Connect with us

Spravodajstvo

Tradičné a kvalitné motocyklové reťaze za uvádzacie ceny

Publikovaný

on

Mnoho krát sa majitelia motocyklov v snahe usporiť nejaké to euro pri kúpe reťaze na svoj motocykel
rozhodli pre neznámu značku alebo značku bez záruky. Predísť problémom znamená vrátiť sa k rokmi overenej kvalite.

Medzi tradičné, kvalitné a cenovo výhodné motocyklové reťaze nesporne patrí aj značka ČZ resp. ČZ ŘETĚZY (ČZ Chains) , ktoré sú dodnes zaručene vyrábané v Strakoniciach ČR už od roku 1929.
V marci vzniklo jej nové obchodné zastúpenie na Slovensku firmou MARS, Považská Bystrica.
Jednoznačným dôkazom kvality produkcie ČZ Řetězy, s.r.o. je opakovaný zisk titulu majstra sveta v motokrose triedy MX2 zásluhou jazdcov továrenského týmu CHAMP KTM ( Langston, Ramon, Townley), ktorí používajú reťaze ČZ.

Firma MARS ako obchodný zástupca ČZ ŘETĚZY ? Strakonice ponúka motocyklové reťaze 420, 428 ORM, 520 ORM, 520 M a ďalšie pre všetky druhy motocyklov. Reťaze 428, 520, 525, 530 v prevedení O – ring nebo X ? ring. Motocyklové reťaze pre závodné použitie na motocykloch Superbike, Motokros, Supermotard, Trial, FMX.

Odber je možný aj na dobierku.
Najpredávanejšie druhy reťazí ? cena je vrátane DPH:
REŤAZ ČZ 420 123 čl. 19,28 ?
REŤAZ ČZ 428 129 čl. 22,59 ?
REŤAZ ČZ 428 ORM 129 čl. 45,78 ?
REŤAZ ČZ 520 ORM 118 čl. 52,04 ?
REŤAZ ČZ 520 M 118 čl. 31,34 ?
REŤAZ ČZ 520 ORMX 120 čl. 71,69 ?

Pre predajcov poskytujeme zľavy až do výšky 30%. Akcia platí do 30.06.2009.
Radi Vám odborne poradíme.

Objednávky zasielajte na adresu:
MARS
, Orlové 166, 017 01 Považská Bystrica,
E-mail: obchod@mars.sk
Tel. č.: 042/ 426 00 91 ? 4, fax: 042/ 432 36 19

História
Kvalitné reťaze pod značkou ČZ a Favorit sa vyrábajú už od roku 1929. Zahájenie výroby bolo spojené so začiatkom výroby motocyklov značky ČZ. Viac ako 50 rokov úspechov v motocyklovom športe potvrdzuje tradične vysokú kvalitu reťazí ČZ. Stálym vývojom podporovaným skúsenosťami zo závodného a bežného prostredia prináša zákazníkom spokojnosť s reťazami ČZ.

Reťaze PROFESIONAL
– sú svojou konštrukciou určené hlavne pre motocykle rady cross, enduro a trial, teda pre športové použitie, kde zaručujú bezproblémovú prevádzku aj v náročných podmienkach. Typ 520 RD je dodávaný so zvláštnym oválnym tvarom doštičiek s otvorom, umožňujúcim lepší odvod nečistôt zo zubov reťazového kolesa, preto sú vhodné pre použitie v blatistom teréne. Oválny tvar doštičiek sa opotrebováva 3 až 4 krát menej než štandardný tvar, a preto je pokles pevnosti reťaze vplyvom opotrebovania doštičiek menší.

Reťaze SUPER
– predstavujú najvyššie úžitkové vlastnosti. Vysokej technickej úrovne je dosiahnuté použitím špeciálne spracovanej inchromovanej vrstvy na čapoch, presnými bezšvovými púzdrami a kvalitnými valčekmi. Vysoká životnosť, únavová a statická pevnosť sú prednosťami rady SUPER. Reťaze je možné používať v najnáročnejších podmienkach. Používajú ich aj poprední jazdci na majstrovstvách sveta v motokrose a supermote, vrátane majstrov sveta.

Reťaze O-RING
– dlhá životnosť pri malej údržbe, to sú prednosti reťazí utesnených ?O? krúžkami. Bezšvové púzdro, kvalitný materiál čapov a použité mazadlo robia z reťazí O-RING kvalitné výrobky, ktoré zaisťujú spoľahlivú prevádzku motocyklov na ceste aj v teréne.

Reťaze X-RING
– Najkvalitnejšie reťaze ČZ X-RING používajú špeciálny tvar tesniaceho krúžku, ktorý spoľahlivo tesní mazadlo v reťazi počas celej doby životnosti a vykazuje malý odpor pri prevádzke. Veľmi vysoká životnosť je dosahovaná použitím továrenského mazadla a spôsobom jeho aplikácie do reťaze. Reťaze typu SZD svojou statickou a dynamickou pevnosťou spĺňajú požiadavky pre motocykle triedy Superbike.

