Connect with us

Ak carbon prilbu tak AKU?

Domov Diskusné Fóra Motoporadňa Ak carbon prilbu tak AKU?

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 31 až 45 (z celkového počtu 48 )
  • Autor
    Príspevky
  • #73680
    diewithme
    Účastník (Participant)

    … nechápem motorkarov ktorý na sporte jazdia v rifliach a hrubej vetrovke…. no tak takýchto nejako nechapem ani ja..samozrejme ak nieco robi doma a xce skocit cojaviem zobrat vitaminy z lekarne tak to chapem ze sa nexce navliekat do kompletu (hlavne do jednodielnej kozennej kombineze ako mam ja-to je peklo 😟 ), ale ked toho cloveka vidim pravidelne takto behat po meste tak mi pripada trochu smiesny.. (teda s vynimkov ludi co ledva nasetrili na motorku a potom im fakt neostalo na ozajstne motooblecenie a jazdia tak len docasne) ale hlavne mam na mysli skupinu jazdcov "Rider De Boss" , ktory v zivote nesedeli ani na jawke, zrazu vyfakturovali DPH alebo nieco ine a pokupia si fungel nove Fireblady ci R1 a prevazaju sa zasadne len po meste v case najvecsieho zhonu, pekne pomaly (zato vsak s vytocenym motorom-aby ich predsa kazdy nie len videl ale aj pocul) ..takzvany semaforovy jazdec v rifliach 😀

    ci by Boris vedel urobit cenu? nejaku urcite, ale neviem ci by to bola az taka dobra ako som mal ja, predsa len je plna sezona a ja som to kupoval po sezone… ale urcite by spravil fer ponuku to som si isty.. fuha mas cez 2 metre? no to bude zabava…..ja mam 185 cm a 78 kil a tiez som mal problem s tym ze co mi bolo do dlzky dobre tak to na mne vyselo ako na veznovy z koncentraku…

    #73681
    Lavergsx600
    Účastník (Participant)

    diewithme zdravím ta 🙂 … od kedy sme začali pišať tuto diskusiu som sa potvrdzoval len v tom že sú aj lacnejšie a rovnako kvalitnejšie prilby a za menej peňazí ako stoji vemar alebo arai… ta rsx alebo rsx2 sa mi veľmi páčia a keď mi budú aj dobre sedieť potom vezmem jednu z nich. K tomu kvalitný oblecek a tak ako si písal, do tých 50 tis sa vmestím. ešte aj na to termo prádlo, robí mi starosti len ta výška, kto vie čí zoženiem takú konbinezu 🙂 ale začal som cvičiť 😁 , tak možno o také 4 mesiace to bude optimálne, povedzme 202cm / 90 – 100kg 🙄 …

    tie ceny za motorku sú fakt super, podľa mňa sa neoplatí kupovať novu, veď taká motorka 2005 model nemôže mat najazdene viac ako 5 000 km, takže to je ešte pomerne nová motorka. ale všetko samozrejme záleží od toho ako sa človek o ňu stará… (ja budem musieť sa ešte hodne učiť aby som dokázal udržiavať motorku po servisnej stránke) ale som ochotný starať sa o svojho milačka.

    …takže keď sa niekam zosypem, povedzme v zákrute, sa počuškam po ceste, tak tu konbinezu môžem vyhodiť? to akože sa zodrie alebo ako? veď ja som čítal že oni majú takú špeciálnu vrstvu čo výdrži to cuchanie po ceste, čiže neohrozí vodiča a jeho telo (samozrejme zlomeninám nezabraní)…

    vieš akože každý jazdi ako chce… osobne sadnúť do športu v rifloch a bez konbineze tak to jedine tak ako píšeš ty že niekam potrebuje ist (ale minimálne aspoň nohavice by som zobral na seba z konbinezi)

    a to že niekto dá za motorku "majlant" a potom nemá na bezpečnosť je podľa mna nezodpovedne, bude to znieť kruto, ale ak si kupujem auto a nemám na jeho servis tak na čo ho kupujem? aby stalo v garáži?… ale dobre, to nemusíme komentovať… každý mame na to svoj názor…

    inač kupovať mašinu budem najskôr až po sezóne, síce neviem kedy sa konci oficiálne sezóna ale ja plánujem kúpu v september… mam ešte pracovne povinnosti a budem takmer stále na cestách, takže nepovažujem teraz kúpu moto za vhodnú "investíciu"… ešte som sa ta chcel opýtať, ta kawa je tvoja prvá športová motorka? pred ňou si na čom jazdil? dik. a dik aj tebe banditak za názory postrehy a radi 🙂

