Connect with us

RoboNM

Reakcie

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 31 až 45 (z celkového počtu 83 )
  • Autor
    Príspevky
  • odpoveď na: Hummer končí, nechcú ho ani čínania #83150
    RoboNM
    Účastník (Participant)

    Fade, ale to ani HMMVV 😁 teda ako aj ide, ale tie zvuky čo to vydáva pri takej rýchlosti 😶 raz sme s kamošom takú echt vojenskú potvoru v Germánii obiehali na diaľnici, hrôza 🤣 🤣 A v BA v meste ti je načo viac ako 70, resp. 90, h?a? ty cestný pirát 😈 😁 😁

    no a víš, mňa bohužiaľ bolo treba kopnúť do riti tak silno, až som meter a pol nadskočil, ja sa k tomu priznávam a som za to všetkým vďačný 🙂 Bohužiaľ som sa rovnako ako ty mylne domnieval o lepšom stave plkáča, ako skutočne bol. Ak to má byť poriadne, tak okrem motora a vejfukov z toho reálne nič nebolo použiteľné 😟 To nie je z mojej hlavy, ale z hlavy ľudí, ktorí vedia. A ten motor rovnako potrebuje komplet GO, ale už je v rukách odborníkov, skutočných 😉 Ale ja som proti provizóriám, uvidíš, budeš spokojný a odpustíš mi rázom aj ten roko a pol prestoj 😁

    odpoveď na: Hummer končí, nechcú ho ani čínania #83143
    RoboNM
    Účastník (Participant)
    odpoveď na: Hummer končí, nechcú ho ani čínania #83142
    RoboNM
    Účastník (Participant)

    FaDe, v Austrii sú pravidlené vojenské burzy, kúp si pinzgauera 6×6 a sú v pérdeli aj s apncierovaným géčkom 😈 👋

    odpoveď na: Hummer končí, nechcú ho ani čínania #83138
    RoboNM
    Účastník (Participant)

    Air, hummer je pixovina, scivilnená, pre priteplených čarných rapperov 🤣 🤣

    HMMVV je zase civilne nepoužiteľná, nepohodlná herka, asi ako tank 🙂

    odpoveď na: Hummer končí, nechcú ho ani čínania #83136
    RoboNM
    Účastník (Participant)

    Air, hummvee je pancierovaný najmä zo spodu. Teda tam je pancier najsilnejší. Jeho primárne určenie je ochrániť pechotu pri presune pred ľahkými palnými ručnými zbraňami a ľahkými protipechotnými mínami. Rozprával som sa s človekom, ktorý bol v iraku v tých "loveckých" jednotkách a tuším ale dva krát s tým nabehli na takúto mínu, auto spravilo salto, ale vyliezli z toho nezranení 😉

    odpoveď na: Hummer končí, nechcú ho ani čínania #83134
    RoboNM
    Účastník (Participant)

    Air, hummer a hummvee sú dve odlišné veci 😉 HMMVV je vojenské vozidlo, 24V, samodofukovacie kolesá, žiadne tapacírovanie interiéru, pancierovaný spodok a pár ďalších detailov 🙂

    ale ak vojenské vozidlo, radšej rakúskeho Pinzgauera 6×6 😈

    odpoveď na: Podporujete štrajk kamionistov #82884
    RoboNM
    Účastník (Participant)

    Jediná škoda, že sa im nepodarilo zablokovať /aj/ prístavný most 🙂

    bajker, a práve vďaka takýmto názorom si môže vláda /akákoľvek/ presadiť čo chce, v extréme a totálnom prehnaní práve "mňa sa to netýka" viedlo aj k tomu, koľko ľudí v rôznych diktatúrach skončilo v lágroch. veď ja nie /teraz/ tak čo.

