Connect with us

Spravodajstvo

Motocykel s pásom vpredu – prototyp 1937

Publikovaný

on

Pásové motocykle lákajú dizajnérov od začiatku dvadsiatych rokov. Vzniklo množstvo prototypov a motocyklov, prípadne doplnkov na motocykle (Radix) a motocyklových traktorov (Kettenkrad). Tento prototyp motocykla je výnimočný tým, že pás sa nachádza vpredu. Jedná sa o jeden kus zo série troch prototypov Mercier postavených na zákazku francúzskej armády.

Prototyp bol poháňaný športovým motorom JAP (J.A. Prestwich) o objeme 350 ccm a mal trojstupňovú prevodovku Soyer.

Tento stroj sa momentálne nachádza vo Francúzsku a je na predaj na eBay (cena je 41100,- USD). Okrem toho, že je vraj v super stave sa o ňom viac asi nedozvieme.

[linka] na eBay

Mercier prototyp 1937

Motocykel s pásom vpredu – prototyp 1937

Advertisement

12 komentárov

1 komentár

  1. Silwestrik

    23. apríla 2009 at 6:14

    Ejha,,to by som si siel vyskusat 🙂 kam sa hrabu snezne skutre 😁DDD 😛

  2. Matooo

    23. apríla 2009 at 6:47

    Toto je prva „motorka“ co sa da pri rozbehu postavit na predne 😁

  3. chorche

    23. apríla 2009 at 8:08

    Myslim, ze by nebol problem za to upevnit pluch, sejacku alebo brany 😁

  4. RoboNM

    23. apríla 2009 at 8:33

    Kettenkrad je super vec 🙂 , o tomto mierne pochybujem 😕

  5. skrina

    23. apríla 2009 at 15:18

    Co taketo nieco musi vazit…

  6. kuzelinko

    23. apríla 2009 at 17:38

    No s tymto sa kopci neprekotis

  7. milan3232

    23. apríla 2009 at 18:29

    Hej, ale ani nenaklopis 😀 Jedine az na ucho, ale to uz je zazitok z inej dimenzie 🤣

  8. kxbibo

    24. apríla 2009 at 5:53

    Po snehu to mohlo ísť celkom slušne.

  9. AMIS

    24. apríla 2009 at 6:03

    To by som nebol ja 😉
    [linka]
    Guzzi a jeho príspevok pre armádu 😉 Nakoniec sa neujal, bohvie prečo ? 😉

  10. sliver

    24. apríla 2009 at 7:27

    AMIS ta Moto Guzzi sa vola Mulo Meccanico:) a mala sluzit ako nahrada zvierat, ktore boli dovtedy pouzivane na prekonavanie alpskych chodnikov. V rokoch 1960 – 1963 ich bolo vyrobenych 420 kusov (celkom dost na jednoucelovy stroj) a mala pohon 3×3. Maximalna rychlost 50 km/h, seststupnova prevodovka (+ spiatocka) a nosnost 500 kg.
    Viac info o tejto Guzzine je tu [linka]

  11. RoboNM

    24. apríla 2009 at 10:05

    Veľkostatkár, a ani mne nedá 😈 :

    Rozhodne offroadovejšie ako Stelvio 😛 😘 😁 😁

  12. AMIS

    24. apríla 2009 at 20:59

    Viem čítal som to v múdrej knižke o Guzzi u Vinca 😉
    Asi ano Robko ,ale určite mu tak bohapusto nekvapkal olej 😉

Komentuj článok

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Najčítanejšie

Partneri