    #73682
    diewithme
    Účastník (Participant)

    Lavergsx600 nazdar človeče, správny prístup… aj ja ked som kupoval helmu tak som vymyslal spekuloval nakoniec som sa dostal az ku shoei, arai a bonbonik bol Schuberth S1 Carbon v cene 36.000 😁 😁 😁 mal som uz aj peniaze odlozene, chvala bohu ze ju v Luise nemali!!!!! Som sa nastastie spametal a kupil som si helmu shark a kombinezu axo, cizmy axo, protektor axo a rukavice arleness pretoze axa mi nesedeli dobre.. A za usetrene peniaze som potom bol 3 krat na okruhu a to mi dalo ovela viac zrucnosti ako 3 mesiace jazdenia!! A to je obrovsky prispevok do bezpecnosti ked vies ako prudko mozes brzdit, ako velmi motorku naklonit..to sa na beznej ceste tazko skusa a ked to nevyde tak to ma obycajne aj nasledky v porovnani s okruhom ovela horsie..

    Samozrejme ze kombinezu po pade menit nemusis, ja som mal na mysli skor vymenu helmy ak dostane slusny naraz.. Ja som sa nepriklad minulu sobotu tiez vysypal na okruhu a trosku som zodral kožu, to ale vobec nevadi, aspon vyzeram (ked uz tak nejazdim 😕 ) ako zavodnik 😀 a na jedom mieste kde sa spaja txtilna cast (vnutorna strana rukavu, vyssie pri pazuche skoro) s kožou tak sa mi to aj natrhlo trochu ale nic vazne, dam to nejako zaplatat ciernou latko a fici sa dalej.. naucil som sa z takychto veci nerobit hlavu. ved predsa na to je ta kombineza aby sa suchala a drala miesto tvojej kože 😛

    s mojimi motorkami je to tak. ze ja som v roku 2005 kupil na jesen (podobne ako xces ty) hondu blackbird (1100XX) r.v. 97, a najlepsi gol je ten ze pred tym som na nicom nejazdil… skoro som sa posral cestou domov..nadaval som si ze co som to kupil celu cestu..no a na nej som jazdil do aprila 2006 -asi 1500 km (aj v zime niekedy, mal som predtym textilne zateplene oblecenie takze nebol problem), potom mi prisli nejake peniazky a zacal som spekulovat nad niecim inym, vedel som ze xcem motorku podstatne novsiu a hlavne sportovejsiu..mal som vyhliadnutu GSXR600 2001 (presne tak!!!! 😁 ) no a ked som volal na inzeraty a pokukoval sa po nej tak raz cestou zo skoly som sa zastavil v jednej predajni a srdce mi poskocili ked som sam zbadal bielomodru gsxru..lenze hned ma aj schladili…bola to 1000, r.-v. 2002, vtedy este za sialenu cenu 217.000 .. zopar kamaratov ju malo tak som vedel ze je to strasne zviera absolutne nevhodne pre zaciatocnika.. ale ako tam stala v plnom lesku, nemohol som si pomoct..dal som si ju nastartovat a…chlpy som mal zjezene aspon 10 minut 😶 mala original titanovy vyfuk, ale cast …

    #73683
    diewithme
    Účastník (Participant)

