Spravodajstvo
Celoročné svietenie na cestách v SR realitou
-
SpravodajstvoPred 4 týždne
Ducati Multistrada V2 S 2025: nový vietor v strednej triede
-
SpravodajstvoPred 3 týždne
Naložená limitka: Nový Triumph Bonneville Bobber TFC
-
MotoporadňaPred 4 týždne
Výber oblečenia pre spolujazdca na motocykli: Bezpečnosť, komfort a technológie materiálov
-
SpravodajstvoPred 4 týždne
Ducati Panigale V4 Tricolore 2025
-
SpravodajstvoPred 3 týždne
KTM 1390 Super Adventure R 2025: vlajková loď značky
-
SpravodajstvoPred 3 týždne
Vychádza nový časopis Motoroute 6/2024
-
Testy a recenziePred 2 týždne
Kawasaki Ninja 1100SX 2025: prvé dojmy z okolia Barcelony
eXeBaT
10. februára 2007 at 23:11
Teším sa na spotrebu žiaroviek v letnom období.
kxbibo
10. februára 2007 at 23:54
chúďatká alternátory a tým aj zvýšená spotreba paliva
andoo
11. februára 2007 at 0:25
neviem co mate proti, podla mna je to dobra novela..
andoo
11. februára 2007 at 0:49
a este dodatok 😁 neviem co pindate ked mate motorky a tie vzdy museli svietit vzdy, 😁 o autach sa bavte na autovom portali 😀
pitbulka
11. februára 2007 at 2:25
my svietime furt….či na mašinke, či na plechovici….takže pre nás zmena žiadna 😛 😁 😁 😁
dzefe
11. februára 2007 at 8:31
ando:….svietenie motoriek nebolo vzdy-ten zakon dosiel na slovensko az po revulocke
Podla mna je svietenie na plechovkach v lete blbost.Ked svietila len masina a auto nie,tak nas plechovkar skor zbadal a vedel ,ze to nemoze byt nic ine a mozno daval aj trosku vacsi pozor.Teraz??Teraz nebude vediet ci to je rutiace sa auto alebo motorka.
Neviem,podla mna to malo vtedy trosku vacsiu pointu…
To je len moj nazor….
def
11. februára 2007 at 13:31
TO bola len otazka casu kedy to odsuhlasia…
V urcitych situaciach to naozaj moze zvysit bezpecnost.
doctor
11. februára 2007 at 13:34
dzefe – podla mna nie je na zemi clovek ktory by chcel havarovat s autom alebo s motorkou.Tajze ak zbada dve svetla myslim ze bude si davat taky isty pozor ako ked zbada jedno svetlo.Len tozozna rozdiel ako ide auto alebo ide motorka.
Podla mna je to dobry napad uz len koly kamaratovy ktory tvrdi ze to je boj proti ekologii lebo sa zvysi spotreba.Stale mu vsak vysvetlujem ze je kopa inych veci kde by sa dalo ovela viac setrit ekologiu.
raptor
11. februára 2007 at 14:13
dzefe podla mna trepes, lebo ked sa na to napr pozries s pohladu motorkara tak to ze uvidis niekde svietiece auto cez den ti moze zachranit zivot
Kwasak
11. februára 2007 at 19:29
zasadne svietim dialkovymi svetlami 😁
Kwasak
11. februára 2007 at 19:30
som myslela na motorke v lete 😀 , na aute svietim stretavackami cely rok 😉
Silvike
11. februára 2007 at 19:56
mne je to jedno, ja svietim cely rok aj bez nejakej novely
kuky
11. februára 2007 at 20:30
Ja tiez svietim po cely rok,takze mi to nevadi. 🙂 😁
radoo
11. februára 2007 at 20:45
Pre mna takisto ziadna zmena, ale verim tomu ze to len dopomoze k mensej nehodovosti.
