40+ – tu sme
Domov › Diskusné Fóra › Kaviareň › 40+ – tu sme
Označené ako: Hruso25
- Toto téma obsahuje 16,925 odpovedí, 115 hlasov, a bola naposledny upravená pred 4 rokmi, 3 mesiacmi od
maco.
-
AutorPríspevky
-
22. októbra 2018 o 18:19 #101543
Retro
Účastník (Participant)Papi mal by si začať šetriť na twinového Enfielda, lebo je to fasa motorka. Aj na motorkároch o tom píšu😀😀😀
F1 je práčka peňazí nie šport. Jazdci sú nasympatickí roboti od ktorých si dzignutý Mareček berie príklad. Autá sú hnusné, toho roku až neuveritelne. James Hunt sa v hrobe obracia😀 Ja to vlasne vôbec nesledujem, tak ani nemám do toho čo kecať a aj tak mi je to jedno…22. októbra 2018 o 19:24 #101544ahojko
Účastník (Participant)…opica-manekýn …
Vanucci,
som si isty ze Hamilton ti zemiaky nekradol.
Vcera v telke som si ho pri interview mal moznost blizsie pozriet.
Nech je akejkolvek rasy, u mna je dolezite aky je sofer. Som rad,
ze som po uteku zo sociku z rasizmu vyrastol. Keby som tam zostal
mal by som mozno podobne nechutne poznamky, ale som stastny
ze sa mi tu oci otvorili…
A ze je nausnicovy manekyn, s tym s tebou suhlasim, lebo darmo,
som stara skola… ale opice su inde, nie za volantom milionoveho
stroja schopne takych vysledkov…
Zamysli sa….
22. októbra 2018 o 20:49 #101545przwjhrjaujzepieztjte
Účastník (Participant)😈 Tento víkend tu budeme mať komplexnú ponuku:
– Superbajky Qatar (Losail)
– MotoGP Australia (Phillip Island)– F1 Mexiko (Autodrómo Hermanos Rodríguez)
Takkže kažý môže ignorovať, čo len chce a fandiť či nadávať, komu len chce. 😁
Furt lepšie, ako nejaká Farma či čo, 3,14čo … 😈
22. októbra 2018 o 21:32 #101546ahojko
Účastník (Participant)Papi,
kekeeees, uz v pondelok snivas o buducom vikende..
skoro ako vacsina zamestnacov, kto teba teraz zamestnava??
😈
23. októbra 2018 o 6:28 #101547przwjhrjaujzepieztjte
Účastník (Participant)😈 Ahojko, to neboli sny, to bol len oznam pre účastníkov zájazdu, aby podľa toho si mohli naplánovať výjazdy.
Som dôchodca a aj rozvedený, nik ma nezamestnáva, navyše od roku 1990 som bol SZČO a „velím si sám“. 😈
Nesnívam o ničom, plánujem však toho ešte hodne. Až do účasti na motozraze vo Faro (Portugalsko) v roku 2055, ako storočný motorkár. 😁
Tiež ma čakajú nejaké menšie domáce vecičky, ako zostrojiť perpetuum mobile a tak, na sny bude čas až potom … 😈Pekné ráno vom prajem. 😘23. októbra 2018 o 6:56 #101548Retro
Účastník (Participant)Sny sú kino chudobných:-)))
23. októbra 2018 o 11:10 #101549apa
Účastník (Participant)Papi s perpetum mobile si zmeškal, už je dávno hotové – mačka s mastným chlebom vyhodená do vzduchu. Treba len vymyslieť ako ich rotačný pohyb napojiť napr. na generátor prúdu.
Na sobotu už mám program – Kalbfest 2018 New Castle.
23. októbra 2018 o 11:13 #101550apa
Účastník (Participant)23. októbra 2018 o 12:22 #101551przwjhrjaujzepieztjte
Účastník (Participant)😈 Apa, toto je vážna vec.
Popis som už dakde čítal, ale prvýkrát vidím vizualizáciu celého projektu.
Jsem zdrcen. 😈Ale výkresy nestačia, uverím, až keď autor predvedie funkčný model … 😁
Ono totiž aj pes naháňajúci klobásu na svojom chvoste nakoniec zdochol hladom… 😁23. októbra 2018 o 15:16 #101552VANUCCI
Účastník (Participant)😎 Ahojko, skús odsledovať ako ja vlani a tohto roku tiež, komplet tréningy, kvalifikácie a preteky, počúvaj rádiovú komunikáciu toho rozmaznaného decka, jeho vyjadrenia a tvrdenia, čítaj o tom vyjadrenia odborníkov a všetkých zainteresovaných do F1, aký je v nich /jeho slovách a myšlienkach/ obrovský rozdiel, keď má náskok pol kola pred všetkými a keď mu niekto dýcha na chrbát a nedajbože ho predbehne. Je taký istý „kvalitný pilot“ ako bol tlačenkový Šumák, keď spolu s Barikelom dali kolo všetkým autám, bolo to o kavalite jazdca?, alebo obrovský rozdiel vo výkone auta, keď Barikelo na cieľovej rovinke ho musel pustiť pred seba, keď už ozaj mu to nešlo tak nafingoval nehodu. Podobné je to aj teraz že Mercedes, je kdesi inde a troška mu kontrujú Ferarri a Red Bull, ostatní sú z inej planéty. Dlho by sme sa mohli o tom rozprávať 🙂