    ..ale cast tlmiacej hmoty bola vybrata takze cela ta sila isla naplno von..neuveritelna potencia..take ostre reakcie na otocenie plynom som dovtedy nevidel na ziadnej motorke..dokonca ani moja ninja 6 nereaguje az tak a to pritom ako 600ka by mala… no..hovorim strasna zverina.zanechalo to taku hlboku jazvu v srdci, ze rozum mi darmo hovoril aby som to nekupoval ale som si nahovaral ze problem s blackbirdom nebol vo vykone ale v hmotnosti..dalsi omyl..na druhy den som si priniesol peniaze, oblecenie a siel som si ju skusit..ako nebudem ti opisovat ukrutny zatah litroveho supersportu, to musis zazit.. blbec som ju samozrejme hned kupil… s nou som najazdil zhruba 3000 km a pocas toho som prisiel na niekolko veci, ktore som ako uplny amater nazhaveny zo zaciatku prehliadol..zpociatku som sa sustredoval len na akceleraciu a tak, ale ked som zacal trosku klopit v zakrutach tak sa mi zdalo ze motorka je nejaka neista a rozvlnena.. dali sme s kamaratom dole kapotaze a zbadali sme ze ten moj nalesteny cukricek bol vlastne totalka..preliaceny ram,pozvarane uchyty motora, stopy po natahovani ramu..no parada, hned som vedel ze preco to tak odskakuje v zakrute.. tak rychle som ju predal, len s tym rozdielom ze kupcovi som povedal co som na rame zbadal a dal som mu nizsiu cenu, on ju skusil a nic mu na nej nevadilo (zrejme amater ako ja) tak ju zobral a ja som bol najstastnejsi clovek na zemi.. to bolo niekedy v juli a ja som sa hned zacal obzerat po niecom dalsom, samozrejme novsom a hlavne slabsom (pretoze jazdit na pol plyne so smrtou v ociach nema velky vyznam).. dopocul som sa ze z vedlajsieho mesta chlapik ponuka ZX-6R a hondu 600rr, tak som sa bol pozret a skusit hlavne.. u mna vyhrala na celej ciare ta ninja aj ked bola o 20.000 drahsia..ak ta zaujimaju dovody tak ti to napisem nabuduce..no podstatne je ze som s nou bez vyhrad spokojny a jazdim s radostou a nie s obavami ze co ten motor podomnou vymysli.. pretoze to je pekne ked mozes motorku zdimat na plno, tak si to uzijes..a ja ako amater to ako-tak zvladnem na 600..aj to je este na mna moc..ale 400ky nerobia tak som si kupil toto..kupoval som ju ked mala 6000km, teraz mam 13.000, dva mensie pady (kapotaze, lak,inak nic) a v hlave uplnu spokonost.. tak teda som sa nejako rozpisal 🙂

    #73684
    Lavergsx600
    Účastník (Participant)

    diewithme ahoj, tvoje príspevky sú fakt super, ja ich čítam stále s takou pozornosťou aby mi neuslo ani jedno slovo 🙂 … pravé som sa vrátil z autoškoly, bol som si zajazdiť na cbf500, no ale počuj tu, normálne som dneska o niečo skusenejsi (neskákať do jamách) …. veď ja som normálne skočil do jamy, nechtiac, čakal som že to motorka a tlmiče stlmia.. ale nič také, tak tvrdo so mnou narazilo do nej… čakal som že predne koleso to stlmí ale nie. veď so mnou skoro s motorky vyletelo… 😟 v tej chvíli som bol happy že som sa nezosypal na zem, lebo bolo to síce v 40km/h ale v normálnom oblečení… 😕 … ale poviem ti aj prijemne veci čo som sa naučil, naučil som sa brzdiť prednou brzdou 🙂 super vec, len treba byt veľmi opatrný a zľahka ju stláčať… ha a super vec sa stala… prišla na cvičisko Zuzka (gsx-r600) ja som bol troska sa prejst (lebo sme tam boli 3 lúdia a sme sa museli striedať na jazdách) no a hneď k nej utekám, ty kokso, nádherné, v živote som nevidel Zuzku na živo až dneska. akože videl som ju prefrčať okolo mňa, ale žeby stala a ja som si mohol prezrieť každú jej krivku tak to nie… no niečo krásne, bol som v siedmom nebi. mal som chuť povedať tomu jazdcovi "daj sa mi povoziť tu máš moje auto do záruky 😁" ale ovládal som sa …som sním hodil reč, a jak mi o nej rozprával no super 🙂 120 koníkov. povedal mi že na 2jke prevodovom stupni to ide 180km/h… a čo ma prekvapilo keď odchádzal , vyšiel z cvičiska na cestu a tam to pekne rozdupal , lenže ho dvihlo na zadne… myslel som si že to robí on z frajeriny… ale vraj nie,. chalani čo pri mne stali hovorili že to je taká rýchlosť že musíš tlačiť motorku dole pri acceleracii 🙂

    a pýtal som sa ho či sa dá ísť aj pomaly na tej motorke…viac menej povedal oblúkom že NIE… ale ja som stále toho názoru že aj na sporte sa dá ist rozumne… povedzme že diaľnica hej? tak pôjdem 250km/h alebo povedzme 160? mne tých 160 stačí:( a tebe? ) 250 tak akurát na okruhu alebo na letisku… no dosť už Zuzky bo ja by o nej písal kilometre písmeniek 😀

    no s tou prilbou vďačím tebe že si mi vysvetlil ako to funguje, bolo by zbytočné keby som toľko vysolil za prilbu (veď napokon, ja padať neplánujem 🙄 )…