Btw aj ja by som na motorke stale svicil dialkovymi, ale potom chudatko nestiha dobijat 😁
raptor
11. februára 2007 at 21:09
kwasak chapem… vsak stretavacie ti svietia ako parkuvacky 😁
darth
11. februára 2007 at 23:01
Caute! Je smutne,ze aj rozumne veci ako je celorocne svietenie musia nariadovat zakonom.Argumentovat sportebou ziaroviek a benzinu moze iba hlupak.Serie ma iba jedna vec- bude nam chodit vyssi ucet za elektrinu!!!!
cbr900
12. februára 2007 at 6:45
all … ešteže nás sa tá zmena netýka 😀 …. my musíme svietiť stále 😁
dixi
18. februára 2007 at 1:04
caute vsetci motosialenci 😁 celorocne svietenie nam nepomoze znizit nehodovost na cestach,ci uz to su motorky alebo plechovkary.a to do tej doby pokial z ciest nezmizne arogancia novozbohatlikov a im podobnych ludi s policajnymi Ev.c.na plechovkach.Mozes byt vysvieteny ako vianocny stromcek,co ti to pomoze v nespravny cas na nespravnom mieste pri strete s takymto . . . Viem o com hovorim,pretoze som profi vodic a dennodenne na cestach uz niekolko rokov.Za tie roky som toho videl a skusil naozaj dost.Nie tymto sa nechvalim,len konstatujem.Spotrebu ziaroviek a podobne veci nebudem komentovat.Kompetentny by sa mali zamysliet nad skutocnou pricinou nehodovosti a nevykazovat svoju neodbornost podobnymi zakonmi ktore chrlia a maskuju tym svoju neschopnost.Prajem nam vela stastnych km 🙂
doctor
18. februára 2007 at 8:10
dixi – mas spravdu v tom ze je tu strasna arogancia vodicov.Ale nesuhlasim s tym co hovoris ze su to novozbohatlici na policajnych ev.c.Predsa ked si len pozries vacsinu kamionistov a vodicov vacsich aut jazdia jak blazni, pozri kopu motorkarov ktory jazdia arogantne,hoci ake osobne auta na obycajnych cislach.Nehovor len o zbohatlikoch.Nie som nim ale nie je to len v nich.
Mali by dat prisnejsie zakony.Napr. prekrocenie o 30 km/h brat vidicak a 100000 pokuta,velke pokuty za nedanie prednosti,rychlu jazdu,predbiehanie na plnej ciare….atd.To by podla mna pomohlo.
crazybiker
19. februára 2007 at 13:04
dixi máš na 100 % pravdu, súhlasím s Tebou. Ale musím súhlasiť aj s doctor -om, lebo aj voddiči nákladných áut, hlavne kamionisti jazdia ako k…ti. Vôbec neberú ohľad na nikoho. A o tých zbohatlíkoch ani nehovorím. Myslia si, že sú bohovia a im sa nemôže nič stať. Samozrejme, však ani policajti s nimi nerobia nič. Keď uvidia na ceste terenák nad 2 tony alebo os. auto vyššej triedy s policajným ev.č., ani si neunúvajú zdvyhnút plácačku. Ešte dobre keď sa dotyčným aj nepoklonia. Je mi z toho na grc!
cygno
20. februára 2007 at 8:53
Moze mi niekto vysvetlit to rozlisovanie medzi svietiacou motorkou a autom? Stale tomu nerozumiem. To ako plechovkar, ked zbadal cez den svetlo tak zastal, pretoze to mohla byt motorka a ked to svetlo nevidel, tak si to fical v protismere? Alebo ako to je myslene? ☹️
crazybiker
20. februára 2007 at 11:17
Teraz som napísal už dva príspevky na túto tému ale ani jeden sa mi tu neobjavil. Asi preto lebo som napísal, čo si myslím o niektorých vodičoch a nedal som servítku pred ústa.
