Spravodajstvo
Goldammer predstavuje ?ExperiMental?
-
PodujatiaPred 1 týždeň
MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína
-
Testy a recenziePred 4 týždne
Kawasaki Z500 2024 – Malý veľký naháč
-
SpravodajstvoPred 2 týždne
Yamaha TRACER 7 a TRACER 7 GT 2025 – Sport-tourer novej generácie
-
Testy a recenziePred 2 týždne
TEST: Honda Hornet 1000 SP – veľký návrat v agresívnom balení
-
Testy a recenziePred 3 týždne
BMW R 12 & R 12 nineT – králi štýlu, charakteru a boxerovej klasiky
-
Testy a recenziePred 1 týždeň
Kawasaki Z900RS a Z650RS – klasika pre moderného jazdca
-
Testy a recenziePred 1 týždeň
Kawasaki W800 a Meguro S1 – klasika s japonskou dušou a modernou spoľahlivosťou
racer8
1. júla 2007 at 9:08
Zaujimave… len by ma zaujimalo ako to ide ked u tam dva motorky z motokary 🙄
kxbibo
1. júla 2007 at 10:25
Ak ešte existovalo GP 500 Honda mala aj 4valec 500ccm ale aj dvojvalec zvaný BingBang, boli to dva motokrosové motory 250ccm ešte vyladené a spojené boli tak že jeden pálil tesne po druhom, to malo zlepšiť priebeh krútiaceho momentu. Možno je to niečo podobné. Mňa tu zaujala najmä predná vidlica.
sliver
1. júla 2007 at 15:49
Doplnil som fotky do galérie.
kxbibo
1. júla 2007 at 16:54
Tak to bol riešený aj motor čo som popisoval.