Spravodajstvo
Goldammer predstavuje ?ExperiMental?
-
SpravodajstvoPred 2 týždne
NOVÁ Honda NT1100 2025: IMU, elektronické odpruženie a ďalšie!
-
SpravodajstvoPred 2 týždne
Nová Kawasaki Versys 1100 2025 s väčším výkonom a funkciami
-
Testy a recenziePred 4 týždne
Africa proti Stelviu: recept na úspech z dvoch kontinentov
-
NezaradenéPred 4 dni
Nová Yamaha R9: dočkali sme sa!
-
SpravodajstvoPred 3 týždne
Nová Ducati Multistrada V4 a V4 Pikes Peak 2025
-
SpravodajstvoPred 4 týždne
Kawasaki: 1100 ccm pre Versys a Ninju SX
-
NezaradenéPred 2 týždne
Veľký upgrade Hondy X-ADV 750 na rok 2025 + Špeciálna edícia
-
SpravodajstvoPred 3 týždne
Yamaha YZF-R1 2025 – vďaka euronorme už len na okruhu
racer8
1. júla 2007 at 9:08
Zaujimave… len by ma zaujimalo ako to ide ked u tam dva motorky z motokary 🙄
kxbibo
1. júla 2007 at 10:25
Ak ešte existovalo GP 500 Honda mala aj 4valec 500ccm ale aj dvojvalec zvaný BingBang, boli to dva motokrosové motory 250ccm ešte vyladené a spojené boli tak že jeden pálil tesne po druhom, to malo zlepšiť priebeh krútiaceho momentu. Možno je to niečo podobné. Mňa tu zaujala najmä predná vidlica.
sliver
1. júla 2007 at 15:49
Doplnil som fotky do galérie.
kxbibo
1. júla 2007 at 16:54
Tak to bol riešený aj motor čo som popisoval.