Connect with us

PR články

Moto Guzzi V7 Sport: športová klasika ide do predaja

Publikovaný

on

MOTO GUZZI SPÚŠŤA PREDOBJEDNÁVKY NOVÉHO MODELU V7 SPORT

PRVÉ KUSY NAJPOKROČILEJŠEJ A TECHNOLOGICKY NAJVYSPELEJŠEJ VERZIE V7 S DVOJITÝMI PREDNÝMI BRZDOVÝMI KOTÚČMI, NOVOU OBRÁTENOU VIDLICOU ČI ŠESŤOSOU INERCIÁLNOU PLATFORMOU SÚ EXLKUZÍVNE URČENÉ PRE JAZDCOV, KTORÍ SI MOTORKU PREDOBJEDNAJÚ ONLINE ZA 10 999 EUR

Bratislava, 5. marca 2025 – S príchodom novej motocyklovej sezóny je teraz dostupná jedna z najočakávanejších noviniek roku 2025, nová Moto Guzzi V7 Sport. Ikonický model, ktorý dokonale spája špičkovú technológiu s exkluzívnym a autentickým štýlom je technologicky najvyspelejší V7 v histórii.

V7 Sport predstavuje doposiaľ najpokročilejšie prevedenie tejto legendy a vyniká vylepšeným podvozkom, novou obrátenou vidlicou, dvojitými prednými brzdovými kotúčmi a modernou sadou elektronických asistenčných systémov. Novinka navyše dokonale spája klasický štýl pravej talianskej motorky s najmodernejšími technológiami.

Moto Guzzi V7 Sport bude k dispozícii za 10 999 eur a u autorizovaných predajcov Moto Guzzi na Slovensku sa objaví v apríli.

Predobjednávky sú teraz otvorené na webeMOTOGUZZI.COM: V7 Sport.

MOTO GUZZI V7 SPORT

Modelový rad V7 pre rok 2025 prešiel výraznými inováciami a teraz zahŕňa nový model, ktorý nesie legendárne meno z histórie Moto Guzzi. Nová Moto Guzzi V7 Sport je najdynamickejší a najpokročilejší V7 vôbec – ponúka dvojité predné brzdové kotúče, obrátenú vidlicu, šesťosovú inerciálnu platformu, elektronický plyn Ride-by-Wire a špeciálny jazdný režim Sport.

Najikonickejší model Moto Guzzi sa vyvinul bez toho, aby stratil svoj autentický charakter. Jeho nadčasový dizajn zahŕňa kovovú palivovú nádrž a nezameniteľne tvarovaný 90 ° pozdĺžne uložený dvojvalec.

Maximálny výkon vzrástol z pôvodných 65 k pri 6 800 ot./min na 67,3 k pri 6 900 ot./min. Najväčšou zmenou však prešiel krútiaci moment, ktorý sa zvýšil zo 73 Nm pri 5 000 ot./min na 79 Nm pri 4 400 ot./min, pričom 95 % krútiaceho momentu je dostupných už pri 3 500 ot./min. Výsledkom je ešte viac vzrušujúca jazda, a to obzvlášť na kľukatých cestách, kde V7 Sport vyniká. V štandardnej výbave navyše nechýba ABS a kontrola trakcie, oboje s náklonovou funkciou, ani tempomat.

Pridaj komentár

Komentuj článok

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Advertisement

Najčítanejšie

Partneri