Spravodajstvo
BMW F800GS už čoskoro?
-
SpravodajstvoPred 1 týždeň
Triumph Rocket 2024: ešte silnejší, ešte lepší
-
Testy a recenziePred 3 týždne
Kladivo na Rebela: Kawasaki Eliminator 500
-
TechnikaPred 4 týždne
Ktorá značka priniesla najpôsobivejšie novinky?
-
MotoporadňaPred 3 týždne
Čo kúpiť nad 35 kW: prvá dospelácka motorka
-
SpravodajstvoPred 4 týždne
Triumph Tiger 1200 2024:
-
Turistické článkyPred 4 dni
Cestujeme s Motobulharom: Rakúsko
-
SpravodajstvoPred 2 týždne
BMW R12 a R12 nineT: klasika po nemecky
-
SpravodajstvoPred 3 týždne
Husqvarna Svartpilen 801: prototyp je na svete!
raptor
5. mája 2007 at 22:16
Vsetko dobre len dufam ze tam nenechaju ten remen
myslim ze by dostaval dobre na picu v prasnych a blatistych podmienkach
Roland
6. mája 2007 at 9:54
Preco to nema kardan???
dzefe
6. mája 2007 at 23:41
Ten remen tam kto navrhol??ten chlapec asi na niecom slapal… 😟
dzefe
6. mája 2007 at 23:42
Alebo skusaju reakciu okolia,ze ako asi dopadne v buducnosti velke 1200 GS s radovym dvojvalcom???
raptor
7. mája 2007 at 7:11
Dzefe koncepcia toho noveho 800 motora je postavena tak ze sa rata z remenom… dufam ze pri tomto modeli to upravia pretoze ak tam nechaju remen budu na posmech celemu svetu
dzefe
7. mája 2007 at 8:52
Raptor,presne to iste si myslim aj ja..aj ked z technickeho hladiska je remen menej narocny na udrzbu ako kardan…no ale aj tak sa mi to nepaci s takym sekundarom..😟
raptor
7. mája 2007 at 16:02
Tu nejde o to paci nepaci
tu ide o to ze v bahne a v prachu sa ten remen znici
blcho
10. mája 2007 at 8:58
F800GS je odvodený od modelov F800S a F800ST v ktorých je sériovo použitý prevod remeňom, myslím, že kvôli tomu je použitý aj v tomto modeli, nechcelo sa im navrhovať novú zadnú vidlu s kardánom, tak použili remeň, aspoň že dali vypletané kolá 😁 .
silvo
10. mája 2007 at 17:36
Kardan, kardan, kardan 🙂 …