Svet plný debilov
Domov › Diskusné Fóra › Kaviareň › Svet plný debilov
- Toto téma obsahuje 37 odpovedí, 10 hlasov, a bola naposledny upravená pred 19 rokmi, 5 mesiacmi od
jaRRo.
-
AutorPríspevky
-
21. januára 2006 o 18:14 #65180
yagiza
Účastník (Participant)milan3232 ja nie som bahnak ☹️ ja keby viem, ze mi niekto vynuloval ciselnik tak idem nacerpat, naco nechavat moto? 😕
21. januára 2006 o 18:17 #65181mirolc
Účastník (Participant)Mne ked sa minul benzin uplne aj ked som mal zapnutu a benzinka este 2 km do kopca tak som naklonil motorku do lava a este sa kustok nasiel na spodku nadrze a nemusel som tlacit, len to som chcel 🙄
21. januára 2006 o 18:22 #65182mirolc
Účastník (Participant)a mal som zapnutu rezervu tam malo byt 😕
21. januára 2006 o 18:22 #65183tlmic
Účastník (Participant)yagiza -kápni božkou- že si si to urobila sama? 😁 😁 😁
21. januára 2006 o 19:27 #65184jaRRo
Účastník (Participant)yaziga uz ti niekedy dosiel benzin na moto?? mne ano teda pravidelne ked to prepinam na rezervu……. podla mna to nie je az take extremne spomalovanie zeby ta malo zrazit auto pre za tebo a keby ti to blokovalo staci stlacit spoku a vyradit…….. pruchy zav 😉
čo sa tyka tlacenia moto cez tri pruchy bud by som niekomu zavolal co ma vozik alebo to odtlacil na prve parking a zohnal benzin…..21. januára 2006 o 20:13 #65185yagiza
Účastník (Participant)jaRRo benzin mi za sedem rokov jazdenia na motorke dosiel 4 krat. kedze sa mi to casto nestava, nie som este celkom nacvicena pri zazneni prveho zakaslania motora, rychlo zapnut rezervu a vlastne skoro zakazdym som sa cudovala co sa to vlastne s moto deje.v dvoch pripadoch, ked som zapla rezervu, motorka ihned nenaskocila ale musela byt mykana. v ostatnych dvoch pripadoch uz bola na rezerve, ked benzin dosiel. neviem ako je to v tvojom pripade ale moje motorky vzdy urobia taky „kaslavy zvuk“ a otacky motora hned klesnu na nulu. zial iba raz som bola schopna zareagovat rychlo ked som vytlacila spojku a zaradila rychlo neutral a moto ma este na volnobehu zaniesla o niekolko metrov viacej, ako ked som len na nej sedela a cudovala sa co sa to deje. rychlost v tom pripade rapidne klesla, i ked to nebolo tak rychlo ako keby musim zastavit nudzovo.
pripad o ktorom som hovorila, bol, ze som MOHLA ist 180 kmh (co je u mna normalna maximalna rychlost, ktora je testovana dost casto) v najrychlejsom jazdnom pruhu na autostrade, pricom som mala na mysli treti jazdny pruh (aj ked sa objavia dvoj pruhove az 5 pruhove- v anglicku) v anglicku je odporucena minimalne 2 sekundova vzdialenost medzi vozidlami, ktoru vela ludi nedodrziava a hlavne nie v najrychlejsom jazdnom pruhu, ktory zial ako jediny sluzi na obiehanie. ak by som chcela prejst do druheho jazdneho pruhu, musela by som sa rychlo presvedcit ci nic nejde. ak by som si to „nudzovo“ narychlo hodila do druheho a potom do prveho, pravdepodobnost ze ma nieco prevalcuje nie je zanedbatelna.plus nejaky na Volve si to moze za mnou rezat,a ak si neuvedomi, ze sa ku mne rychlo priblizuje, moze ma seknut k zemi. Ak by sa mi nepodarilo prejst na krajnicu, musela by som nudzovo zastavit v tretom jazdnom pruhu na kraji, zapnut vystrazne svetla a ci uz cakat ze si ma vsimnu policajti (v anglicku mame kopec CCTV) ale urcite by v tom useku ziadna nebola, tak by som musela zavolat na nudzove cislo 999 a vysvetlit im moj zmareny kamikadze utok. Oni by prisli a zastavili by premavku kym by som si ja odtlacila motorku na krajnicu a tam sa ju pokusila nastartovat. Startovat ju a rozbiehat sa v tretom jazdnom pruhu tuna neodporuca!! Navysse ked sa mi toto stalo bol Piatok obed, cas ked sa drvivej vacsine konci pracovny cas, a kazdy sa ponahla domov, pricom mysli na to co bude robit cez vikend alebo si uz na mobile dohaduje vecerny plan.
Som nesmierne rada ze moja diskusia ktoru som otvorila na to, aby ludia vedeli ako si niekto krati volny cas a pripadne pridali nieco co sa stalo na oplatku inym aby sa aj ostatni vyvarovali zmenila na diskusiu: neklames nas tu a dosiel ti vobec niekedy benzin?
☹️22. januára 2006 o 9:08 #65186tlmic
Účastník (Participant)yagiza vôbec som nemal na mysli že nás tu klameš a vidím že na humor si asi moc nepotrpíš. Osprvavedlňujem sa a nabudúce sa teda vyvarujem podobných príspevkov.
22. januára 2006 o 9:54 #65187jaRRo
Účastník (Participant)yaziga ja jazdim 5 rokov a tiez mi dosiel viac krat benzin je to podobne kasle striela straca otacky na tenere som mal dokocna dva kohutiky na benzin pre kazdy valec stihol som stlacit spokjku pre dojazd oba prepnut a potom podradil do nisej rychlosti aby naskocila …… a celkovo nejdem sa tu stebou o tom skripit ked mas vlastne skusenosti je pravda ze je to horsie ked dojde uplne… no aby si tomu predisla mala by si si odo mna vziat aspon tu vlastnost ze pred jazdou si motorku trosku prehrkas medzi nohami ked nebude zblnkat kuknes dnu a vies co ti treba 😉 (ja to robim od vtedy ako som skamoskou predbehol autobus a ked som sa pred neho zaradil stalo sa mi to padli otacky a tak sal som sa za bielu a minul ma len len kym mi to naskocilo tak davam na to bacha to vsio 😘
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.




Kawasaki Z900 SE 2025 – jemná evolúcia, ostrá esencia

BMW R 1300 R – Čistý výkon, inžinierska presnosť a jazdecký minimalizmus

Boli sme pri tom: Moto Test Camp 2025 – Prvý ročník veľkého testovania na Slovensku

Moto Morini X-Cape 700 – keď taliansky dizajn stretáva čínsku techniku

BMW R 1300 GS Adventure 2025 Triple Black – temný svetobežník

Vespa Officina 8 – návrat ku koreňom legendy

Pozvánka na Tanec Slnka 2025

Triumph Speed Twin 1200 RS 2025 – britská sila v retro kabáte

Ako sa rodia motocykle CFMOTO: Navštívili sme továreň v čínskom Hangzhou

MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína

Triumph Speed Twin 1200 RS 2025 – britská sila v retro kabáte

BMW R 1300 GS Adventure 2025 Triple Black – temný svetobežník

Vespa Officina 8 – návrat ku koreňom legendy

Pozvánka na Tanec Slnka 2025

Boli sme pri tom: Moto Test Camp 2025 – Prvý ročník veľkého testovania na Slovensku

Moto Morini X-Cape 700 – keď taliansky dizajn stretáva čínsku techniku

Kawasaki Z900 SE 2025 – jemná evolúcia, ostrá esencia
