CEO holandskej spoločnosti EVA Products, Erik Vegt, sa na základe požiadaviek klientov rozhodol vyrobiť dieselový motocykel.
Motor má nasledujúce charakteristiky: – 45 koní
– rozsah otáčok 850 ? 4500 ot./min.
– sekundárny prevod kardanom
– objem motora 800 ccm
– počet valcov 3 in-line
– kompresný pomer 1:18 (palivo Diesel V-Power / Bio-Diesel)
– dva ventile na valec
– CVT
– chrómovo-molybdénový rám
– dĺžka motocykla 2450 mm
– šírka 900 mm
– výška sedla 780 – 900 mm
– suchá hmotnosť 225 kíl
– nádrž 22,5 litrov
– maximálna rýchlosť 175 km/h
– zrýchlenie 0-100 km/h za 3,75 sekundy
– spotreba 90 km/hod 2,1 – 2,5 litrov na 100 km
– spotreba 120 km/hod 3,1 – 3,5 litrov na 100 km
– spotreba 175 km/hod 4,2 – 4,7 litrov na 100 km
Tento rok výrobca vyrobí len 150 motocyklov, v roku 2010 sa však očakáva 5 ? 25 motocyklov na týždeň.
Výrobca používa vlastný rám a motor, Track má brzdy Brembo, pruženie WP a ráfiky Excel.
Servisné intervaly motocykla sú 50000 kilometrov a motor by mal vydržať od 400 do 600000 kilometrov.
Track T-800CDi je zvláštny ešte tým, že používa CVT (teda variátor), ako je tomu u ATV a skútrov. Systém váži len 5 kíl.
Motocykel je zatiaľ dostupný iba v Holandsku, do zvyšných krajín Európy, USA a Kanady by sa mal dostať v roku 2010.
No musim skonstatovat, ze spotreba a servisny interval sa mi velmi pozdavaju…. zaujimavy napad, ze trojvalec na motorke…. ale toto ako mysleli? (palivo Diesel V-Power / Bio-Diesel) .. to akoze, na obycajny diesel to nepojde???
17500-eur to je brutálna cena! Za toľko si kúpim aj smart s týmto istým motorom tiež automatickou prevodovkou, ešte sa aj pohodlnejšie odvezeme dvaja, v lete klíma v zime kúri, a ešte ani nezmokneš v tom! 🤐 😀 🙂 síce smart nezrýchli na sto za 3,6-sec. rýchlosť je obmedzená na 135-km/h ale cdi-čko má spotrebu takúto istú jak táto holandská haluz! Dízlové moto robia aj indovia Royal Enfield bullet to žere menej jak babeta, vraj len literapól ale aj maximálku má len 80-km/h aj menej stojí ako toto! 🙂 😉 Ale po oficiálnom dovezení a postavení na legálne papiere Royal Enfield Bullet Diesel tiež vijde asi na 4,5 až 5-tisíc euro, takže počas životnosti motorky sa na úspore paliva prehnaná nákupná cena nevráti. Kto chce vážne lacno jazdiť si za 1800 až 2500-Eur zadováži 125-250-ccm čínu: Yuki, Keeway, Jin-Lun, Chun-Lan, Jin-Cheng, Motorro, A jazdí pomali ale bezpečne a veselo za 2,5 až 4-litre na 100-km benzínu! 🙂 čo je lacnejšie ako nafta! 🙂 😉 a za celej životnosti moto (čo síce u číny sa na desaťročia nepočíta) 😕 na pohonné hmoty neminie ani nákupnú cenu moto! Keby som vysolil za moto 17500-Juro neviem či by ma tešilo že to žere max 3-litre na 100-km! Pre moje dve Jawky-triapúle a babetu by mi 17500-juro stačilo na benzín, M2T a generálky opravy do konca môjho života!!! 🙂 😁 😁 😀 😀 🤣 👋 👋
Na stránke motocykel.sk používame cookies aby sme pre vás zabezpečili ten najlepší zážitok z nášho webu (napr. prehrávanie videií). Cieľom je taktiež zozbierať potrebné údaje pre našu analytiku (návstevnosť napr). Robíme to za účelom skvalitnenia samotného obsahu, týchto webstránok motocykel.sk ako aj presnejšie a relevantnejšie zobrazených reklám vám, naším čitateľom. Svoj súhlas prosím vyjadrite vpravo stlačením tlačidla:
SÚHLASÍM SO VŠETKÝM akceptujete spracovanie údajov na všetky uvádzané účely. Taktiež vyjadrujete svoj súhlas s používaním údajov, ktoré je možné spracúvať len s vaším súhlasom (môžete ho kedykoľvek zmeniť).
