40+ – tu sme
Domov › Diskusné Fóra › Kaviareň › 40+ – tu sme
Označené ako: Hruso25
- Toto téma obsahuje 16,925 odpovedí, 115 hlasov, a bola naposledny upravená pred 4 rokmi, 3 mesiacmi od
maco.
-
AutorPríspevky
-
5. januára 2019 o 13:23 #102218
Mlhos
Účastník (Participant)Ak nejaký fasbuk dovolí založiť účet niekoho iného, ten fasbuk je FAS.
tak som patral ze co je to ten FAS a uz viem to je aj z piva a celym slovom sa to vola Fatalny Alkoholovy Syndrom 😁
5. januára 2019 o 21:16 #102219przwjhrjaujzepieztjte
Účastník (Participant)😈 Yesss. A zdá sa mi, že ten syndróm tam máte všetci. 😁
8. januára 2019 o 19:37 #102220Bielyorol
Účastník (Participant)8. januára 2019 o 20:20 #102221przwjhrjaujzepieztjte
Účastník (Participant)😈 Orle, čo chceš s tou fekál-pumpou? S tebou sa ani nepohne… 😁
Stará vec, v Európe už asi nebude mať šancu.Toto je Taurus (350 ccm), ale Nemci ponúkajú Enfielda aj s nemeckým motorom Hatz (462 ccm).
Obe ale stoja za hovno, trasú, jak kua, z nuly na sto zrýchlujú za sto rokov ( ešte sa toho nikto nedočkal) a dôchodcovia na bicygloch ich predbiehajú. 😁Ale kto kradne naftu, pre toho sa možno oplatí.
(Ja by som ale radšej kradol bendzin 😁 )
Keby, tak Lehotay úr (Dorog, Esztergomi út, Hu) je dlhodobým dealerom Royal Enfieldov a chvália aj jeho servis.
10. januára 2019 o 13:15 #102222Bielyorol
Účastník (Participant)Papi, len tak kochať sa, nie jazdiť, veď vieš. 😇 👍
10. januára 2019 o 15:33 #102223VANUCCI
Účastník (Participant)10. januára 2019 o 17:05 #102224Hruso25
Účastník (Participant)Ešte sa trošku vrátim ku Concordu. Na Parížskom leteckom dni letopečet nepämetam padol Conkordskij. Okolnosti nehody sa nevyšetrili, v jej blískosti sa pohybovala stíhačka. Nejaky ten TU 144 padol v ZSSR. Bola studená vojna, ( chvala bohu už skončula, či). Rusi museli , chceli so sonicom predbehnút západ a takto to dopadlo. Že vraj tie posledné modeli D, čo poštu medzi Moskvou a Alm-Atou prenášali boli spoľahlivé.
10. januára 2019 o 18:15 #102225Mishko
Účastník (Participant)Hruso: Ta ukradnuta ruska kopia Concordu sa rozsypala vo vzduchu pretoze manever ktory piloti predvadzali (aby svetu ukazali ze kopia je lepsia ako original) bol za hranicou konstrukcnych moznosti lietadla. Je to zdokumentovane a pristupne na webe.
Dokonca existuje aj teoria ze ruskym spionom boli naschval podstrcene konstrukcne plany so zamernymi chybami ktore mohli mat za nasledok tu nehodu, to je vsak nepotvrdene.
Dalsi TU144 havaroval o 5 rokov neskor, v maji 1978. Nasledovali dalsie poruchy, hluk v kabine bol za letu neznesitelny, motory mali nedostatocny vykon… proste nespolahliva haraburda, cista katastrofa.
Podobne ako ukradnute plany Space Shuttle a cely ten trapas s Buranom.
10. januára 2019 o 18:49 #102226przwjhrjaujzepieztjte
Účastník (Participant)😈 Pre pozemných motorkoidných letcov by som upresnil, že ten Hrusov „Conkordskij“ bol TU 144.
To meno mu dali západniari, narážali na to, že ruskí špióni kradli riešenia Concordu. 😁10. januára 2019 o 21:22 #102227Hruso25
Účastník (Participant)Nad tym Parížom chceli spraviť voľajaký obrat a nevidalo.Ten Buran letel len raz a bez posádky s automatickym samostatným pristátim. Na druhu stranu Raketoplan rusom nepadol ani jeden 😁 A v raketach su zase dobrý. Odporúčam, pripadne doporučujem si pozrieť film Saljut 7 z roku 2017.
11. januára 2019 o 6:08 #102228Mishko
Účastník (Participant)Hruso: Raketoplan rusom nepadol ani jeden pretoze s nim urobili iba jeden jediny let, a este aj ten pre kazdy pripad bez ludskej posadky.
Bohvie ako by dopadli dalsie pripadne lety 😛
Ako dopadli tie ich kopie to si mozes pozriet tu:
11. januára 2019 o 10:22 #102229Bielyorol
Účastník (Participant)Vanu, asi tak nejako. 😁 👍
11. januára 2019 o 16:22 #102230Hruso25
Účastník (Participant)Šak som napísal, letel len raz.Oprori Columbii a spol. vedel pristát sám. Sem tam si Buran posedel na Mriji.
Kto má rád filmi ako Apollo 13, nech pozrie Saljut 7 je na you s českým dabingom.12. januára 2019 o 9:29 #102231apa
Účastník (Participant)Vadim kde sy? Chcelo bi to aj tu jazikovedné okyenko 🙂
12. januára 2019 o 10:08 #102232przwjhrjaujzepieztjte
Účastník (Participant)😈 Apa, Vadim vraj stále vysedáva v pološere za pultom a jazikovedné okyenko nájdeš na motorájde v offtopicu… 😁
Tam sa síce po 14 dňoch neaktívne príspevky mažú, ale nájdeš tam kopec rok-dva (ba pomaly tri) roky staré mŕtve témy…
Šak porádek mosí byt (bit? 😶 )…Napr. naposledy jazikovedec pirates poučoval (medzitým zosnulého, R.I.P.) Archieho, tomu ale bude tiež už o pár dní rok… 😈
Tak nechaj tu nás, dyslektikov a dysgrafikov (a diskografikov) v našich Fekišovciach byť a skús to tam v okyenku s piratesom… 😁Ty, ombuccman skútrysta… 😛 😈 😘
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.




Kawasaki Z900 SE 2025 – jemná evolúcia, ostrá esencia

BMW R 1300 R – Čistý výkon, inžinierska presnosť a jazdecký minimalizmus

Boli sme pri tom: Moto Test Camp 2025 – Prvý ročník veľkého testovania na Slovensku

Moto Morini X-Cape 700 – keď taliansky dizajn stretáva čínsku techniku

BMW R 1300 GS Adventure 2025 Triple Black – temný svetobežník

Vespa Officina 8 – návrat ku koreňom legendy

Pozvánka na Tanec Slnka 2025

Triumph Speed Twin 1200 RS 2025 – britská sila v retro kabáte

Ako sa rodia motocykle CFMOTO: Navštívili sme továreň v čínskom Hangzhou

MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína

Triumph Speed Twin 1200 RS 2025 – britská sila v retro kabáte

BMW R 1300 GS Adventure 2025 Triple Black – temný svetobežník

Vespa Officina 8 – návrat ku koreňom legendy

Pozvánka na Tanec Slnka 2025

Boli sme pri tom: Moto Test Camp 2025 – Prvý ročník veľkého testovania na Slovensku

Moto Morini X-Cape 700 – keď taliansky dizajn stretáva čínsku techniku

Kawasaki Z900 SE 2025 – jemná evolúcia, ostrá esencia
