Spravodajstvo
Rizoma pre CBR1000RR
-
SpravodajstvoPred 2 týždne
REVOLÚCIA – pneumatika ktorá mení históriu a ušetrí ti peniaze ale aj prírodu!
-
Testy a recenziePred 7 dní
Test Honda Hornet 500: malý sršeň opäť s dvojvalcom
-
Turistické článkyPred 4 týždne
Cestujeme s Motobulharom: Rakúsko
-
Turistické článkyPred 5 dní
Rakúsko s Motobulharom: Zelená perla blízko Bratislavy – Grüner See
-
SpravodajstvoPred 1 deň
Pneumatika s adaptívnym dezénom. Daj zbohom svojej starej gume!
-
SpravodajstvoPred 1 týždeň
MV Agusta Enduro Veloce 2024 – Superšport do terénu
-
SpravodajstvoPred 2 týždne
Moto Guzzi Stelvio – cestovné enduro z Talianska
-
PodujatiaPred 3 dni
Vyskúšaj novinky na Kawasaki Good Times Tour 2024
AMIS
13. júna 2008 at 13:01
Veď to musí trhať šróby z bloku keď sa to zapre do asfaltu. 😠
Furby
13. júna 2008 at 13:43
AMIS to nevadí, to sa vypodložkuje… 🤣
kxbibo
13. júna 2008 at 13:55
AMIS si to už testoval?
AMIS
13. júna 2008 at 17:59
Odkiaľ by som to vzal? Tata je automechanik a tak občas mrkám na to čo robí. Ak vidím ako repasuje karter alebo blok motora s vytrhanou polovicou závitoviek len preto, že jeden dedo nepoužil momenťák, čo potom urobí s menšou závitovkou a tenším lôžkom pád a tlak 300kilo krát smer a kynetická rýchlosť šúchajúcej sa motorky? To je len moja laická nedúvera, ale štupel na krytke bude skôr len sexy dizajn ako funkčný tuning. Toť názor sedláka v gumákoch. 😁
kxbibo
13. júna 2008 at 19:17
AMIS no to víčko sa pri nehode vie prasknúť alebo predrať. Určite je to lepšie s týmto ako bez toho.
kankoXF
15. júna 2008 at 19:55
🤣 🤣 🤣 …a zabraňujú poškodeniu pri malom páde… 😁 😁 😁 Na 1000 RR je aky pad maly? Pri otacani na parkovisku, alebo pri vyjazde z garaze? 🤐 🙄