Motorkarske boty … je to treba ?
Domov › Diskusné Fóra › Motoporadňa › Motorkarske boty … je to treba ?
- Toto téma obsahuje 19 odpovedí, 16 hlasov, a bola naposledny upravená pred 18 rokmi, 9 mesiacmi od
santal007.
-
AutorPríspevky
-
6. októbra 2006 o 12:28 #69692
andrejjj
Účastník (Participant)To ze nosit prilbu bundu gate rukavice special na motorku treba je viacmenej jasne … ale stale tu ostava otazka ci je treba aj specialne boty. Podla mna uz normalne pevnejsie boty ktore pri radeni a pod „nezavadzaju“ su fpohode ale na druhej strane nikdy som nemal take tie originalne. Prosim ak to dakto mate/pouzivate povedzte ci sa do toho vyplati zainvsetovat …
6. októbra 2006 o 14:12 #69693andoo
Účastník (Participant)pokial nezazijes ako ti stupacka prerazi nohu.. tak zatial netreba.
6. októbra 2006 o 17:23 #69694pedros
Účastník (Participant)Andrejjj, mal som pred dvoma týždňami kolíziu s plechovkou, kde som sa síce plechovke vyhol, ale medzi motorkou a plechovkou už miesto neostalo miesto na nohu. Vďaka topánkam som neutrpel zlomeninu a kríval som iba týždeň. Pochopil som, že to bola dobrá investícia.
Je to len na tebe.6. októbra 2006 o 18:07 #69695jaRRo
Účastník (Participant)cudoval som sa nacom mam na cizmach chranice na boku lytka ked som padol a odrel som ich bolo mi to jasne nejdem uz vacsiu vydalenost bez nich
6. októbra 2006 o 18:08 #69696ScaWo
Účastník (Participant)Andrejj, znám kluka, co přišel o prsty na noze (a jen zázrakem ne o celé chodidlo). Od těch dob se obouvá do motobot i když chce jen vyjet z garáže.Jiný kamarád jezdí poloprofi offroad a říká, že cena bot se rozchodí sice těžko, ale dozdrcený kotník mnohem hůř!Já šla do crosových bot Oxtar Pro, a při pádu, kdy mi zůstala noha pod Africou (cca 230kg), jsem utržila malou modřinku nad botou…neváhej, určitě je to nutná investice!
6. októbra 2006 o 18:54 #69697milan3232
Účastník (Participant)Na ochrane svojho zdravia sa vzdy oplati dobre investovat. Zdravie je iba jedno, vsetko ostatne sa da skor ci neskor kupit. Ja jazdim v pohode na copriku, topanky nemam protektorovane, ale vzdy jazdim vo vysokych cizmach. Jeden nikdy nevie. Padat samozrejme nechcem, ale je to vyhoda aj v dazdi.
Urcite vsak nerozmyslaj na topankami, ktore su po kotnikmi alebo nad teniskami. Je trosku rozporuplne, ak mas stroj za 100 000 a neinvestovat do svojej ochrany.7. októbra 2006 o 12:31 #69698pitbulka
Účastník (Participant)Pripájam sa k názorom 🙂 Tiež sme sa raz vysypali a kuky ostal ležať zakliesnený pod mašinkou…. keby nemal čižmy s členkovými chráničmi, členok už nemá….
Ak chceš jazdiť, na výstroji nešetri. A tiež si over kvalitu… Nie všetko v motoobchode je aj kvalitné….
7. októbra 2006 o 17:09 #69699ope
Účastník (Participant)Tiez som uz vytahoval nohu spod moto (gsx-r) jednoznacne je nutnost v dnestnej premavke mat na sebe poriadnu vystroj….
9. októbra 2006 o 8:25 #69700cbr900
Účastník (Participant)andrejjj …takže pridám aj ja svoj postreh…pri kúpe biku som si nechal rezervu aj na komplet oblečenie..myslím tým nohavice, bundu, prilbu, rukavice a o čižmách som ani nepochyboval… jazdil som asi 3-4 dni v teniskách (adidas 😀 ) ale nebolo to o tom…kúpil som si čižmy a vozenie sa stalo iným…už len tým, že čižma ti zafixuje členok a chráni ho… o bočných chráničoch som sa presvedčil až pri nehode…takže môžem len odporučiť !! … nie je to len o nehode, ale môže sa ti stať, že sem tam ju opreš zle, zošuchne sa ti zo stojanu a ty si neuvedomíš a šupneš tam nohu, aby si ju ušetril pádu…chcel by som ťa vidieť s teniskou (aj adidas 😀 )…neváhaj a zainvestuj…
9. októbra 2006 o 12:39 #69701dominator
Účastník (Participant)Jednoznacne si kup cizmy – pokial mozno tak kvalitne s dobrymi chranicmi! Ja som hapal s tenisockami celkom lazo-plazo asi v 50-ke na asf. postreku a jedine co sa mi na tele pokazilo, bol moj kotnicek, ktory motorka prilahla a ten sa zbrusil na asfalte jak zemak na trelci..
9. októbra 2006 o 14:36 #69702Smazko
Účastník (Participant)Ja mam tiez momentalne kamosa v nemocnici operovali mu clenok stupacka v clenku je dost bolestiva vec a preto motocizmy urcite ano
9. októbra 2006 o 15:08 #697039. októbra 2006 o 21:29 #69704andrejjj
Účastník (Participant)Vadim dakujem
19. októbra 2006 o 17:50 #69705TRU
Účastník (Participant)KED SOM SI PO DLLLHEJ PAUZE KUPIL ZNOVA MOTO (KROSKU) SAMOZREJME SOM JU ISIEL HNED ODSKUSAT,ALE ESTE SOM NEMAL NAKUPENE ZIADNE CHRANICE ANI CIZMY,HNED PO PRVOM SKOKU SA MOJA „SKUSKA“ SKONCILA,LEBO KED DOPADNES V BOTASKACH NA KOVOVE STUPACKY MOZNO Z TROCH-STYROCH METROV NIEJE TO NIC PRIJEMNE-CHODIL SOM TYZDEN JAK KACKA.HNED SOM KUPOVAL CIZMY. 😁 NESKOR SA MI VIACKRAT ZISLI-RAZ SOM SA NA BOKU S MOTORKOU NA NOHE SMYKAL PAR METROV PO BLATE A ASI 4 METRE PO BETONE A NESTALO SA MI NIC-NECHCEM VIDIET TU NOHU KEBY SOM NEMAL CIZMU. 🤐
19. októbra 2006 o 20:17 #69706AMIS
Účastník (Participant)Andrejjj tenisky ti časom ukážu čo je to ofúknutý členok 😠 minimálne na čo praktické sa ti hodia čižmy a holeňchrániče je ak stojíš do kopca a nohou si zaprieš stupačky zozadu mášto ako na ručnej 😁 😁 skús zadržať motorku iba cez rifle. pustíš ju ako horúci zemák 😠 , určite kúp ale nie podľa pravidla čo je drahé to je dobré. Musia ti sedieť a ak si nebudeš vedieť rady All Bundy ti určite rád pomôže ak ho Peggy pustí z domu. 😁
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.




