Pravdepodobne už ste to počuli. Aprilia predstavila svoj model 850 Mana. Predstavovačka prebehla silnou vlnou cez Taliansko a pomaly pokračuje.
Motocykel je nie len pekný na pohľad, ale ponúka jazdcovi športovú prevodovku, s tromi voľbami ovládania:
– Manuálny mód: Jazdec sa môže rozhodnúť, či chce meniť rýchlosti klasickou nožnou pákou, alebo spínačom na riaditkach. Servo-mechanizmus flexibilne a rýchlo reaguje na zmenu ktoréhokoľvek z prevodových stupňov.
– Plne automatický mód: elektronický systém ovládania prevodovky je vyladený tak, aby mal motor čo najlepšie využitie. Je možné zvoliť si z troch režimov:
Touring: pre minimálnu spotrebu a pohodlnú jazdu
Sport: pre perfektnú akceleráciu
Rain: pre použitie na mokrom povrchu v prípade dažďa
– Semi-automatický mód: umožňuje jazdcovi slobodne iba podraďovať. Využitie výrobca vidí najmä v prípade jazdy dole strmým kopcom, kedy chce jazdec brzdiť motorom.
Motocykel je poháňaný 90 stupňovým V-Twinom o sile 76 koní, objeme 839 ccm. Spojka je plne automatická. Pod sedlom sa nachádza palivová nádrž a namiesto nádrže vpredu tak vznikol celkom slušný úložný priestor.
Krasna moto so zaujimavym riesenim.. to s prevodovkou..myslim ze zbytocne predrazenie masinky..ale priestor na helmu ktory je namiesto klasickej nadrze.. to mi pripada velmi mudre.. klobuk dolu ze nie vsetci sa snazia dostat na vyslnie len zvysovanim vykonu
Nepomozem si, no automaticka prevodovka mi nesedi ani na turistickej ani na inej motorke … dizajn je super, napad s uloznym priestorom „v nadrzi“ tiez, no ta prevodovka 😟 asi by som mal pri jazde divne „mravcenie“ v lavej nohe rovnako ako pri jazde v aute s automatom … 😉
kxbibo – mne sa to zdá zbytočne prekombinované a prekomplikované…taká zbytočná rároha…samé módy a režimy a ja neviem čo… 🙄 .Preferujem klasický postup – najprv to nakopem hore a potom sem tam podradím – tak načo to komlikovať… Kua, keď budem chcieť jazdiť „automat“ tak si kúpim skútra a je pokoj. Ale to bude asi tým, že som nepriateľ pokroku a keby boli všetci ako ja, tak ešte bývame na stromoch… 😀 😀 😀
Heavy spaaaatky na stromi 😁 😁 😁 mne sa ta moto lubi 😘 silver clovece naco si tolko cakal som xcel robit clanok o tejto moto este pred minimalne 2 mesiacmi kedy zverejnili info a vsetko okolo toho 😇
Heavy ja som tiež ešte trochu zarytý manuálňiak, ale odjazdil som už nejaké to auto aj s automatickou prevodovkou. Automatické prevodovky idú vývojom dosť vpred. Dnes máš v autách 7-8 prevodové automatické prevodovky, ktoré naozaj radia veľmi inteligentne. Nebudem tu písať ďalšie výhody automatických prevodoviek. Podľa mňa je to super, že si to môžeš vypnúť aj zapnúť. Ale na svojej Husqvarne si to neviem predstaviť. Prišiel by som o jačiaci motor pri náhodnom neutrále a kvíliace ozubené kolieska v prevodovke a rachotiace zuby pri radení bez spojky. 😁
kxbibo ty ratas zuby v prevodovke ked radis? no tebe moju suzi nepoziciam 😀
auto s dobrym automatom je super aj som rozmyslal ze si asi kupim druhe s automatom uz ma nebavi kupovat stale nove gumy 😈
Na stránke motocykel.sk používame cookies aby sme pre vás zabezpečili ten najlepší zážitok z nášho webu (napr. prehrávanie videií). Cieľom je taktiež zozbierať potrebné údaje pre našu analytiku (návstevnosť napr). Robíme to za účelom skvalitnenia samotného obsahu, týchto webstránok motocykel.sk ako aj presnejšie a relevantnejšie zobrazených reklám vám, naším čitateľom. Svoj súhlas prosím vyjadrite vpravo stlačením tlačidla:
SÚHLASÍM SO VŠETKÝM akceptujete spracovanie údajov na všetky uvádzané účely. Taktiež vyjadrujete svoj súhlas s používaním údajov, ktoré je možné spracúvať len s vaším súhlasom (môžete ho kedykoľvek zmeniť).
NASTAVENIA môžete zmeniť preferencie a základné nastavenia spracovania údajov. Svoj výber môžete kedykoľvek zmeniť.