    #73685
    Lavergsx600
    Účastník (Participant)

    Fiha takže ty máš teda guráž vysadnúť na 1000cku 🙂 máš môj obdiv chlope! (nie preto že si na ňu vysadol, ale preto že si ju skúsil beznehodovo najazdil a vzdal sa jej, PRETO) ale je dobre skúsiť to na vlastnej koži že to neje vhodná motorka pre začiatočníka… ja som ešte tu možnosť nemal a moc si na to ani netrúfam… a z toho celého čo si mi napísal vyplýva že si motorkarom len 2 roky?..

    2 roky? prečo si tak neskoro začal? lebo som pozeral nemáš 20 🙂 ja som si cely čas myslel že máš niečo cez 20 🙂 ale ty si už dospelak… bolo to v tebe a proste si si to musel kúpiť? alebo ako to bolo s tebou? prezraď. (dúfam že niesom moc zvedavý)

    inač to s tým že ti predali motorku po totalke je podľa mňa svinstvo… pokiaľ ti to zatajil tak to si mal pravo vrátiť a peniaze by ti dali späť, alebo inak by ste sa dohodli… ale dobre že to nakoniec tak dopadlo a že si to predal 🙂 ja sa inak dosť bojím toho že kúpim poškodenú mašinu. predsa len ja tomu veľmi nerozumiem, a chcem si ju užívať a nie po servisoch ju vláčiť…ale hodlám si niekoho so sebou vziať. aj viac lúdi, veď dúfam že niekto ochotný bude so mnou ist 🙂

    inač mal si možnosť skúsiť gsx-r600? teda takto sa opýtam, mal si možnosť porovnať tvoju kawu a zuzku600? keby že áno bol by som rad keby si mi napísal rozdiely a či je Zuzka dobra motorka 🙂

    môžeš mi napišať aj tie výhody prečo si sa rozhodol pre kawu keď si si vyberal medzi hondou.

    Ešte taká poznámka k tej Zuzke… mne sa zdala dosť tlstučká. tie nove motá robia také štíhle, ale tie staršie (aspoň ta Zuzka) bola tak príťažlivo pri sebe 🙂 🙄

    inač pošleš mi prosím nejaké fotky tvojej kawy? veľmi by si ma tým potešil 😀

    pekný večer

    #73686
    diewithme
    Účastník (Participant)

    Lavergsx600 čav čav, nemam teraz vobec čas na dlhsi prispevok, zajtra po skuske ked dorazim domov ti mozno odpisem..ale aspon nieco..bud kludny tie zuzky su super stroje a zalezi len od konkretneho kusu (hlavne tu ide o stav) ci budes spokojny..kamarati maju tie iste len 750 a su velmi spokojny. ziadny problem..len hovorim pozor na stav..to si jednoznacne zober niekoho kto sa do toho naozaj ale naozaj rozumie..zbytocne tam neber hordu kamaratov..ti ti pomozu akurat piku a budete vyzerat ako deti, potom vas mozno este viac obabru..najlepsie je ist len s jednym odbornikom ktory ma dost skusenosti a vie na co si dat pozor!!! no zajtra ti popisem viac ked xces, mozme aj pochatovat, tak to bude lepsie ako si takto dopisovat.. fotky nejake mam, aj videjka z telefonu nejake prejazdy a tak. potom poposlem.. no musim sa ist pripravovat, maj sa a davaj pozor v autoskole..cesty nie su hladke ako zrkadlo 🙂 ahoj zatial

    #73687
    diewithme
    Účastník (Participant)

