Spravodajstvo
BMW K1300S (2009) – 8 koní a 135 ccm viac
-
Testy a recenziePred 4 týždne
TEST Carpuride W702 Pro: Moderná technológia na 20-ročnej motorke
-
Testy a recenziePred 2 týždne
TEST: Honda GB350S – poctivý klasik pre moderného jazdca
-
NezaradenéPred 4 týždne
TEST Kawasaki Z900 a Z900 SE (2024): Ktorý naháč je pre vás lepší?
-
SpravodajstvoPred 2 týždne
BMW R 1300 R 2025: Surová sila a technologická precíznosť v čistej podobe
-
SpravodajstvoPred 3 týždne
Nové Triumph Endurá: TF 450-E a TF 250-E 2025
-
PodcastPred 2 týždne
Lukáš Tomšík – Slovenský motorkár, ktorý robí dabléra pre Toma Cruisa
-
SpravodajstvoPred 3 týždne
Ducati Desmo450 MX – talianske srdce v motokrosovom svete
-
PodujatiaPred 2 týždne
TEST Days a Safety Training: Honda štartuje sezónu 2025 vo veľkom štýle – príď sa povoziť!
RoboNM
9. októbra 2008 at 6:51
Tvári sa to moc šikmooko 😟 Nebyť kardanu a vrtuľky, pomýlil by som si to s nejakým postarším japancom. NJ, létajíca cihla aj tak nie je už to pravé orechové BMW 😁
ZOMBY
9. októbra 2008 at 10:31
RoboNM dufam ze dali do kopu aj prevodovku a asi pri 6000 ma to skoro vdy vystrelilo s motorky nebolo to plynule ako na triemphyku