Spravodajstvo
TTS 1100 GP
-
Testy a recenziePred 2 týždne
TEST: Honda GB350S – poctivý klasik pre moderného jazdca
-
NezaradenéPred 4 týždne
TEST Kawasaki Z900 a Z900 SE (2024): Ktorý naháč je pre vás lepší?
-
SpravodajstvoPred 2 týždne
BMW R 1300 R 2025: Surová sila a technologická precíznosť v čistej podobe
-
SpravodajstvoPred 4 týždne
Nové Triumph Endurá: TF 450-E a TF 250-E 2025
-
PodcastPred 2 týždne
Lukáš Tomšík – Slovenský motorkár, ktorý robí dabléra pre Toma Cruisa
-
SpravodajstvoPred 3 týždne
Ducati Desmo450 MX – talianske srdce v motokrosovom svete
-
PodujatiaPred 2 týždne
TEST Days a Safety Training: Honda štartuje sezónu 2025 vo veľkom štýle – príď sa povoziť!
-
Testy a recenziePred 6 dní
Triumph Tiger Sport 800 vs. 660 2025: Rovnaký štýl, iný svet
kxbibo
24. apríla 2009 at 5:52
Tak to bude iná raketa 🙂
nerd
24. apríla 2009 at 5:59
Tak to je ulet 😈 sice nepouzitelny ale poriadne blaznivy
raptor
24. apríla 2009 at 7:12
250 koni na zadnom kolese? 🙄 😶
dovi dopi
kankoXF
24. apríla 2009 at 7:55
No neviem… 🙄
Cez „Ecka“ sa to asi nedostane….
dzefe
24. apríla 2009 at 10:13
Hmmmm…moze to byt zaujimaave….taka 2T raketka… 🙂 🙂 🙂
Romanki
24. apríla 2009 at 10:19
Peklo, potom nič, zasa peklo potom nič. Tak to asi môže fungovať. 😈
kuzelinko
24. apríla 2009 at 17:02
No tak to rovno motorka bude v predajni odovzdavana v bedne tvare truhly 😁
raptor
24. apríla 2009 at 18:41
Jedina vyhoda ze tomu motoru sa nikdy nepodpalia ventily 😀
AMIS
24. apríla 2009 at 22:40
A ani nechcem vidieť ten vydutý výfuk 🤣)
kxbibo
27. apríla 2009 at 15:18
AMIS len aby si sa nakoniec nezaľúbil do spletenca rezonančných komôr. 😁