Spravodajstvo
ATK dokazuje, že dvojtakty nevymreli
-
MotoporadňaPred 4 týždne
Airbagová vesta: technika zachraňuje životy!
-
Testy a recenziePred 3 týždne
TEST BMW F800GS & F900GS 2024: Mini GS, maxi radosť
-
PodujatiaPred 2 týždne
Pozvánka KAWASAKI na Motocykel 2025
-
PodujatiaPred 4 týždne
Prekvapivá prvá jazda: Morbidelli a Benda
-
Testy a recenziePred 3 dni
Morbidelli T1002VX: litrové véčko za 10 papierov!
-
PodujatiaPred 1 týždeň
Výstava Motocykel 2025: Sledujte naše exkluzívne video rozhovory!
-
PR článkyPred 2 týždne
Moto Guzzi V7 Sport: športová klasika ide do predaja
-
Testy a recenziePred 3 týždne
TEST Aprilia SR GT 125 Replica: všestranný športovec
Svajciar
23. apríla 2008 at 9:45
To musi byt radost nakopavat. 🙂
malymirec
23. apríla 2008 at 12:28
Ked uz 4T 450 su tazko zvladnutelne, tak co bude potom toto? 😶 😶
kxbibo
23. apríla 2008 at 13:31
malymirec to je pre tých komu by sa málo zdalo 😁
Pepi
23. apríla 2008 at 13:38
No skratka, americke megalomanstvo. Ked maju bezne 4 a viac litrove motory v plechovkach, tak sa to musi prejavit nie len pri ccc, ale aj pri krosach.. 🙂
Trosku dost od temy, ale keby si amici uvedomili, ze im na ich slimaci „kruuuzin“ po dialniciach stacia aj motory do obsahu 2l, tak by nedostatok ropy nebol az taky akutny problem. 🙂
AMIS
24. apríla 2008 at 19:39
Hele vole to bude delat prdy 😈
Gaaspi
26. apríla 2008 at 7:23
KxBibo za toto husky nevymeníš? 😈 bohvie kedy sa to do európy začne dovážať? A tá menšia verzia 620-ccm je asi pre hobíkov a začiatočníkov 😁 😁 tá má „len“ „70-koní“ 😁 😁 týmto by som už aj malotraktor nahradil záhradu pluhom preorať 🙂 toto od volnobehu musí ísť jak SX-520 vybereš ľubovolný prevodový stupeň a jazdíš na ňom celý deň 😁 😈 👋