Spravodajstvo
Motocykel s pásom vpredu – prototyp 1937
-
PodujatiaPred 2 týždne
MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína
-
Testy a recenziePred 4 týždne
Kawasaki Z500 2024 – Malý veľký naháč
-
SpravodajstvoPred 2 týždne
Yamaha TRACER 7 a TRACER 7 GT 2025 – Sport-tourer novej generácie
-
Testy a recenziePred 2 týždne
TEST: Honda Hornet 1000 SP – veľký návrat v agresívnom balení
-
Testy a recenziePred 3 týždne
BMW R 12 & R 12 nineT – králi štýlu, charakteru a boxerovej klasiky
-
Testy a recenziePred 1 týždeň
Kawasaki Z900RS a Z650RS – klasika pre moderného jazdca
-
Testy a recenziePred 1 týždeň
Kawasaki W800 a Meguro S1 – klasika s japonskou dušou a modernou spoľahlivosťou
-
Testy a recenziePred 2 dni
Suzuki GSX-S1000GX: Revolúcia v segmente sport-touring?
Silwestrik
23. apríla 2009 at 6:14
Ejha,,to by som si siel vyskusat 🙂 kam sa hrabu snezne skutre 😁DDD 😛
Matooo
23. apríla 2009 at 6:47
Toto je prva „motorka“ co sa da pri rozbehu postavit na predne 😁
chorche
23. apríla 2009 at 8:08
Myslim, ze by nebol problem za to upevnit pluch, sejacku alebo brany 😁
RoboNM
23. apríla 2009 at 8:33
Kettenkrad je super vec 🙂 , o tomto mierne pochybujem 😕
skrina
23. apríla 2009 at 15:18
Co taketo nieco musi vazit…
kuzelinko
23. apríla 2009 at 17:38
No s tymto sa kopci neprekotis
milan3232
23. apríla 2009 at 18:29
Hej, ale ani nenaklopis 😀 Jedine az na ucho, ale to uz je zazitok z inej dimenzie 🤣
kxbibo
24. apríla 2009 at 5:53
Po snehu to mohlo ísť celkom slušne.
AMIS
24. apríla 2009 at 6:03
To by som nebol ja 😉
[linka]
Guzzi a jeho príspevok pre armádu 😉 Nakoniec sa neujal, bohvie prečo ? 😉
sliver
24. apríla 2009 at 7:27
AMIS ta Moto Guzzi sa vola Mulo Meccanico:) a mala sluzit ako nahrada zvierat, ktore boli dovtedy pouzivane na prekonavanie alpskych chodnikov. V rokoch 1960 – 1963 ich bolo vyrobenych 420 kusov (celkom dost na jednoucelovy stroj) a mala pohon 3×3. Maximalna rychlost 50 km/h, seststupnova prevodovka (+ spiatocka) a nosnost 500 kg.
Viac info o tejto Guzzine je tu [linka]
RoboNM
24. apríla 2009 at 10:05
Veľkostatkár, a ani mne nedá 😈 :
Rozhodne offroadovejšie ako Stelvio 😛 😘 😁 😁
AMIS
24. apríla 2009 at 20:59
Viem čítal som to v múdrej knižke o Guzzi u Vinca 😉
Asi ano Robko ,ale určite mu tak bohapusto nekvapkal olej 😉