Spravodajstvo
EICMA 2010 – DUCATI šokuje modelom DIAVEL
-
SpravodajstvoPred 4 týždne
REVOLÚCIA – pneumatika ktorá mení históriu a ušetrí ti peniaze ale aj prírodu!
-
SpravodajstvoPred 2 týždne
Pneumatika s adaptívnym dezénom. Daj zbohom svojej starej gume!
-
Testy a recenziePred 2 týždne
Test Honda Hornet 500: malý sršeň opäť s dvojvalcom
-
Turistické článkyPred 2 týždne
Rakúsko s Motobulharom: Zelená perla blízko Bratislavy – Grüner See
-
SpravodajstvoPred 3 týždne
MV Agusta Enduro Veloce 2024 – Superšport do terénu
-
SpravodajstvoPred 3 týždne
Moto Guzzi Stelvio – cestovné enduro z Talianska
-
PodujatiaPred 2 týždne
Vyskúšaj novinky na Kawasaki Good Times Tour 2024
-
PR článkyPred 2 týždne
Strážny anjel pre tvoju motorku: dáva pozor aj na jazdca pri páde!
chorche
2. novembra 2010 at 19:06
Uz zacinam na neho setrit!
Dragon
3. novembra 2010 at 10:42
[linka] – oficiálne video 👍
AMIS
3. novembra 2010 at 19:57
Vymeniť rajdy, zhodiť to trubkové hovadinop***vinovo na zadku a móóóže byť. Posed na tom videu mi pripomenul jazdu na traktorčeku ROBI 😁 😁 😁 chcelo by to ruky aj náklon trocha nižšie . Šak na tom sedel jak na DN-01ke 😉
AMIS
3. novembra 2010 at 19:59
Pardon ale napadlo ma lepšie prirovnanie. Držal tie rajdy, jak prváčik tácku v školskej jedálni 👋
VladiB
4. novembra 2010 at 9:32
AMIS Dobrý postreh, je možné že to nebolo jazdcom, ale tá motorka sa tak správa – vzadu je špeciálna 240-tka pneu – tá to môže mať na svedomí.
Vyskúšal som posed, ľahko dočiahneš na zem, skoro ako čoper, ale keď som vyložil nohy na stúpačky, uhol na kolene sa zostril a zrazu som mal pocit športovej motorky. A aj keď sa motorka zdá strašne masívna, ľahulinko sa s ňou na mieste manévrovalo.