Spravodajstvo
Gurney Alligator s novým motorom
-
Testy a recenziePred 4 týždne
Kawasaki Z500 2024 – Malý veľký naháč
-
PodujatiaPred 7 dní
MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína
-
Testy a recenziePred 4 týždne
TEST: Brixton Crossfire 500 XC – scrambler, ktorý má gule
-
SpravodajstvoPred 1 týždeň
Yamaha TRACER 7 a TRACER 7 GT 2025 – Sport-tourer novej generácie
-
Testy a recenziePred 2 týždne
TEST: Honda Hornet 1000 SP – veľký návrat v agresívnom balení
-
Testy a recenziePred 2 týždne
BMW R 12 & R 12 nineT – králi štýlu, charakteru a boxerovej klasiky
-
Testy a recenziePred 6 dní
Kawasaki Z900RS a Z650RS – klasika pre moderného jazdca
-
Testy a recenziePred 4 dni
Kawasaki W800 a Meguro S1 – klasika s japonskou dušou a modernou spoľahlivosťou
raptor
21. decembra 2008 at 23:04
Ako showbike neni zleee…
motor z harika, ram s ducati, brzdy zo supersportu posed si radsej ani nepredstavujem a ze tam je retaz na miesto kardanu to teda cumim
AMIS
22. decembra 2008 at 11:20
Kardan by ani nebolo treba , ale určite radšej remeň ako reťaz, na takej dĺžke a s tým motorom bude človek meniť retázku tak často jak gumy 🤣))
RoboNM
22. decembra 2008 at 11:20
Nechápem celkom význam tejto moto. Nie že by to nebolo pekné, ale ako načo???Ten posed je ganz hrúza, skútročopromonster, ale nuže, proti gustovi žiaden dišputát 😁 😁
cazzo
23. decembra 2008 at 6:45
Ešte znížiť posed o 10 cm ,tak nižšie postavičky môžu jazdiť postojačky ,ako na kolobežke 😁
Gaaspi
29. mája 2009 at 9:13
Tomuto sa hovorí lowrajder! 🙂