Tento web používa cookies na vylepšenie zážitku a jeho funkcionalít. Niekoré z nich sú kategorizované ako základné a sú potrebné pre normálne základné fungovanie webu. Používame aj cookies tretích strán, napríklad Google či iné mimo EHP, ktoré nám umožňujú porozumieť užívateľskému správaniu na našich stránkach a/alebo vám zobrazovať relevantný komerčný obsah. Tieto cookies sú ukladané v prehliadači s vašim dovolením (môže zahŕňať spracúvanie osobných údajov, ako IP adresa alebo iné). Máte možnosť si jednotlivé súhlasy/oprávnený záujem prispôsobiť.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Dĺžka trvania
Popis
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
zahri
12. októbra 2007 at 0:23
Krasna moto so zaujimavym riesenim.. to s prevodovkou..myslim ze zbytocne predrazenie masinky..ale priestor na helmu ktory je namiesto klasickej nadrze.. to mi pripada velmi mudre.. klobuk dolu ze nie vsetci sa snazia dostat na vyslnie len zvysovanim vykonu
eXeBaT
12. októbra 2007 at 8:15
Aj na mňa urobila veľký dojem.
kxbibo
12. októbra 2007 at 8:27
Tá prevodovka je super, to by mali montovať na nejaké tutistické mašinky aj.
A desing krásny. jednoducho taliani. 😁
Xmen
12. októbra 2007 at 8:47
No tu sa da povedat len jedno: kto umi ten umi 🙂 parada
na drapakoch by to asi nevyzeralo velmi dobre,ze?? 😀 😁
MartineR
12. októbra 2007 at 12:47
Nepomozem si, no automaticka prevodovka mi nesedi ani na turistickej ani na inej motorke … dizajn je super, napad s uloznym priestorom „v nadrzi“ tiez, no ta prevodovka 😟 asi by som mal pri jazde divne „mravcenie“ v lavej nohe rovnako ako pri jazde v aute s automatom … 😉
smugi
12. októbra 2007 at 13:01
No mne to nejak nesmakuje,takychto uz je dost co sa vyzoru tyka…ale zase ta prevodovka je na zamyslenie
kxbibo
12. októbra 2007 at 15:24
MartineR však tu si ju môžeš zapnúť aj vypnúť.
Heavy
12. októbra 2007 at 16:48
kxbibo – mne sa to zdá zbytočne prekombinované a prekomplikované…taká zbytočná rároha…samé módy a režimy a ja neviem čo… 🙄 .Preferujem klasický postup – najprv to nakopem hore a potom sem tam podradím – tak načo to komlikovať… Kua, keď budem chcieť jazdiť „automat“ tak si kúpim skútra a je pokoj. Ale to bude asi tým, že som nepriateľ pokroku a keby boli všetci ako ja, tak ešte bývame na stromoch… 😀 😀 😀
Xmen
12. októbra 2007 at 16:50
Heavy nemas nejaky volny buk,ze by sme boli susedia?? 😀 😀 😀
chorche
12. októbra 2007 at 17:00
Mne sa paci, urcite si svojich majitelov najde. Pokrok sa neda zastavit, ale nikto vam pani nebrani jazdit na vasich veteranoch 🙂
racer8
12. októbra 2007 at 17:10
Heavy spaaaatky na stromi 😁 😁 😁 mne sa ta moto lubi 😘
silver clovece naco si tolko cakal som xcel robit clanok o tejto moto este pred minimalne 2 mesiacmi kedy zverejnili info a vsetko okolo toho 😇
kxbibo
12. októbra 2007 at 17:52
Heavy ja som tiež ešte trochu zarytý manuálňiak, ale odjazdil som už nejaké to auto aj s automatickou prevodovkou. Automatické prevodovky idú vývojom dosť vpred. Dnes máš v autách 7-8 prevodové automatické prevodovky, ktoré naozaj radia veľmi inteligentne. Nebudem tu písať ďalšie výhody automatických prevodoviek. Podľa mňa je to super, že si to môžeš vypnúť aj zapnúť. Ale na svojej Husqvarne si to neviem predstaviť. Prišiel by som o jačiaci motor pri náhodnom neutrále a kvíliace ozubené kolieska v prevodovke a rachotiace zuby pri radení bez spojky. 😁
racer8
12. októbra 2007 at 17:58
kxbibo ty ratas zuby v prevodovke ked radis? no tebe moju suzi nepoziciam 😀
auto s dobrym automatom je super aj som rozmyslal ze si asi kupim druhe s automatom uz ma nebavi kupovat stale nove gumy 😈
kxbibo
12. októbra 2007 at 18:08
racer8 nerátam ich, to nestíham 😁
Heavy
12. októbra 2007 at 18:32
ALL – len do mňa priaznivci pokroku – aj tak je Zem plochá doska… 😀 😀 😀
Furby
12. októbra 2007 at 20:43
Ee… 😟
Xmen
13. októbra 2007 at 0:28
All: a predsa sa toci 😁 😁
racer8
13. októbra 2007 at 9:21
Heavy co mas proti babetam s automatickou prevodovkou 😛 😀 😀 😀
10maxim10
13. októbra 2007 at 10:30
Pekná mašina 🙂
sliver
13. októbra 2007 at 19:32
racer8 cakal som kym o tom Taliani prestanu pisat chvalospevy a zacne o tom pisat niekto netaliansky 😉
malymirec
13. októbra 2007 at 21:04
Podoba sa mi na brutale 😈
rmacko
14. októbra 2007 at 18:20
… noo, zase jedna pekná talánečka … 😀 😀 😀
zahri
15. októbra 2007 at 8:53
Malymirec> brutale ma iny motorcek a musis mat helmu na hlave .. nemozes si ju dat do „nadrze“ 😁
Budha1
19. októbra 2007 at 11:28
Pekne pekne , no chcelo by to viac konikov