Connect with us

Spravodajstvo

EVA Track T-800CDI – dieselový motocykel

Publikovaný

on

CEO holandskej spoločnosti EVA Products, Erik Vegt, sa na základe požiadaviek klientov rozhodol vyrobiť dieselový motocykel.

Motor má nasledujúce charakteristiky:
– 45 koní
– rozsah otáčok 850 ? 4500 ot./min.
– sekundárny prevod kardanom
– objem motora 800 ccm
– počet valcov 3 in-line
– kompresný pomer 1:18 (palivo Diesel V-Power / Bio-Diesel)
– dva ventile na valec
– CVT
– chrómovo-molybdénový rám
– dĺžka motocykla 2450 mm
– šírka 900 mm
– výška sedla 780 – 900 mm
– suchá hmotnosť 225 kíl
– nádrž 22,5 litrov
– maximálna rýchlosť 175 km/h
– zrýchlenie 0-100 km/h za 3,75 sekundy
– spotreba 90 km/hod 2,1 – 2,5 litrov na 100 km
– spotreba 120 km/hod 3,1 – 3,5 litrov na 100 km
– spotreba 175 km/hod 4,2 – 4,7 litrov na 100 km

Tento rok výrobca vyrobí len 150 motocyklov, v roku 2010 sa však očakáva 5 ? 25 motocyklov na týždeň.

Výrobca používa vlastný rám a motor, Track má brzdy Brembo, pruženie WP a ráfiky Excel.

Servisné intervaly motocykla sú 50000 kilometrov a motor by mal vydržať od 400 do 600000 kilometrov.

Track T-800CDi je zvláštny ešte tým, že používa CVT (teda variátor), ako je tomu u ATV a skútrov. Systém váži len 5 kíl.

Motocykel je zatiaľ dostupný iba v Holandsku, do zvyšných krajín Európy, USA a Kanady by sa mal dostať v roku 2010.

[linka] na EVA Products

EVA Track T-800CDI

EVA Track T-800CDI – dieselový motocykel

Advertisement

4 komentáre

1 komentár

  1. AIR

    21. marca 2009 at 6:05

    No musim skonstatovat, ze spotreba a servisny interval sa mi velmi pozdavaju…. zaujimavy napad, ze trojvalec na motorke…. ale toto ako mysleli? (palivo Diesel V-Power / Bio-Diesel) .. to akoze, na obycajny diesel to nepojde???

  2. raptor

    21. marca 2009 at 7:38

    Air ak chces vidiet takmer cele jedno portfolio trojvalcov na motorke tak http://www.triumph.co.uk

    tuto motorku sledujem uz dva tri roky, jedina nevyhoda tej motorky je jej cena a ze sa robi v takych malych mnozstvach

    tu je mozne vidiet fotky starsieho modelu (prototypu?) [linka]

  3. misi

    21. marca 2009 at 8:48

    17 500 EURO 😶

  4. Gaaspi

    22. marca 2009 at 17:48

    17500-eur to je brutálna cena! Za toľko si kúpim aj smart s týmto istým motorom tiež automatickou prevodovkou, ešte sa aj pohodlnejšie odvezeme dvaja, v lete klíma v zime kúri, a ešte ani nezmokneš v tom! 🤐 😀 🙂 síce smart nezrýchli na sto za 3,6-sec. rýchlosť je obmedzená na 135-km/h ale cdi-čko má spotrebu takúto istú jak táto holandská haluz! Dízlové moto robia aj indovia Royal Enfield bullet to žere menej jak babeta, vraj len literapól ale aj maximálku má len 80-km/h aj menej stojí ako toto! 🙂 😉 Ale po oficiálnom dovezení a postavení na legálne papiere Royal Enfield Bullet Diesel tiež vijde asi na 4,5 až 5-tisíc euro, takže počas životnosti motorky sa na úspore paliva prehnaná nákupná cena nevráti. Kto chce vážne lacno jazdiť si za 1800 až 2500-Eur zadováži 125-250-ccm čínu: Yuki, Keeway, Jin-Lun, Chun-Lan, Jin-Cheng, Motorro, A jazdí pomali ale bezpečne a veselo za 2,5 až 4-litre na 100-km benzínu! 🙂 čo je lacnejšie ako nafta! 🙂 😉 a za celej životnosti moto (čo síce u číny sa na desaťročia nepočíta) 😕 na pohonné hmoty neminie ani nákupnú cenu moto! Keby som vysolil za moto 17500-Juro neviem či by ma tešilo že to žere max 3-litre na 100-km! Pre moje dve Jawky-triapúle a babetu by mi 17500-juro stačilo na benzín, M2T a generálky opravy do konca môjho života!!! 🙂 😁 😁 😀 😀 🤣 👋 👋

Komentuj článok

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Najčítanejšie

Partneri