    Lavergsx600 este jedna vec..musim.. 😉 neviem ci moze ist 600ka na 2 180.. 188 mi isla 1000ka.. a moja ninja je sice pravda ze som to neskusal,ale nezda sa mi zeby to islo az tolko..no netvrdim len dohady.. a na jednotke to naozaj dviha ked mu das plnýýýýýýýýýýýýýýýýýý 😁 😁 😁 😇 …

    a si teraz spominam ze ked sme s chalanmi sukromne sutazili na nedalekom letisku este ked som mal gixxeru 1000 tak samozrejme na jednotke som ani nesiel naplno lebo to zdvihlo hned..to znamena uz niekde pri 8.000..takze ako som citil naznak zdvihnutia, hned som treskol dvojku a drzal som plny ako hluchy dvere, ťah taky ze mi skoro ruky utrhlo(teda z pohladu amatera)..ta ked sa dostala za 9.000 tiez zacala zdvihat ale drzal som to az k obmedzovacu a ked som dal trojku tak sa to polozilo, ale miestami na hrboloch tiez islo koleso kratkodobo do vzduchu..len to som mal uz cez 200 km/h na tachaci…paráda 😁

    super stroj to bol na taketo veci.. kamarati maju FZR1000 95 GSXR 1100 94 , R1 2002, (600-ky a 750 ani nespomeniem radsej to nema vyznam teraz), zx-10R 2004 a nikto ma na tej trati neporazil..je sice pravda ze ta ninja10 ma na to aby porazila tu suzu, ale musis to vediet velmi dobre ovladat lebo je este kratsia a lahsia ako suza a skor dviha do vzduchu..musis to mat super natrenovane a cit poriadny..som si to na nej skusal..podstatne narocnejsi rozjazd ako na mojej..ked uz vsak ide tak je to zbesile..vykon na maxime ma citelne vyssi ako suza (samozrejme hovorim o rocniku co som mal ja 2002) a keby bola dlhsia trat (my sme mohli ist len 250 metrov lebo inak by sme neubrzdili) tak by ma s nou vyplieskal…takto som sa radoval ja.. a este ked si spominam tak som dal dole este jedneho typka na zx-12r ale to bola z tych prvych rocnikov cize nie 190 konova.. a zdala sa mi este ze mala uz cosi za sebou, lebo sa trapila aj s tou kamosovou fzr1000, ktoru by papierovo mala sfuknut aj keby sla na troch valcoch 😕 a to pritom typek na nej nebol ziadny amater… no musim uz koncit..tak zatial..

    #73688
    diewithme
    Účastník (Participant)

    Lavergsx600 a čekni toto video 😶 [linka]

    #73689
    diewithme
    Účastník (Participant)

    Lavergsx600 nazdar, ano som motorkarom len druhy rok, ale snival som o tom uz od mojich zhruba 10 rokov, len vtedy som samozrejme ziadnu mat nemohol a neskor ked som mohol som nemal peniaze…

    na suze 600 som nejazdil ale je to v podstate to iste ako 1000 s vynimkov motora samozrejme, kratsieho razvoru a asi o 5 kg vahy menej…ale co sa tyka ostatnych rozmerov je to asi to iste..to ze ma sirsiu nadrz to mas pravdu, ona je naozaj onieco vecsia ako napr. R6 a pod… ale pri tvojich rozmeroch to bude plus.. vcelku je to na supersport motorka pohodlna , bol som s nou 380km vylet a uplne v pohode, len krk si musi zvyknut..

    Napisem ti preco som sa rozhodol pre moju moto a nie pre tu rr ale xcem aby si vedel (aj ostatni ktory citaju tento prispevok) ze vsetko su to len moje osobne nazory, skusenosti a ocakavania od motorky!!!! V ziadnom pripade tu nexcem ohovarat alebo vyzdvihovat jednu ci druhu motorku a vynasat nejake hodnotenia!!! Vsetko je vec vkusu a nazoru a tak si myslim ze kazdy sa ma rozhodnut pre taky ktory stroj splna jeho priority a kedze sme ludia rozdielny tak aj poziadavky mame ine a niektora motorka vyhovie v tom ina zase v inom. Takze s konstatovanim ze obidve motorky (a aj ostatna konkurencia) su spickove stroje na rovnako vysokej urovni sa pustim do toho procesu mojho vyberu. (toto som napisal preto aby ma tu niekto nerozniesol ze co tu sirim kraviny a zavadzam a aby som sa vyhol hadkam typu yamahy su aj tak najlepsie a hotovo..keby xcel niekto vrtat tak aj to moje kredo co mam pod prispevkami je ukoncene smilom a nezanevieram na ziadnu znacku!!)