Keď aj tu cenzúrujú naše príspevky, tak nemám k tomu viac čo dodať!!!
eXeBaT
20. februára 2007 at 11:25
crazybiker
Nejde o cenzúru a nie je tu žiadny filter vulgárnych slov. Pri odosielaní musel nastať nejaký problém.
crazybiker
20. februára 2007 at 11:37
Admin , ďakujem za odpoveď, poviem pravdu, že aj ja som dúfal, že ide o iný problém. Dúfam, že aspoň tu môže povedať človek čo ho trápi a s čím nesúhlasí! DÍKY 🙂
dixi
21. februára 2007 at 13:44
znizit nehodovost by sme mohli,treba zacat v autoskolach a u ziadatelov o vodicske opravnenie.tak ako su lekarske prehliadky povinne k ziadosti,mali by absolvovat aj psychotesty povinne.tak isto si treba posvietit na ucitelov jazd,dnes moze robit ucitela jazdy ktokolvek.staci mu absolvovat ucitelsky kurz.takze je to za peniaze,bez potrebnych skusenosti a praxe.co uz moze naucit takyto ucitel frekventanta . . . . ????? 😟 mam zle skusenosti z cvicnymi vozmi autoskol.a pytam sa naco tam sedi ucitel jazdy,ktory cita noviny,alebo lezi a drieme lebo to ma ako mimopracovnu cinnost? pokial by to autoskoly brali serioznejsie a nie len ako biznis,myslim si ze nehodovost by poklesla.a nemuseli by sa vymyslat blbe zakony o zvysovani trestov,svieteni a pod.
doctor
21. februára 2007 at 23:22
dixi – vsetko je podla mna v ludoch.Nerozhoduje ziaden ucitel v autoskole.Ak mas rozum rozmyslis si co ako kedy urobit.A ak si ko… ti nepomoze nic.
Stale som nazoru tvrde tresty jednoznacne pomozu udrzat ako taky poriadok na cestach.
dixi
22. februára 2007 at 14:54
suhlasim je to v ludoch,ale kazdy sme uz na urcitych miestach kde sa da prekrocili rychlost aj viac nez o 30km.vies si to predstavit ze budes mat taku smolu niekde,niekedy ze ta zameraju . . . a to by ti museli zobrat aj rodny list 😁
doctor
22. februára 2007 at 17:55
dixi – z tvojho hladiska je to tak.Ale z mojho nie.Ak som niekomu povedal ze ked som isiel z Francuzska 1320 km za den a nesiel som viac ako 110 mi skoro nikdo neveri.Ale poviem ti preco mozu mat napr. v Norsku na dialnici 90 a nerobi to nikomu problem?Ked sa spytali futbalistu ako sa jazdi v Norsku povedal ze v Trondhajme je na vacsine mieste 30 a zas to nerobi nikomu problem tam tak jazdit a nikto sa tam nepredbieha.To je vsetko od ludi v akom prostredi a discipline vyrastali.
dixi
22. februára 2007 at 22:48
mas pravdu,ale u nas na slovensku to neako nefunguje.vynecham tuto vec o svieteni,a spomeniem uz niekolko rokov platny zakon o absolutnej prednosti pesich na priechodoch,obzvlast aj na takych ktore su uz zvyraznene.mas odvahu zastavit a zostat cely (ci uz si v aute,alebo na motorke),nebodaj ako pesi vkrocit na prechod?bolo to po zavedeni monitorovane policiou.a vysledok . . . ?myslim ze tiez radsej pozries za seba rozmyslis si to.vo vyspelom svete je to tiez samozrejmost.za komancov sme mali vlozky k vodicakom a tam ti znacili vazne dopravne priestupky.dnes nasi bratia cesky zaviedli elektronicky bodovaci system – obdoba tej vlozky.a ked to maju cesi o chvilu to budeme mat aj my.myslim si ze to by skor bolo ucinnejsie.
Lorenzo
23. februára 2007 at 8:38
Motocyklom po komunikáciách nejazdím, len autom, a dosť veľa. By som sa k tomu vyjadril asi tak, že bolo rozumnejšie keď autá jazdili so zapnutými svetlami cez deň v zimnom čase, a v letnom nie. Motokrárov bolo možné lepšie identifikovať, pretože majú povinnosť svietiť po celý rok.