Retro to vystihol aj keď ako píše, že to nesleduje. je to o inžinieroch, stratégoch, peniazoch to už nie je o kvalite jazdca ako to bolo za Hanta, Sennu, Laudu a podobne, keď po skončení pretekov mali krvavé pľuzgiere oa radiacej páky, to bola iná káva a iná kvalita jazdcov.
Ale už stačilo, veď hádam, bude niekedy príležitosť o tom pokecať na kľude niekde pri dobrom pivku 😉 👍
Ozaj veď ja mám Svijanský máz 😁23. októbra 2018 o 16:11 #101553ahojko
Účastník (Participant)Vanu,
je skoda ze kazdy hovorime o inej veci.
Ja som spomenul rasizmus, a o skutocnych
vykonoch jazdcov v zavislosti od kvalit strojov
nemam dost vedomosti na debatu…
Odlozme to na tu debatu pri pivku..
🤐
23. októbra 2018 o 16:45 #101554apa
Účastník (Participant)papi tak sme už dvaja neveriaci Tomášové, ale fungovať by to podľa Murphyho zákonov malo neta? 🙂 😁
23. októbra 2018 o 16:49 #101555przwjhrjaujzepieztjte
Účastník (Participant)😈 Ja len o športe, ale aj to vidím po svojom, hehehe.
F1, patriaca ku špičke automobilového športu, bola vždy o peňiazoch. Aj v časoch Fangia, Hilla, Fittipaldiho, Prosta, Sennu, atď.
Športové prispôsobovanie pravidiel aj chudobnejším účastníkom v duchu fair play hrozilo stratou prestíže F1 pred ostatnými odvetviami auto-motošportu, hlavne voči americkým seriálom.
Tam je totiž príliš silný automobilový priemysel, veľa bohatých zanietencov, vyspelý sponzoring a obrovské zázemia fanúšikov.Preto Ecclestone, keď videl, že F1 pod palcom kadejakých méždunaródnych riadiacich orgánov stráca na popularite, zobral to do vlastných rúk.
Bolo to z jeho strany obrovské finančné riziko a vlastnícka skupina cirkusu F1 stále má sa čo otáčať, aby to celé udržali v chode.
Je to biznis, jednoznačne, ale o peniazoch je tenisom počnúc cez futbal, hokej až po golf úplne všetko…Stejne to ale ide dolu vodou, lebo nič netrvá večne (ani Ecclestone 😈 ) a zabezpečiť 10-12 vyrovnaných tímov nie je v silách nikoho.
Minimálny počet štartujúcich tímov však je s jednotlivými usporiadateľmi pretekov zmluvne zachytené, diváci chcú svoje.
Preto tam musia Ecclestonovci udržať nasilu aj slabších. Zatiaľ sa im to darí, diváci však z toho zákulisia vidia pramálo.Čo sa týka púšťania kolegu pred seba, dialo sa to, aj keď to pravidlá zakazovali. Deje sa to však v mnohých odvetviach tímových športov, v cyklistike je to evidentné, v hokeji sa dokonca boduje aj prihrávka na gól.
Po novom sa to „pustenie“ povolilo oficiálne, je to korektnejšie a ja v tom problém nevidím, môžu to totiž využívať všetci. Všade sú v tímoch jedničky a zvyšok im len nosí vodu…Celé to „pustenie na rozkaz“ ale samozrejme vyzerá dosť nesympaticky, občas padnú aj návrhy, že v každom tíme len jedno auto – a to by bolo najkorektnejšie. Lenže to by počet vozov pri dnešnom obsadení klesol na polovicu, z tej polovice je polovica outsiderov a z lepšej polovici trebárs vypadnú dvaja, tak kto vlastne dojde do cieľa?
Papi na bycigli? 😁Jasné, že to bolo dávno úplne iné, ale je to aj dnes furt lepšie, ako nejaká Farma či čo, 3,14 čo…
Šak čo nevidieť, budú na pretekárskych tratiach len elektrické autá …
Alebo trolejbusy, Mlhoš, de si? 😈23. októbra 2018 o 17:18 #101556Retro
Účastník (Participant)Fíha, toľko sa dá drístať o F1?😀😀😀
Farmu som v živote nevidel, ale podľa reklám sa asi pri tom nedá zaspať tak rýchlo ako pri F1😀🤪23. októbra 2018 o 17:42 #101557przwjhrjaujzepieztjte
Účastník (Participant)😈 Za všetko môže dedo a dvaja strýkovia, furt len v dielni a furt len o kadejakých pretekoch…
Len čo som sa naučil čítať, dedo mi podsúval články a knižky o legendárnych jazdcoch auto a motošportu, lebo – ako vravieval – tí boli páni…
Teda nie tí rozmaznaní novodobí z roku cca 1962 a tak… 😁 .
Takže som to začal napr. s Albertom Ascarim, Tazio Nuvolarim (obaja zomreli ešte pred mojim narodením) a podobnými esami, no a odvtedy sa tej bagáže nemôžem zbaviť… 😈
Ale mám silné predsavzatie, že raz si nejakú Farmu fakt pozriem. 😁 -
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.




