Včerajším úvodným dňom odštartoval 68. ročník medzinárodnej motocyklovej výstavy EICMA v Miláne. Spomedzi všetkých zúčastnených značiek jednoznačne dominovala prezentácia Hondy, ktorá predstavila až osem noviniek a dva koncepty. Priaznivci skútrov sa môžu tešiť na inovované modely mestských skútrov na veľkých kolesách SH125 a SH300. Ďalšou novinkou bol úplne nový model luxusného maxiskútra SW-T600, ktorý nahrádza pôvodný Silver Wing. Dizajnovo je novinka prakticky identická s modelom SW-T400. Ďalšími novinkami na stánku Hondy sú inovované naháče CB600F Hornet a CB1000R. Prehľad nových modelov pokračuje dvojicou malých superšportov CBR125R a CBR250R. V oboch prípadoch ide o modely určené predovšetkým pre začínajúcich jazdcov. Menším prekvapením je návrat univerzálneho športovca CBR600F, ktorý je namierený na oveľa širší okruh jazdcov ako čistokrvný superšport CBR600RR. Najviac pozornosti však priťahuje úplne nový model Honda Crossrunner. V tomto prípade ide o všestranný motocykel, ktorý v sebe spája komfort veľkého cestného endura s jazdnými vlastnosťami športového naháča. Štvorvalcový motor V4 vybavený technológiou premenlivého časovania VTEC pochádza z modelu VFR800F a v Crossrunnery dosahuje maximálny výkon 100 koní.
Podrobnú reportáž z milánskej výstavy nájdete v najbližšom vydaní Motomagzínu 12/2010, ktorý bude na stánkoch od 20. 11. 2010.
Ten hybrid crossrunner sa mi paci cim dalej tym vac 👍 aj ked je to vlastne vykradnuta VFR800Vtec
CBR6F dobry marketingovy tah 👍 ta motorka si urcite najde svojich priaznivcov lebo stara F-ka bola oblubena
SH300i som zvedavy na cenu
skoda ze neurobili noveho goldaska a panaka 😕 snad o rok a este ma mrzi ze vsetky predne svetla novych modelov velkych motoriek dokonca aj poniektorych skutrov su site podla kopyta VFR12
silno si viem predstavit tu CBR6F s nasratymi macacimi ocami a la duc.1198 👍
Na stránke motocykel.sk používame cookies aby sme pre vás zabezpečili ten najlepší zážitok z nášho webu (napr. prehrávanie videií). Cieľom je taktiež zozbierať potrebné údaje pre našu analytiku (návstevnosť napr). Robíme to za účelom skvalitnenia samotného obsahu, týchto webstránok motocykel.sk ako aj presnejšie a relevantnejšie zobrazených reklám vám, naším čitateľom. Svoj súhlas prosím vyjadrite vpravo stlačením tlačidla:
SÚHLASÍM SO VŠETKÝM akceptujete spracovanie údajov na všetky uvádzané účely. Taktiež vyjadrujete svoj súhlas s používaním údajov, ktoré je možné spracúvať len s vaším súhlasom (môžete ho kedykoľvek zmeniť).
NASTAVENIA môžete zmeniť preferencie a základné nastavenia spracovania údajov. Svoj výber môžete kedykoľvek zmeniť.
Tento web používa cookies na vylepšenie zážitku a jeho funkcionalít. Niekoré z nich sú kategorizované ako základné a sú potrebné pre normálne základné fungovanie webu. Používame aj cookies tretích strán, napríklad Google či iné mimo EHP, ktoré nám umožňujú porozumieť užívateľskému správaniu na našich stránkach a/alebo vám zobrazovať relevantný komerčný obsah. Tieto cookies sú ukladané v prehliadači s vašim dovolením (môže zahŕňať spracúvanie osobných údajov, ako IP adresa alebo iné). Máte možnosť si jednotlivé súhlasy/oprávnený záujem prispôsobiť.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Dĺžka trvania
Popis
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
AMIS
3. novembra 2010 at 19:51
Já ti nevím Karle 😕
AIR
4. novembra 2010 at 5:22
Vsetko zacina byt na jedno kopyto…. ale ten skutrik 600 … ten by som mohol asi 😈
VladiB
4. novembra 2010 at 9:24
Proste Honda vsadila na praktické motorky ktoré žiada trh na dennodenné používanie, podľa mňa to je práve v tejto dobe ten správny smer.
raptor
5. novembra 2010 at 7:55
Ten hybrid crossrunner sa mi paci cim dalej tym vac 👍 aj ked je to vlastne vykradnuta VFR800Vtec
CBR6F dobry marketingovy tah 👍 ta motorka si urcite najde svojich priaznivcov lebo stara F-ka bola oblubena
SH300i som zvedavy na cenu
skoda ze neurobili noveho goldaska a panaka 😕 snad o rok a este ma mrzi ze vsetky predne svetla novych modelov velkych motoriek dokonca aj poniektorych skutrov su site podla kopyta VFR12
silno si viem predstavit tu CBR6F s nasratymi macacimi ocami a la duc.1198 👍