Spravodajstvo
BMW K1300GT (2009)
-
PodujatiaPred 2 mesiaceFOR MOTORBIKES 2026: Agrokomplex Nitra bude hostiť slovenskú verziu mimoriadne úspešnej pražskej výstavy motocyklov
-
Testy a recenziePred 3 mesiaceAprilia Tuono 457 – malý naháč s veľkým športovým duchom
-
SpravodajstvoPred 3 mesiaceKTM 690 Enduro R a KTM 690 SMC R 2026 – ostrejšie, modernejšie, odolnejšie
-
SpravodajstvoPred 2 mesiaceKawasaki Z1100 a Z1100 SE (2026): keď sa „Sugomi“ prebudí
-
Testy a recenziePred 2 mesiaceMoto Morini Calibro 700 – cruiser s talianskym podpisom
-
Testy a recenziePred 2 mesiaceYamaha Tracer 9 GT+ Y-AMT 2025 – športový tourer novej generácie
-
SpravodajstvoPred 1 mesiacHonda CB1000F (2026): retro svaly, moderná technika
-
Testy a recenziePred 2 mesiaceCFMOTO 675NK vs. Triumph Trident 660: totálny prepadák, či problém pre konkurenciu?

MartineR
27. októbra 2008 at 13:56
Ked budem velky a zacnem jazdit po dialniciach, asi si take kupim … 😁
dominator
28. októbra 2008 at 7:16
Z vrchu trosku jak v-strom.. 🙂
silvo
29. októbra 2008 at 17:04
Co to ? nevidím trčať po bokoch padáky (valce) s fialovými kolenami 😁 … pekne to ide dolu vodou s tým bwm 🙂
chorche
30. októbra 2008 at 18:25
Ultravykonny turista, financne narocny ako obstaravacou cenou, tak aj servisom. Co je to nepremokava batozina? Standartne dodavane kufre (identicke s RT) su prakticky vodotesne.
Cumak to ma akosi ubohy. To svetielko, tie blinkre….o spatakoch ani nehovorim. A nemozem si pomoct tie zakomponovane spatne zrkadla na RT perfektne chrania ruky pred vetrom a okrem toho si myslim, ze je to aj dizajnersky cistejsie.
Nemenil by som……
Matooo
30. októbra 2008 at 19:48
Je to shit, nevidim tam repraky a radio, to co uz je za bmw? 😎