Reťaze ŠPECIAL
– táto trieda obsahuje reťaze používané špeciálne iba pre motocykle typu minibike, plochú dráhu, motokáry a cestné závodné motocykle. Sú vyrábané veľmi kvalitnou technológiou podobne ako trieda SUPER. Reťaze 415 GT sú určené pre motocyklové cestné závody triedy 125 cm3.

Reťaze ATV
– reťaz 520 ATV je osadená novou generáciou X ? krúžkov, ktoré znižujú trenie a predlžujú životnosť reťaze. Z hľadiska pevnosti spĺňa tento výrobok požiadavky kladené na použitie pre všetky typy štvorkoliek.

Reťazové sady
– ponúkame možnosť dodávky reťazových sád pre všetky typy motocyklov.

Záver
Reťaze ČZ sú montované na motocykle v Európe, USA, Ázii, Austrálii a Afrike. Staňte sa aj Vy našimi zákazníkmi a my sa postaráme o Vašu spokojnosť.

Tradičné a kvalitné motocyklové reťaze za uvádzacie ceny

Advertisement

13 komentárov

1 komentár

  1. kxbibo

    27. apríla 2009 at 15:13

    Mal som reťaze ČZ a ich kvalita je naozaj porovnateľná s ostatnými. Reťaz CZ Super som vyťahal za tak istý čas ako aj najvyššiu radu Tsubaki určenú na motokros. Súťažný enduráci dosť používajú O-ring CZ a sú spokojný. Ale aj tak po sezóne ide do koša ako aj každá iná. V budúcnosti chcem vyskúšať CZ ORMX len musím doťahať DID X-ring.

  2. tomXX

    27. apríla 2009 at 16:16

    Na vytahavanie retazi (aj ruk) bola najlepsia moja ex-moto VOR EN530 😈

  3. raptor

    27. apríla 2009 at 20:34

    Aj raptorove oci ta potVORa vytahovala ked si na nej skakal vtedy s toho zrazu na trati 🙄

    a co sa tyka cien CZ su len o par susnov lacnejsi ako ich renomovana japonska konkurencia, pri tej 520 dlhej 120 clankov mi to vyslo o slabe tri eura menej ako RK 520 GXW 🤐

  4. PeterBA

    27. apríla 2009 at 20:43

    Mámn ČZ 428 Profesional, cena do 30? a spokojnosť zatiaľ je. 😉

  5. tondo1

    29. apríla 2009 at 5:33

    Tsubaki je jednoznacne najlepsia retaz.cz sa mi velakrat roztrhla,tak sklamal. 😟

  6. hedav

    29. apríla 2009 at 12:10

    CZ retaz uz NIKDY v zivote. hovori sa, ze motorkar by nemal setrit na pneumatikach, brzdach a zistil som, ze aj na retazi! O-ringovu CZ retraz mi roztrhlo za jazdy dole Donovalmi!!! mal som vtedy Yamahu YZF-600 R Thunder Cat a nechal som sa nahovorit na tuto nestastnu volbu. ironiou bolo, ze cca mesiac predtym ako sa tato nemila prihoda stala mne, ju roztrhlo kamaratovi, ktory v tej dobe jazdil na Suzuki GSX-R 600, ten jej ale „nakladal“ poriadne- jazda po zadnom, koleno vsade kde to len slo…tak som si myslel, ze ju presilil. nasledovala reklamacia, ktoru sprevadzal list adresovany priamo vyrobcovi, peniaze vratili, ale asi nemusim nikomu zdoraznovat, ze tu ide o zivot. takze radsej doplatim zanedbatelnych par ? a kupim riadnu retaz.
    pre priblizenie: na Suzuki ju roztrhlo v obci, takze nebola ani v zatazi, mne ju roztrhlo pri predbiehani kamionu, obe boli pouzivane cca 2 tyzdne, riadne mazane a napnute, tak ako predpisuje vyrobca motoriek. teda nesetrime tam kde nemozeme usetrit…

  7. CZRetezy

    4. mája 2009 at 10:09

    Dovolím si zareagovat na článek týkající špatné kvality mtc ČZ řetězů.
    Uživatel píše,že se mu přetrhl ČZ řetěz,který reklamoval u výrobce,který reklamaci uznal.
    Tato informace se nezakládá na pravdě,alespoň druhá část,protože za celou dobu výroby
    řetězů 530 SDZ a 525 SDZ nebyla v ČZ žádná reklamace.Řetězy 525 SDZ a 530 SDZ jsou určeny výrobcem na uvedené typy motocyklů.
    Proto by mě zajímalo jaké typy řetězů byly na mtc,protože to je dost podstatná věc,ne každý
    řetěz lze použít na kterémkoliv mtc.
    Domnívám se,že řetězy ČZ jsou kvalitně srovnatelné s výrobci renomovaných značek a o tomto
    svědčí i skutečnost,že jsou dodávány do prvovýrob BMW,KTM,DUCATI,HUSQVARNA…

