Connect with us
Aprilia Tuareg 660

Spravodajstvo

Aprilia 850 Mana

Publikovaný

on

Pravdepodobne už ste to počuli. Aprilia predstavila svoj model 850 Mana. Predstavovačka prebehla silnou vlnou cez Taliansko a pomaly pokračuje.

Motocykel je nie len pekný na pohľad, ale ponúka jazdcovi športovú prevodovku, s tromi voľbami ovládania:

– Manuálny mód: Jazdec sa môže rozhodnúť, či chce meniť rýchlosti klasickou nožnou pákou, alebo spínačom na riaditkach. Servo-mechanizmus flexibilne a rýchlo reaguje na zmenu ktoréhokoľvek z prevodových stupňov.

– Plne automatický mód: elektronický systém ovládania prevodovky je vyladený tak, aby mal motor čo najlepšie využitie. Je možné zvoliť si z troch režimov:
Touring: pre minimálnu spotrebu a pohodlnú jazdu
Sport: pre perfektnú akceleráciu
Rain: pre použitie na mokrom povrchu v prípade dažďa

– Semi-automatický mód: umožňuje jazdcovi slobodne iba podraďovať. Využitie výrobca vidí najmä v prípade jazdy dole strmým kopcom, kedy chce jazdec brzdiť motorom.

Motocykel je poháňaný 90 stupňovým V-Twinom o sile 76 koní, objeme 839 ccm. Spojka je plne automatická. Pod sedlom sa nachádza palivová nádrž a namiesto nádrže vpredu tak vznikol celkom slušný úložný priestor.

Stránka Aprilie 850 Mana [linka]

Aprilia 850 Mana

Aprilia 850 Mana

24 komentárov

24 Comments

  1. zahri

    12. októbra 2007 at 0:23

    Krasna moto so zaujimavym riesenim.. to s prevodovkou..myslim ze zbytocne predrazenie masinky..ale priestor na helmu ktory je namiesto klasickej nadrze.. to mi pripada velmi mudre.. klobuk dolu ze nie vsetci sa snazia dostat na vyslnie len zvysovanim vykonu

  2. eXeBaT

    12. októbra 2007 at 8:15

    Aj na mňa urobila veľký dojem.

  3. kxbibo

    12. októbra 2007 at 8:27

    Tá prevodovka je super, to by mali montovať na nejaké tutistické mašinky aj.

    A desing krásny. jednoducho taliani. 😁

  4. Xmen

    12. októbra 2007 at 8:47

    No tu sa da povedat len jedno: kto umi ten umi 🙂 parada
    na drapakoch by to asi nevyzeralo velmi dobre,ze?? 😀 😁

  5. MartineR

    12. októbra 2007 at 12:47

    Nepomozem si, no automaticka prevodovka mi nesedi ani na turistickej ani na inej motorke … dizajn je super, napad s uloznym priestorom „v nadrzi“ tiez, no ta prevodovka 😟 asi by som mal pri jazde divne „mravcenie“ v lavej nohe rovnako ako pri jazde v aute s automatom … 😉

  6. smugi

    12. októbra 2007 at 13:01

    No mne to nejak nesmakuje,takychto uz je dost co sa vyzoru tyka…ale zase ta prevodovka je na zamyslenie

  7. kxbibo

    12. októbra 2007 at 15:24

    MartineR však tu si ju môžeš zapnúť aj vypnúť.

  8. Heavy

    12. októbra 2007 at 16:48

    kxbibo – mne sa to zdá zbytočne prekombinované a prekomplikované…taká zbytočná rároha…samé módy a režimy a ja neviem čo… 🙄 .Preferujem klasický postup – najprv to nakopem hore a potom sem tam podradím – tak načo to komlikovať… Kua, keď budem chcieť jazdiť „automat“ tak si kúpim skútra a je pokoj. Ale to bude asi tým, že som nepriateľ pokroku a keby boli všetci ako ja, tak ešte bývame na stromoch… 😀 😀 😀

  9. Xmen

    12. októbra 2007 at 16:50

    Heavy nemas nejaky volny buk,ze by sme boli susedia?? 😀 😀 😀

  10. chorche

    12. októbra 2007 at 17:00

    Mne sa paci, urcite si svojich majitelov najde. Pokrok sa neda zastavit, ale nikto vam pani nebrani jazdit na vasich veteranoch 🙂

  11. racer8

    12. októbra 2007 at 17:10

    Heavy spaaaatky na stromi 😁 😁 😁 mne sa ta moto lubi 😘
    silver clovece naco si tolko cakal som xcel robit clanok o tejto moto este pred minimalne 2 mesiacmi kedy zverejnili info a vsetko okolo toho 😇

  12. kxbibo

    12. októbra 2007 at 17:52

    Heavy ja som tiež ešte trochu zarytý manuálňiak, ale odjazdil som už nejaké to auto aj s automatickou prevodovkou. Automatické prevodovky idú vývojom dosť vpred. Dnes máš v autách 7-8 prevodové automatické prevodovky, ktoré naozaj radia veľmi inteligentne. Nebudem tu písať ďalšie výhody automatických prevodoviek. Podľa mňa je to super, že si to môžeš vypnúť aj zapnúť. Ale na svojej Husqvarne si to neviem predstaviť. Prišiel by som o jačiaci motor pri náhodnom neutrále a kvíliace ozubené kolieska v prevodovke a rachotiace zuby pri radení bez spojky. 😁

  13. racer8

    12. októbra 2007 at 17:58

    kxbibo ty ratas zuby v prevodovke ked radis? no tebe moju suzi nepoziciam 😀
    auto s dobrym automatom je super aj som rozmyslal ze si asi kupim druhe s automatom uz ma nebavi kupovat stale nove gumy 😈

  14. kxbibo

    12. októbra 2007 at 18:08

    racer8 nerátam ich, to nestíham 😁

  15. Heavy

    12. októbra 2007 at 18:32

    ALL – len do mňa priaznivci pokroku – aj tak je Zem plochá doska… 😀 😀 😀

  16. Furby

    12. októbra 2007 at 20:43

    Ee… 😟

  17. Xmen

    13. októbra 2007 at 0:28

    All: a predsa sa toci 😁 😁

  18. racer8

    13. októbra 2007 at 9:21

    Heavy co mas proti babetam s automatickou prevodovkou 😛 😀 😀 😀

  19. 10maxim10

    13. októbra 2007 at 10:30

    Pekná mašina 🙂

  20. sliver

    13. októbra 2007 at 19:32

    racer8 cakal som kym o tom Taliani prestanu pisat chvalospevy a zacne o tom pisat niekto netaliansky 😉

  21. malymirec

    13. októbra 2007 at 21:04

    Podoba sa mi na brutale 😈

  22. rmacko

    14. októbra 2007 at 18:20

    … noo, zase jedna pekná talánečka … 😀 😀 😀

  23. zahri

    15. októbra 2007 at 8:53

    Malymirec> brutale ma iny motorcek a musis mat helmu na hlave .. nemozes si ju dat do „nadrze“ 😁

  24. Budha1

    19. októbra 2007 at 11:28

    Pekne pekne , no chcelo by to viac konikov

Komentuj článok

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.

Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement

Najčítanejšie

Partneri