Spravodajstvo
Machineart R1200GSM – nový dizajn pre GS
-
Testy a recenziePred 4 týždne
TEST Carpuride W702 Pro: Moderná technológia na 20-ročnej motorke
-
Testy a recenziePred 2 týždne
TEST: Honda GB350S – poctivý klasik pre moderného jazdca
-
NezaradenéPred 4 týždne
TEST Kawasaki Z900 a Z900 SE (2024): Ktorý naháč je pre vás lepší?
-
SpravodajstvoPred 2 týždne
BMW R 1300 R 2025: Surová sila a technologická precíznosť v čistej podobe
-
SpravodajstvoPred 3 týždne
Nové Triumph Endurá: TF 450-E a TF 250-E 2025
-
PodcastPred 2 týždne
Lukáš Tomšík – Slovenský motorkár, ktorý robí dabléra pre Toma Cruisa
-
SpravodajstvoPred 3 týždne
Ducati Desmo450 MX – talianske srdce v motokrosovom svete
-
PodujatiaPred 2 týždne
TEST Days a Safety Training: Honda štartuje sezónu 2025 vo veľkom štýle – príď sa povoziť!
ZOMBY
21. apríla 2009 at 22:32
Neni nad ktm 😈
MartineR
22. apríla 2009 at 5:25
Po zhliadnuti tohoto sa mi dokonca uz aj ReVamp [linka] zacina pacit. Soudruzi z machineheart asi zabudli na povodne urcenie GS.
VMax
22. apríla 2009 at 5:47
Admin prosím zaradiť grcajúci smajlík !
Yetti
22. apríla 2009 at 6:40
Kdepak asi soudruzi z NDR udělali chybu??? 😁 🤣
Matooo
22. apríla 2009 at 7:01
Ma to 2 kolesa a motor, je to sice motorka ale inac je to pekny grc 😶
dzefe
22. apríla 2009 at 7:38
No dufam,ze to neprejde….bleeee… 😕
raptor
22. apríla 2009 at 11:28
Dufam ze soudruzi z BMW daji soudruhum z machineheart najavo ze supermoto z nadlitrovym boxerom vyrabaju… odpornee fuj!
AMIS
22. apríla 2009 at 17:30
😉 žeby sa prestalo BMW konečne predávať ? 😉
raptor
22. apríla 2009 at 19:33
Amis ?
kxbibo
23. apríla 2009 at 7:19
Asi som jediný, ale páči sa mi to.