Spravodajstvo
Machineart R1200GSM – nový dizajn pre GS
-
PodujatiaPred 2 mesiaceFOR MOTORBIKES 2026: Agrokomplex Nitra bude hostiť slovenskú verziu mimoriadne úspešnej pražskej výstavy motocyklov
-
Testy a recenziePred 2 mesiaceMoto Morini Calibro 700 – cruiser s talianskym podpisom
-
SpravodajstvoPred 2 mesiaceKawasaki Z1100 a Z1100 SE (2026): keď sa „Sugomi“ prebudí
-
Testy a recenziePred 2 mesiaceYamaha Tracer 9 GT+ Y-AMT 2025 – športový tourer novej generácie
-
SpravodajstvoPred 1 mesiacHonda CB1000F (2026): retro svaly, moderná technika
-
Testy a recenziePred 3 mesiaceCFMOTO 675NK vs. Triumph Trident 660: totálny prepadák, či problém pre konkurenciu?
-
SpravodajstvoPred 3 týždneKawasaki KLE500 (2026): Návrat legendy pre nové dobrodružstvá
-
PodujatiaPred 1 týždeňČínske motorky: nové mená, veľké ambície

ZOMBY
21. apríla 2009 at 22:32
Neni nad ktm 😈
MartineR
22. apríla 2009 at 5:25
Po zhliadnuti tohoto sa mi dokonca uz aj ReVamp [linka] zacina pacit. Soudruzi z machineheart asi zabudli na povodne urcenie GS.
VMax
22. apríla 2009 at 5:47
Admin prosím zaradiť grcajúci smajlík !
Yetti
22. apríla 2009 at 6:40
Kdepak asi soudruzi z NDR udělali chybu??? 😁 🤣
Matooo
22. apríla 2009 at 7:01
Ma to 2 kolesa a motor, je to sice motorka ale inac je to pekny grc 😶
dzefe
22. apríla 2009 at 7:38
No dufam,ze to neprejde….bleeee… 😕
raptor
22. apríla 2009 at 11:28
Dufam ze soudruzi z BMW daji soudruhum z machineheart najavo ze supermoto z nadlitrovym boxerom vyrabaju… odpornee fuj!
AMIS
22. apríla 2009 at 17:30
😉 žeby sa prestalo BMW konečne predávať ? 😉
raptor
22. apríla 2009 at 19:33
Amis ?
kxbibo
23. apríla 2009 at 7:19
Asi som jediný, ale páči sa mi to.