Spravodajstvo
Holandsko – motocykle bez mýta
-
PodujatiaPred 2 mesiaceFOR MOTORBIKES 2026: Agrokomplex Nitra bude hostiť slovenskú verziu mimoriadne úspešnej pražskej výstavy motocyklov
-
Testy a recenziePred 3 mesiaceAprilia Tuono 457 – malý naháč s veľkým športovým duchom
-
Testy a recenziePred 2 mesiaceMoto Morini Calibro 700 – cruiser s talianskym podpisom
-
SpravodajstvoPred 2 mesiaceKawasaki Z1100 a Z1100 SE (2026): keď sa „Sugomi“ prebudí
-
Testy a recenziePred 2 mesiaceYamaha Tracer 9 GT+ Y-AMT 2025 – športový tourer novej generácie
-
SpravodajstvoPred 1 mesiacHonda CB1000F (2026): retro svaly, moderná technika
-
Testy a recenziePred 3 mesiaceCFMOTO 675NK vs. Triumph Trident 660: totálny prepadák, či problém pre konkurenciu?
-
SpravodajstvoPred 3 týždneKawasaki KLE500 (2026): Návrat legendy pre nové dobrodružstvá

AMIS
21. júla 2008 at 8:47
Aké by to bolo krásne keby sme všetci mohli chodiť v sezóne do práce na motorke. Žiadna prepchatá premávka ja by som chodil každé tri týždne na olej a najazdil by som ročne miesto 50.000 km rovno 200.000 km. Bola by to krásna idylka len škoda, že na slovensku je všetko inak. Mám kolegov čo bývajú do 500 metrov od firmy a ich autá tu pod oknami potom celý deň stoja aby sa po práci mohli znova vrátiť domov (vraj keby pršalo ) HM? 😠
tomXX
22. júla 2008 at 8:11
AMIS: smutna pravda. Ale aj ja idem obcas do mesta na aute, aj ked to mam 500m.