Kawasaki Z900 SE 2025 – jemná evolúcia, ostrá esencia

BMW R 1300 R – Čistý výkon, inžinierska presnosť a jazdecký minimalizmus

Boli sme pri tom: Moto Test Camp 2025 – Prvý ročník veľkého testovania na Slovensku

Moto Morini X-Cape 700 – keď taliansky dizajn stretáva čínsku techniku

BMW R 1300 GS Adventure 2025 Triple Black – temný svetobežník

Vespa Officina 8 – návrat ku koreňom legendy

Pozvánka na Tanec Slnka 2025

Triumph Speed Twin 1200 RS 2025 – britská sila v retro kabáte

Ako sa rodia motocykle CFMOTO: Navštívili sme továreň v čínskom Hangzhou

MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína

Triumph Speed Twin 1200 RS 2025 – britská sila v retro kabáte

BMW R 1300 GS Adventure 2025 Triple Black – temný svetobežník

Vespa Officina 8 – návrat ku koreňom legendy

Pozvánka na Tanec Slnka 2025

Boli sme pri tom: Moto Test Camp 2025 – Prvý ročník veľkého testovania na Slovensku

Moto Morini X-Cape 700 – keď taliansky dizajn stretáva čínsku techniku

Kawasaki Z900 SE 2025 – jemná evolúcia, ostrá esencia
