Spravodajstvo
Rizoma pre CBR1000RR
-
Testy a recenziePred 4 týždne
TEST Suzuki V-Strom 800 SE – Vyvážený spoločník na cesty aj do terénu
-
MotoporadňaPred 4 týždne
Airbagová vesta: technika zachraňuje životy!
-
Testy a recenziePred 3 týždne
TEST BMW F800GS & F900GS 2024: Mini GS, maxi radosť
-
PodujatiaPred 1 týždeň
Pozvánka KAWASAKI na Motocykel 2025
-
PodujatiaPred 3 týždne
Prekvapivá prvá jazda: Morbidelli a Benda
-
PodujatiaPred 5 dní
Výstava Motocykel 2025: Sledujte naše exkluzívne video rozhovory!
-
Testy a recenziePred 1 deň
Morbidelli T1002VX: litrové véčko za 10 papierov!
-
PR článkyPred 2 týždne
Moto Guzzi V7 Sport: športová klasika ide do predaja
AMIS
13. júna 2008 at 13:01
Veď to musí trhať šróby z bloku keď sa to zapre do asfaltu. 😠
Furby
13. júna 2008 at 13:43
AMIS to nevadí, to sa vypodložkuje… 🤣
kxbibo
13. júna 2008 at 13:55
AMIS si to už testoval?
AMIS
13. júna 2008 at 17:59
Odkiaľ by som to vzal? Tata je automechanik a tak občas mrkám na to čo robí. Ak vidím ako repasuje karter alebo blok motora s vytrhanou polovicou závitoviek len preto, že jeden dedo nepoužil momenťák, čo potom urobí s menšou závitovkou a tenším lôžkom pád a tlak 300kilo krát smer a kynetická rýchlosť šúchajúcej sa motorky? To je len moja laická nedúvera, ale štupel na krytke bude skôr len sexy dizajn ako funkčný tuning. Toť názor sedláka v gumákoch. 😁
kxbibo
13. júna 2008 at 19:17
AMIS no to víčko sa pri nehode vie prasknúť alebo predrať. Určite je to lepšie s týmto ako bez toho.
kankoXF
15. júna 2008 at 19:55
🤣 🤣 🤣 …a zabraňujú poškodeniu pri malom páde… 😁 😁 😁 Na 1000 RR je aky pad maly? Pri otacani na parkovisku, alebo pri vyjazde z garaze? 🤐 🙄