 3 týždne
Predstavujeme: nová Yamaha Ténéré 700 & T7 Rally 2025
Svajciar
23. apríla 2008 at 9:45
To musi byt radost nakopavat. 🙂
malymirec
23. apríla 2008 at 12:28
Ked uz 4T 450 su tazko zvladnutelne, tak co bude potom toto? 😶 😶
kxbibo
23. apríla 2008 at 13:31
malymirec to je pre tých komu by sa málo zdalo 😁
Pepi
23. apríla 2008 at 13:38
No skratka, americke megalomanstvo. Ked maju bezne 4 a viac litrove motory v plechovkach, tak sa to musi prejavit nie len pri ccc, ale aj pri krosach.. 🙂
Trosku dost od temy, ale keby si amici uvedomili, ze im na ich slimaci „kruuuzin“ po dialniciach stacia aj motory do obsahu 2l, tak by nedostatok ropy nebol az taky akutny problem. 🙂
AMIS
24. apríla 2008 at 19:39
Hele vole to bude delat prdy 😈
Gaaspi
26. apríla 2008 at 7:23
KxBibo za toto husky nevymeníš? 😈 bohvie kedy sa to do európy začne dovážať? A tá menšia verzia 620-ccm je asi pre hobíkov a začiatočníkov 😁 😁 tá má „len“ „70-koní“ 😁 😁 týmto by som už aj malotraktor nahradil záhradu pluhom preorať 🙂 toto od volnobehu musí ísť jak SX-520 vybereš ľubovolný prevodový stupeň a jazdíš na ňom celý deň 😁 😈 👋