Connect with us

Tonyy

Reakcie

Zobrazujú sa 4 príspevky - 1 až 4 (z celkového počtu 4)
  • Autor
    Príspevky
  • odpoveď na: Motor – 114800 koni, 7 603 850 Nm #82748
    Tonyy
    Účastník (Participant)

    Dvojtakt diezel u nás najčastejšie môžte stretnúť na dedinách.Určite poznáte traktorík ktorý sa láme v strede a tak riadi(TK14 tuším)Boli to jedno a dvojvalce vyrábané v čechách,bez kompresora a vzduchom chladené.Starší si možno spomenú na mohutný zvuk červených lokomotív z ruska,keď sa rozbiehali triasli sa okná a zem v okolí.Volali ich Sergej a tie mali tuším až dva dvojtaktné motory.Dlho nevydržali,kazili sa a mali strašnú spotrebu.

    odpoveď na: Mi povedzte čii tým ľudom nevyhadzuje ističe #82997
    Tonyy
    Účastník (Participant)

    Ja som to tiež asi skúšal,na bruchu aj na chrbte(pri motoreste Bučany) ale bez koliesok,podľa toho ako mám odranú koženú vestu,nohavice a ksicht.Ešte že si to nepamätám

    odpoveď na: Hádanka BMW #81379
    Tonyy
    Účastník (Participant)

    Motory Konig boli neporazitelné svojho času na "plackách"(klzáky s rýchlosťou cca 130 Km na vode) a používali ich aj slovenský a český závodníci.Samozrejme sa jazdilo na zmesy benzín-špiritus a ricín.Tá BMW je stavba(vlastne dve 350 aj 500)na pôvodnú prevodovku prispôsobili a upravili motor pre čln.Mňa zaujalo riešenie pohonu rotačného šúpatka(sanie)plochým ozub.remeňom 2x prehnutým okolo kartrov.V tej dobe sme ešte ani netušili že existuje ozub. remeň.(cca1970)

    odpoveď na: Neviete nekdo jak sa skracuje reťaz #82585
    Tonyy
    Účastník (Participant)

    Ste nepochopili?

    Ako udržíš ženu v kuchyni? Skrátiš jej reťaz. 😁

Zobrazujú sa 4 príspevky - 1 až 4 (z celkového počtu 4)
Advertisement
Advertisement

Partneri