Spravodajstvo
BMW F800GS už čoskoro?
-
SpravodajstvoPred 2 mesiace
Nový naháč z Číny: CFMoto 800NK
-
MotoporadňaPred 2 mesiace
Návrat na motorku po zime. Ako sa správať na ceste a čo všetko skontrolovať?
-
Testy a recenziePred 2 mesiace
Test Moto Morini 6½ Seiemmezzo SCR 650. Dostupný scrambler čo stojí za to?
-
MotoporadňaPred 1 mesiac
Ako vybrať správne moto oblečenie? Vyberáme bundu na motorku
-
SpravodajstvoPred 1 mesiac
Spoznaj taliansku legendu Benelli. Ukážeme ti jej históriu ale aj súčasnosť.
-
SpravodajstvoPred 6 dní
Aprilia RSV4 Factory a Tuono V4 Factory v nových farbách Speed White
raptor
5. mája 2007 at 22:16
Vsetko dobre len dufam ze tam nenechaju ten remen
myslim ze by dostaval dobre na picu v prasnych a blatistych podmienkach
Roland
6. mája 2007 at 9:54
Preco to nema kardan???
dzefe
6. mája 2007 at 23:41
Ten remen tam kto navrhol??ten chlapec asi na niecom slapal… 😟
dzefe
6. mája 2007 at 23:42
Alebo skusaju reakciu okolia,ze ako asi dopadne v buducnosti velke 1200 GS s radovym dvojvalcom???
raptor
7. mája 2007 at 7:11
Dzefe koncepcia toho noveho 800 motora je postavena tak ze sa rata z remenom… dufam ze pri tomto modeli to upravia pretoze ak tam nechaju remen budu na posmech celemu svetu
dzefe
7. mája 2007 at 8:52
Raptor,presne to iste si myslim aj ja..aj ked z technickeho hladiska je remen menej narocny na udrzbu ako kardan…no ale aj tak sa mi to nepaci s takym sekundarom..😟
raptor
7. mája 2007 at 16:02
Tu nejde o to paci nepaci
tu ide o to ze v bahne a v prachu sa ten remen znici
blcho
10. mája 2007 at 8:58
F800GS je odvodený od modelov F800S a F800ST v ktorých je sériovo použitý prevod remeňom, myslím, že kvôli tomu je použitý aj v tomto modeli, nechcelo sa im navrhovať novú zadnú vidlu s kardánom, tak použili remeň, aspoň že dali vypletané kolá 😁 .
silvo
10. mája 2007 at 17:36
Kardan, kardan, kardan 🙂 …