Spravodajstvo
EICMA 2010 – Honda ovládla Miláno
-
PodujatiaPred 3 týždne
MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína
-
SpravodajstvoPred 4 týždne
BMW Motorrad Concept RR: Budúcnosť superbikov zhmotnená v karbóne a technike
-
Testy a recenziePred 3 týždne
Triumph Bonneville Bobber 2024: Britský rebel so štýlom aj silouText a foto: motocykel.sk
-
PodujatiaPred 2 týždne
Ako sa rodia motocykle CFMOTO: Navštívili sme továreň v čínskom Hangzhou
-
Testy a recenziePred 4 dni
Triumph Speed Twin 1200 RS 2025 – britská sila v retro kabáte
-
PodujatiaPred 3 dni
Pozvánka na Tanec Slnka 2025
-
SpravodajstvoPred 2 dni
Vespa Officina 8 – návrat ku koreňom legendy
AMIS
3. novembra 2010 at 19:51
Já ti nevím Karle 😕
AIR
4. novembra 2010 at 5:22
Vsetko zacina byt na jedno kopyto…. ale ten skutrik 600 … ten by som mohol asi 😈
VladiB
4. novembra 2010 at 9:24
Proste Honda vsadila na praktické motorky ktoré žiada trh na dennodenné používanie, podľa mňa to je práve v tejto dobe ten správny smer.
raptor
5. novembra 2010 at 7:55
Ten hybrid crossrunner sa mi paci cim dalej tym vac 👍 aj ked je to vlastne vykradnuta VFR800Vtec
CBR6F dobry marketingovy tah 👍 ta motorka si urcite najde svojich priaznivcov lebo stara F-ka bola oblubena
SH300i som zvedavy na cenu
skoda ze neurobili noveho goldaska a panaka 😕 snad o rok a este ma mrzi ze vsetky predne svetla novych modelov velkych motoriek dokonca aj poniektorych skutrov su site podla kopyta VFR12
silno si viem predstavit tu CBR6F s nasratymi macacimi ocami a la duc.1198 👍