Connect with us

Spravodajstvo

Honda VTR250 ? novinka pre rok 2009

Publikovaný

on

Práve v týchto chvíľach Honda uvoľnila informácie ohľadom svojej poslednej tohtoročnej novinke na európskom trhu. Atraktívny športový dvojvalec Honda VTR250 je určený nielen začínajúcim jazdcom, ale atraktívnym dizajnom a prijateľnou cenou osloví široký okruh jazdcov, ktorí hľadajú nenáročný motocykle na každodenné jazdenie. Tento motocykel nie je úplnou novinkou a najmä v ázijských krajinách je mimoriadne populárny, no vzhľadom na svoju európsku premiéru sa pre rok 2009 dočkal výraznej modernizácie. Srdcom novej Hondy je kvapalinou chladený dvojvalec do ?V?, ktorý využíva v každom valci štvoricu ventilov ovládaných rozvodom DOHC, samozrejmosťou je elektronické vstrekovanie paliva PGM-FI. Aj vďaka tomu dosahuje tento motor výkon na hranici 30 koní, čo mu zaručuje veľmi slušné dynamické parametre..
Na Slovensku sa do predaja dostane už v júli 2009 za veľmi zaujímavú cenu 4 390 ? (132 253 Sk).

Advertisement

15 komentárov

1 komentár

  1. raptor

    6. apríla 2009 at 17:50

    Zaujimava motorecka ale dizajnovo ako monster cez kopirak ak si odmyslim ten ohyzdny tlmic

  2. kankoXF

    6. apríla 2009 at 18:44

    Kto je to monster? 🤣
    Prtedatora poznam, aj votrelca. To som pozeraval v TV.
    Ale monster? No neviem….

    p.s.: Kopirak je indigo? 😀

    p.s.2: Musim prestat s tym Alibernetom!

  3. kuzelinko

    6. apríla 2009 at 18:55

    No tak nad takym by som uz zacal aj uvazovat…..
    len ten priesvitny falat motora tam dole je dako cudny…

  4. misi

    6. apríla 2009 at 19:15

    Pekná motorka 🙂 mať v 18-ke takú 😎 . Predpokladám, že Honda chce zaplniť prázdne miesto po CBF 250 a kde sa bude vyrábať v ITA, alebo sa bude dovážať priamo z JAP? No má to V2 motor relatívne by to potom malo mať aj „slušny“ priebeh krutiaceho momentu. Aj tá cena nie je zlá, bude potom drahšia cca o 8 000 ako CBF. Súhlasím s raptor -om: Tá vidlica je …., no ale nemôžme čakať najmodernejšiu technológiu v tejto kategorií. A je to HONDA 😁

  5. raptor

    6. apríla 2009 at 19:28

    Misi mal som na mysli tlmic= vyfuk

  6. misi

    6. apríla 2009 at 19:34

    raptor Sorry

  7. AMIS

    6. apríla 2009 at 20:34

    Jé monsterčiatko 😘 náhodou moja honda 500 dominator mala menej koní s dvojnásobným motorom, na brnkanie by to Amiske aj stačilo 😘

  8. kankoXF

    6. apríla 2009 at 21:10

    AMIS brnkat so sibakom? Neboj budes si povrcavat po hradzi ako ja dnes na vecer s Cortinou! 🤣

  9. malymirec

    7. apríla 2009 at 6:29

    Ak to bude tahat ako honda, tak dakujem neprosim 🤣

  10. raptor

    7. apríla 2009 at 8:27

    Malymirec o tah hondy by som sa nebal 🙂

  11. Express

    7. apríla 2009 at 8:33

    Velmi pekna mne sa paci

  12. Frank

    7. apríla 2009 at 9:05

    Veľmi pekná motorka. ak by som mal 17 určite by som do nej šiel.
    Pre začiatočníka ideálna voľba. Honda u mňa veľké plus 🙂

  13. misi

    7. apríla 2009 at 9:11

    22 kW/ 10 500 min.
    22 Nm/ 8 500 min.
    161 kg (prevádzková)
    5 rýchlostí
    110/70-17
    140/70-17
    296 mm dvojpiest.
    220 mm jednopiest.
    775 mm výška sedla

  14. Duskis

    12. apríla 2009 at 7:03

    Ale ved je to parada
    ved nie kazdy cestuje po Europe a staci aj cca 30 konof
    era tristopadesatek nie je zasa az tak daleko a jaka bola bola dobra (aj ked ja som ju nemal 🙂 ) a toto mi pripada popri tom ako „Rols Rojs“

  15. Gaaspi

    13. apríla 2009 at 10:04

    No kawasakiho malánindža dvepade sa už móže začať triasť! toto je nefalšované védva! honďácky velmi user-friendly! síce kawa má drobet vyšší výkon ale zase nemá taký priebeh vstrede ako toto! buď spravý aj kawa nakedverziu alebo dosť kunčaftov im honda vyfúkne! Mimochodom v štvrťlitroch na Juki, Keway, Chun-Lan, Kentoya, Motoscott atď… nemajú čo sa cien a predajnosti týka!!! aj keď papierovo majú vyššiu kvalitu drahšie diely a servis! 😈 👋

Komentuj článok

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Najčítanejšie

Partneri