Connect with us

HONDA CBR 600F 900RR

Domov Diskusné Fóra Motoporadňa HONDA CBR 600F 900RR

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 1 až 15 (z celkového počtu 19 )
  • Autor
    Príspevky
  • #64010
    charymCBR
    Účastník (Participant)

    Takze rad by som ludia pocul aj vase nazory na tuto znacku lebo mam zaujem o jej kupu tak mi poradte kto ma skusenosti nech viem docoho idem.

    #64011
    Bemo
    Účastník (Participant)

    900RR vlastnil kamarat a nevedel si ju vynachvalit..vyborna akceleracia a vykon.Co sa mi na nej nepacilo bol velmi tvrdy posed.

    #64012
    eXeBaT
    Účastník (Participant)

    charym

    Honda je Honda. Spoľahlivosť, kultivovaný chod motora a výborné radenie a riadenie. Píšem o 900 RR.

    #64013
    charym
    Účastník (Participant)

    vdaka pani a este by ma aj zaujalo ale to nielen co sa tyka hondy ale vsetkych znaciek ze ako je to zo servisom je drahy alebo sa da nejak preniest cez to ….

    #64014
    eXeBaT
    Účastník (Participant)

    charym

    Autorizovaný servis konkrétnej značky je vždy drahší.

    #64015
    Bemo
    Účastník (Participant)

    Servis ti usetri vela namahy a casu,sice na ukor financneho zatazenia..Novy motocykel je vzdy dobre nechavat servisovat ,ale kazdy ma na to vlastny nazor.

    #64016
    charym
    Účastník (Participant)

    BEMO

    JASNE ALE VIES JA SA NAPRIKLAD MOC NEVYZNAM DO MOTOROV A ELEKTRIKA SPANIELSKA DEDINA PRETO SOM SA PYTAL AJ VAS ZE AKO TO ROBITE VY URCITE NEDATE MASINU HOCKOMU DO RUKY,ZE…… :77:

    #64017
    Bemo
    Účastník (Participant)

    Od toho su predsa kamarati,motuz,dixo a spol. 🙂

    #64018
    MajoOjam
    Účastník (Participant)

    Záleží na ročníku podľa mňa čo sa týka strojov od roku 2000 je to jedno záleží čo ti je sympatickejšie honda je delo ale v USA som ich videl pár tam kraľujú suzuki yamaha… Napr nová RR sa chce podobať na dobre známu R1 malá motorka s nehoráznym výkonom tvrdým podvozkom atď. Nehovoriac o prenej maske.

    Ale tieto nové litríky ani sa ani len nesnaž postaviť do úlohy cestovateľa! Sú to tvrdé stroje na rýchlu jazdu rázny prechod zákrutami.

    Pozri ja som chcel športa a momentálne uvažujem nad naháčom len kôli servisovaniu lebo viem koľko šporťák spapká peňazí mimo benzínu…

    PS: Toto je môj názor sám sa musíš rozhodnúť

    #64019
    charym
    Účastník (Participant)

    MajoOjam

    dik za tvoj nazor tiez som terazposledne dva dni obzeral r1 a dost sa mi paci tak ozaj neviem co teraz musim pozbierat viac info lebo nechcem niekde urobit chybu a potom to olutujem takze kym pride jar tak sa musim este vela ucit a ucit a ucit ako vravieval sudruch lenin

    #64020
    Vlado
    Účastník (Participant)

    Nepostrehol som to najdôležitejšie, aké moto si doposial mal a koľko najazdil.

    #64021
    Vlado
    Účastník (Participant)

    Pre MajoOjam

    Nepochopil som že naháč je menej náročný na údržbu. Mal som aj naháč aj šport a mam pocit že tie údržby sú rovnaké, olej a filter po 6 tis.km, vzduch.filter to potrebuje tiež, karburátory a ventily sa nadstavujú ako u športa, reťazovú sadu musíš meniť tiež, mám pocit že aj jedna aj druhá motorka má platničky aj kotúče a brzdovú kapalinu,pneumatiky…… Vlastne sorry, ak kúpiš vzducháč, tak nemusíš meniť chladiacu kapalinu.

    #64022
    charym
    Účastník (Participant)

    CAVTE TAK SOM SI PRECITAL CO NAPISAL TRAVER O TYCH HONDACH ZEVRAJ PO 40 000 KM UZ NESLAPU TAK AKO BY MALI A ZE SNIMI TREBA NIECO ROBIT KTO VIE NIECO OTOM? :60:

    #64023
    Vlado
    Účastník (Participant)

    Mal som dve CBR 600, tá prvá bola dovezena z Talianska r.v.92 a mala najazdených 62 000 km. Dal som ju hned celu skontrolovať a čuduj sa svet všetko OK:sviečky ako nové, reťaz super, ventily boli v tolerancii, dokonca aj karbur.boli zosynchronizované. Pridal som k tým km za rok ďaľších 12 000km a o krem oleja som nič neinvestoval a šlapala super.Ďaľší majiteľ na nej havaroval tak, že bol použiteľný len motor a ten jazdí v druhej CBR dodnes bez generálky. Chcel som ale novšiu a tak zákonite nasledovala CBR 600 r.v.98 "kupovaná na slovensku". a mala dvoch predchádzajúcich majiteľov. Bol na nej dynojet kit, KN fiter a Viper výfuk, ale ako Charym napísal, nie je všetko zlato…Olej ako ropa, sviečky -hnoj,vzduch.filter ako po r. Paríž-Dakar, spojka v prd…ložiská v hlave riadenia tiež. Údržba ma stála 10x toľko ako na tej starej ale potom šlapala. Takže môj názor je : majiteľ a nie či je dovezená alebo kúpená na Slovensku

    #64024
    charym
    Účastník (Participant)

    nazdarek vlado chcem sa ti len podakovat za tvoje rady urcite si ma za tento cas naucil vela veci a snad ti to raz nejak oplatim smekam klobuk pred tebov :81: :fucku

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 1 až 15 (z celkového počtu 19 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.

Partneri