Spravodajstvo
Rizoma pre CBR1000RR
-
SpravodajstvoPred 2 mesiace
HAYABUSA má 25 rokov. Prichádza v špeciálnej edícii
-
SpravodajstvoPred 3 mesiace
Harley-Davidson X440 je iný Harley než by si čakal… A má to háčik
-
SpravodajstvoPred 2 mesiace
TRK 700 a TRK 700 X – Benelli útočí v strednej triede Adventure
-
SpravodajstvoPred 3 mesiace
Malý Speed a malý Scrambler – novinky z Británie!
-
Testy a recenziePred 1 mesiac
Nová Honda CB750 Hornet: Verdikt majiteľov starších generácii
-
Testy a recenziePred 2 mesiace
Triumph Tiger 900 – súboj Rally Pro Vs. GT Pro. Ktorá je tá pravá?
-
SpravodajstvoPred 2 mesiace
BMW rady M – pripravuje sa ďalší model. M1000XR. Cestovná raketa na 2024
-
SpravodajstvoPred 2 týždne
BMW útočí novými modelmi v strednej triede cestovných endúr
AMIS
13. júna 2008 at 13:01
Veď to musí trhať šróby z bloku keď sa to zapre do asfaltu. 😠
Furby
13. júna 2008 at 13:43
AMIS to nevadí, to sa vypodložkuje… 🤣
kxbibo
13. júna 2008 at 13:55
AMIS si to už testoval?
AMIS
13. júna 2008 at 17:59
Odkiaľ by som to vzal? Tata je automechanik a tak občas mrkám na to čo robí. Ak vidím ako repasuje karter alebo blok motora s vytrhanou polovicou závitoviek len preto, že jeden dedo nepoužil momenťák, čo potom urobí s menšou závitovkou a tenším lôžkom pád a tlak 300kilo krát smer a kynetická rýchlosť šúchajúcej sa motorky? To je len moja laická nedúvera, ale štupel na krytke bude skôr len sexy dizajn ako funkčný tuning. Toť názor sedláka v gumákoch. 😁
kxbibo
13. júna 2008 at 19:17
AMIS no to víčko sa pri nehode vie prasknúť alebo predrať. Určite je to lepšie s týmto ako bez toho.
kankoXF
15. júna 2008 at 19:55
🤣 🤣 🤣 …a zabraňujú poškodeniu pri malom páde… 😁 😁 😁 Na 1000 RR je aky pad maly? Pri otacani na parkovisku, alebo pri vyjazde z garaze? 🤐 🙄