  8. raptor

    5. mája 2009 at 10:02

    CZretezy do prvovyrob su dodavane najma koli cene

    spytaj sa majitelov novych BMW GS800 (napriklad peto siska) ako su spokojni z kvalitou retaze CZ ktora je tam z prvovyroby 🙂

    [linka]

  9. kankoXF

    5. mája 2009 at 12:42

    raptor ale menili kolecko za ine – vraj duralove… Takze neviem.
    Ale bola tam dobra hlaska: BMW = Budes Mat VelkeVydaje 😁 😁 🤣
    Nepravdive, ale celkom sranda… 😈

  10. hedav

    6. mája 2009 at 20:35

    Dovolim si zareagovat na vyrok clena CZRetezy. nakolko sa jedna o udalost z pred cca 5 rokov neviem s presnostou uviest oznacenie tej haraburdy, ktoru nazyvate retaz! s istotou ale viem, ze to bol typ urceny pre sportove cestne motocykle s O alebo X ringovymi kruzkami. vase vyjadrnie, ze moje tvrdenie sa nezaklada na pravde je loz. ani vy by ste urcite nezabudli na vyrobcu retaze, ktora vas za jazdy vysluha po chrbte!

    o vasom vyroku, citujem: „…protože za celou dobu výroby řetězů 530 SDZ a 525 SDZ nebyla v ČZ reklamace.“ nech si kazdy urobi svoj nazor. dnes sa nad tym mozem len pousmiat.

  11. kxbibo

    8. mája 2009 at 19:24

    No tak s tou prvovýrobou je to o cene, to vie asi každý. Mal som reťaz z prvovýroby z Hondy CRF 450 bola to D.I.D. Bola to jedna z najhorších reťazí aké som kedy mal. Nevydržala skoro nič, nemala povrchovú úpravu takže mala snahu ľahko korodovať a opotrebovať sa. Osobne som nikdy nevidel reťaz ČZ pretrhnutú. Je dôležité aj na akých ozubených kolesách reťaz pracuje. Najlepšie je dať všetko naraz nové. Nová reťaz má ťažký a krátky život na starých kolesách. Čo sa týka tej reklamácie, tiež by som reťaz, ktorá by sa mi roztrhla nešiel reklamovať, pokiaľ by mi vyslovene neurobila obrovské škody na motocykli. Hodil by som ju do koša a kúpil by som si jednoducho inú značku. Takže hedav vôbec sa nečudujem tvojej reakcii. Čo sa týka pevnosti reťazí ČZ tak sú naozaj na tom tak ako aj konkurecia a niekde na nete som videl aj protokol zo skúšky reťazí ČZ. Treba použiť typ reťaze presne na čo je určený a na akú prevádzku. Osobne mám skúsenosti s týmito reťazami len na endurách a v teréne. U mňa je reťaz spotrebák a pri mojom jazdení pracuje v tých najťažších podmienkach. Mal som reťaze ČZ, DID, Tsubaki, Regina a príliš velký rozdiel v životnosti som u nich nespozoroval. Netreba tento príspevok brať ako obhajobu reťazí značky ČZ, sú to len moje skúsenosti a môj názor.

  12. hedav

    9. mája 2009 at 10:03

    Samozrejme, ze je vhodne menit komplet retazovy kit, tak sa aj stalo, retaz bola CZtacka, rozeta a male kolecko som daval myslim JT. retaz bola vybrata podla katalogu pre dany typ motorky-to uz som spominal vyssie. predtym ako sa zalozila som ju premeral posuvkou a porovnal so starou retazou, vsetky rozmery sedeli. nie som cukrar, tym chcem povedat, ze s motorkami mame v rodine slusne skusenosti. bolo viac ako podozrive, ze sa roztrhli dve retaze tohto isteho vyrobcu v kratkom casovom horizonte na dvoch roznych cestnych motocykloch, kamarat skodu nemal ziadnu, mne retaz rozbila vicko maleho kolecka a dolamala kryt retaze! je skoda, ze som to vtedy nenafotil. teda moze tu pan CZretezy pisat nezmysly o ziadnej reklamacii retazi tohto typu za celu dobu ich distribucie, ale ja viem minimalne o dvoch, ktore reklamovane boli a ktore sa hlavne pretrhli! dam si tu robotu a prevratim garaz hore nohami, mozno najdem este krabicu z tej retaze.

  13. duggo

    14. mája 2009 at 13:40

    A nedali ste naopak zavlacku ? 😛

    tie supersporty maju taky silny kruak, ze trhaju retaze aj na rovnej ceste v dedine 😁 sak viem o com hovorim na 600fke thunderkat ked otocis plynom pri 4000 ot.min, je to taka sila, ako keby ta ovalil KING KONG

Komentuj článok

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Najčítanejšie

Partneri