    Konečne si niekto trúfol odísť od piva a niečo spraviť voči diletantizmu tejto garnitúry 🙂

    odpoveď na: Podporujete štrajk kamionistov #82865
    RoboNM
    Účastník (Participant)

    Raptor, ee, italo má pravdu, po delení a predajoch je to s cargom nie príliš dobré 😉 teraz nechcem trepnúť, ale trate vlastní žsr a nákladné vagóny a mašiny cargo, ak sa nemýlim /ak ano, prosím o opravu/

    Zbytočné komplikácie tam, kde byť nemusia

    odpoveď na: Podporujete štrajk kamionistov #82862
    RoboNM
    Účastník (Participant)

    Dík 😉

    odpoveď na: Podporujete štrajk kamionistov #82860
    RoboNM
    Účastník (Participant)

    Rapťák, môj názor je tu rovnaký ako tam 😉 🙂

    prvé výsledky, resp. aspoň ich náznaky sa už ukazujú. Treba vydržať, funguje to

    Podporujem občiansku neposlušnosť, najmä v tomto chorom zriadení, ktoré sa hrá,a ko je orientované na občana – ale politiku bokom 😇

    odpoveď na: BMW boxer vibrácie #82809
    RoboNM
    Účastník (Participant)

    Dusik, ale prípad konkrétne tej rallye je presne to čo hovorí rapťák. Ten jazdec bol paji, pánko štyridsiatnik, ktorého som videl naživo jazdiť a môžem ti povedať že som kukal ako puk 😶 On je presvedčený baworákista a pán jazdec. Poznám sa s ním zbežne aj osobne (pri jazde v teréne na svojej GSA 1150 ZLOMIL!! spodné úchytné oko zadného centrálu na dva kusy a narýchlo zháňal tlmič na dovolenku a ja som vtedy akurát menil, tak som mu na repas posunul môj pôvodný) a môžem ti povedať, že aj keby som ja mal ostrú crossu 120kilovú a on GSA s kuframi, tak ma rozotre ako maslo po chlebe 😉

    odpoveď na: Motor – 114800 koni, 7 603 850 Nm #82746
    RoboNM
    Účastník (Participant)

    Ja som bol s našimi v Linzi a tiež krásny zážitok, wachau, melk, šlajzy, vidieť to z lode je niečo iné, tiež som furt sedel na komande 🙂

    Milan, tak až najbližšie zavítaš k nám do "monopolu" 😁 , alebo pôjdeš na ťažkú, ozvi sa, spravím ti fajné kafe 😉 🙂

    odpoveď na: Motor – 114800 koni, 7 603 850 Nm #82743
    RoboNM
    Účastník (Participant)

    Milan a keď si ešte vezmeš účinnosť a ekologickosť najnovšej generácie gigantických dieselagregátov, ktoré sú takisto niekde inde ako tie z pred 15 rokov, tak to je zase niekde inde. Veru, dal by som si povedať na plavbu na takom gigante, zatiaľ som mal príležitosť u nás po Dunaji a aj to bol pekný zážitok 🙂

    Prístavy a terminály sú kapitola sama o sebe. Najväčšie terminály ako New York, ARA (teraz neviem kde presne tam je), Hamburg a ázijské sú doslova mestá samé pre seba. Mne zatiaľ stačí aj ten náš, malý, Bratislavský 🙂

    odpoveď na: Motor – 114800 koni, 7 603 850 Nm #82735
    RoboNM
    Účastník (Participant)

    Je to len skopčené, nechce sa mi to prekladať 😉

    odpoveď na: Motor – 114800 koni, 7 603 850 Nm #82734
    RoboNM
    Účastník (Participant)

    The most powerful engines in the world are two-stroke diesels of mammoth dimensions.[27]

    Two-stroke diesel operation is similar to that of petrol counterparts, except that fuel is not mixed with air prior to induction, and the crankcase does not take an active role in the cycle. The traditional two-stroke design relies upon a mechanically driven positive displacement blower to charge the cylinders with air prior to compression and ignition. The charging process also assists in expelling (scavenging) combustion gases remaining from the previous power stroke. The archetype of the modern form of the two-stroke Diesel is the Detroit Diesel engine, in which the blower pressurizes a chamber in the engine block that is often referred to as the "air box". The (much larger) Electromotive prime mover utilized in EMD Diesel-electric locomotives is built to the same principle.

    In a two-stroke diesel engine, as the cylinders piston approaches the bottom dead center exhaust ports or valves are opened relieving most of the excess pressure after which a passage between the air box and the cylinder is opened, permitting air flow into the cylinder.[28][29][30] The air flow blows the remaining combustion gases from the cylinder—this is the scavenging process. As the piston passes through bottom center and starts upward, the passage is closed and compression commences, culminating in fuel injection and ignition. Refer to two-stroke Diesel engines for more detailed coverage of aspiration types and supercharging of two-stroke engine.

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 31 až 45 (z celkového počtu 83 )
Advertisement
Advertisement

Partneri