Kawasaki Z900 SE 2025 – jemná evolúcia, ostrá esencia

BMW R 1300 R – Čistý výkon, inžinierska presnosť a jazdecký minimalizmus

Boli sme pri tom: Moto Test Camp 2025 – Prvý ročník veľkého testovania na Slovensku

Moto Morini X-Cape 700 – keď taliansky dizajn stretáva čínsku techniku

BMW R 1300 GS Adventure 2025 Triple Black – temný svetobežník

Vespa Officina 8 – návrat ku koreňom legendy

Pozvánka na Tanec Slnka 2025

Triumph Speed Twin 1200 RS 2025 – britská sila v retro kabáte

Ako sa rodia motocykle CFMOTO: Navštívili sme továreň v čínskom Hangzhou

MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína

Triumph Speed Twin 1200 RS 2025 – britská sila v retro kabáte

BMW R 1300 GS Adventure 2025 Triple Black – temný svetobežník

Vespa Officina 8 – návrat ku koreňom legendy

Pozvánka na Tanec Slnka 2025

Boli sme pri tom: Moto Test Camp 2025 – Prvý ročník veľkého testovania na Slovensku

Moto Morini X-Cape 700 – keď taliansky dizajn stretáva čínsku techniku

Kawasaki Z900 SE 2025 – jemná evolúcia, ostrá esencia
