Testy a recenzie
ATV Can-Am Renegade 800 EFI X – test (Extrémne foto v albume)
-
Testy a recenziePred 4 týždne
TEST Carpuride W702 Pro: Moderná technológia na 20-ročnej motorke
-
Testy a recenziePred 2 týždne
TEST: Honda GB350S – poctivý klasik pre moderného jazdca
-
NezaradenéPred 4 týždne
TEST Kawasaki Z900 a Z900 SE (2024): Ktorý naháč je pre vás lepší?
-
SpravodajstvoPred 2 týždne
BMW R 1300 R 2025: Surová sila a technologická precíznosť v čistej podobe
-
SpravodajstvoPred 4 týždne
Nové Triumph Endurá: TF 450-E a TF 250-E 2025
-
PodcastPred 2 týždne
Lukáš Tomšík – Slovenský motorkár, ktorý robí dabléra pre Toma Cruisa
-
SpravodajstvoPred 3 týždne
Ducati Desmo450 MX – talianske srdce v motokrosovom svete
-
PodujatiaPred 2 týždne
TEST Days a Safety Training: Honda štartuje sezónu 2025 vo veľkom štýle – príď sa povoziť!
duggo
20. októbra 2008 at 10:53
Dig variator po zadnom
AMIS
20. októbra 2008 at 11:49
Neviem tomu prísť na chuť ale šleha to musí byť riadna, len mi tam chýba priestor na veci, nutné k životu 🤣))))))) Ale nechcel by som aby ma s tým honil poliš po poliach 🤣)
VladiB
20. októbra 2008 at 12:00
AMIS No priestor je jeden pod sedadlom, ale iba na servisnú knižku a malé náradie, preto je tam nafotený ten textilný vak, má tam kotvy na uchytenie, zmestí sa tam viac, ale je textilný. Určite by som volil plastový kufor. A ak uvidíš poliša na Renegade v teréne, tak pokorne zastav a vzdaj sa. ver mi je to šleha, presne ako hovoríš., s tak dobrým podvozkom, že nemusíš byť žiaden majster sveta, aby si to vedel obsluhovať.
AMIS
20. októbra 2008 at 22:01
No čo už oni to vedia a my môžeme len slintať 🤣)
def
21. októbra 2008 at 20:49
🙂 pekne ste ju zablatili