NASTAVENIA môžete zmeniť preferencie a základné nastavenia spracovania údajov. Svoj výber môžete kedykoľvek zmeniť.
Tento web používa cookies na vylepšenie zážitku a jeho funkcionalít. Niekoré z nich sú kategorizované ako základné a sú potrebné pre normálne základné fungovanie webu. Používame aj cookies tretích strán, napríklad Google či iné mimo EHP, ktoré nám umožňujú porozumieť užívateľskému správaniu na našich stránkach a/alebo vám zobrazovať relevantný komerčný obsah. Tieto cookies sú ukladané v prehliadači s vašim dovolením (môže zahŕňať spracúvanie osobných údajov, ako IP adresa alebo iné). Máte možnosť si jednotlivé súhlasy/oprávnený záujem prispôsobiť.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Dĺžka trvania
Popis
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
AIR
21. marca 2009 at 6:05
No musim skonstatovat, ze spotreba a servisny interval sa mi velmi pozdavaju…. zaujimavy napad, ze trojvalec na motorke…. ale toto ako mysleli? (palivo Diesel V-Power / Bio-Diesel) .. to akoze, na obycajny diesel to nepojde???
raptor
21. marca 2009 at 7:38
Air ak chces vidiet takmer cele jedno portfolio trojvalcov na motorke tak http://www.triumph.co.uk
tuto motorku sledujem uz dva tri roky, jedina nevyhoda tej motorky je jej cena a ze sa robi v takych malych mnozstvach
tu je mozne vidiet fotky starsieho modelu (prototypu?) [linka]
misi
21. marca 2009 at 8:48
17 500 EURO 😶
Gaaspi
22. marca 2009 at 17:48
17500-eur to je brutálna cena! Za toľko si kúpim aj smart s týmto istým motorom tiež automatickou prevodovkou, ešte sa aj pohodlnejšie odvezeme dvaja, v lete klíma v zime kúri, a ešte ani nezmokneš v tom! 🤐 😀 🙂 síce smart nezrýchli na sto za 3,6-sec. rýchlosť je obmedzená na 135-km/h ale cdi-čko má spotrebu takúto istú jak táto holandská haluz! Dízlové moto robia aj indovia Royal Enfield bullet to žere menej jak babeta, vraj len literapól ale aj maximálku má len 80-km/h aj menej stojí ako toto! 🙂 😉 Ale po oficiálnom dovezení a postavení na legálne papiere Royal Enfield Bullet Diesel tiež vijde asi na 4,5 až 5-tisíc euro, takže počas životnosti motorky sa na úspore paliva prehnaná nákupná cena nevráti. Kto chce vážne lacno jazdiť si za 1800 až 2500-Eur zadováži 125-250-ccm čínu: Yuki, Keeway, Jin-Lun, Chun-Lan, Jin-Cheng, Motorro, A jazdí pomali ale bezpečne a veselo za 2,5 až 4-litre na 100-km benzínu! 🙂 čo je lacnejšie ako nafta! 🙂 😉 a za celej životnosti moto (čo síce u číny sa na desaťročia nepočíta) 😕 na pohonné hmoty neminie ani nákupnú cenu moto! Keby som vysolil za moto 17500-Juro neviem či by ma tešilo že to žere max 3-litre na 100-km! Pre moje dve Jawky-triapúle a babetu by mi 17500-juro stačilo na benzín, M2T a generálky opravy do konca môjho života!!! 🙂 😁 😁 😀 😀 🤣 👋 👋