    No takze podme na to.. Ako vies mal som to stastie ze na vyber som mal hned na jednom mieste dve motorky : červenočierna CBR600RR 2003 a svietizelena ZX-6R 2004..Zacnem designom..hned na prvy pohlad sa mi zapacila RR..moderne tvary,podsedlovy vyfuk,krasne svetla ci predne alebo zadne s čírou optikou.. Pri pozornejsom porovnani som si zacal vsimat aj ine veci..predna vidlica nie je upsidown, brzdove strmene vyzeraju proti radialnym tocicam kawy ako na nejakej 400ke,koncepcia dost neutralna v porovnani s dost nahrbenou a este vzadu zdvyhnutou ninjou..takisto cim dlhsie (a ver ze dlho 🙂 ) som sa pozeral na ten lak tak mi zacal pripadat taky tuctovy (predsa len agresivne zelenych motoriek je na slovensku pomenej) tazke nakoniec to bolo 1:1

    #73690
    diewithme
    Účastník (Participant)

    To malo byt takze v tej poslednej vete.. pokracujem..

    Nasledne som sa spytal ktora motorka je v lepsom stave, kamarat (uz teraz, predtym neznamy) mi povedal ze ked si xcem vybrat podla stavu tak si mam hodit mincu, pretoze obidve motorky su rovnako v bezchybnom stave..cize toto podla mna zakladne kriterium bola zase 1:1.. tak hovorim podme jazdit..

    Este predtym ako som si ich siel pozriet som volal predavajucemu aby ich v ziadnom pripade nezahrieval, ze si ich xcem vypocut na studeny motor.. Takze najprv som povedal ze skusim RRu.. Start samozrejme blezkurychly, ako sa na dobry injektor patrí. Motor isiel ako hodinky..teda lepsie povedane ako honda..ledva ho bolo na volnobeh pocut, len pekne kovove pravidelne tikanie.no hovorim parada,,akoby bola zo salonu..ked sa zohrial na prevadzkovu teplotu, daval som mu aj vyssie otacky a marne hladal nejake pazvuky..tak tomuto sa hovori honda motor v super stave.. Nazhaveny predstavou novej motorky som rychle na nu vysadol a siel otestit do nedalekych zakrut. Dovtedy som so ziadnou 600kou nesiel ale bolo mi jasne za v nizkych a strednych otackach to bude diametralne odlisne od litra a tak to aj bolo. na dvojke .pri 4000 tis som dal plny plny a ..a .. pousmial som sa..tak toto je nieco ine..ale hovorim si vsade pisu ze od 10 tis by to malo mat velmi dobry tah tak vyckame najaku rovinku..rovinka prisla, 10 tis otacok a zase plny na doraz. otacky stupaju a ja som stale cakal na nejaky kopanec..lenze zablikala kontrolka preradenia a ja som vedel ze som pred cervenym polom a ziadneho mamutieho zatahu sa uz nedockam… mozno bol problem len v tom ze som mal na 600ku neadekvatne ocakavania..inak motocykel neuveritelne tuhy, lahky, neutralny.uplne ina jazda ako s tou GSXR…hlavne vecsi relax a ovladatelnost..brzdy tiez super..no hovorim si..dobra moto..pojazdim kawu a ked sa mi ta nebude pacit, urcite si ju (RR)zoberem..v podstate som mal k nej len jednu jedinu vycitku a to ze trosku hrial na zadok ten podsedlovy vyfuk..ale na to by som si urcite zvykol..koli designu treba prinasat obete 😁 Skusal som ju skoro pol hodinu (uz si myslel predavajuci ze som sa vysypal niekde) a za ten cas som si na nu tak zvykol ze som mal pocit akoby som na nej jazdieval vzdy..

    Potom prisla na radu Kawa.. studeny start samozrejme opat bezproblemovy, ale zvuk uplne odlisny od hondy.. Motor podstatne hlucnejsi, chod akoby nepravidelnejsi..to ma kazdy upozornoval ze kawa tie motorky robi trochu drsnejsie a tomu zodpoveda aj chod motora..

    #73691
    diewithme
    Účastník (Participant)

    To malo byt takze v tej poslednej vete.. pokracujem..

    Nasledne som sa spytal ktora motorka je v lepsom stave, kamarat (uz teraz, predtym neznamy) mi povedal ze ked si xcem vybrat podla stavu tak si mam hodit mincu, pretoze obidve motorky su rovnako v bezchybnom stave..cize toto podla mna zakladne kriterium bola zase 1:1.. tak hovorim podme jazdit..

    Este predtym ako som si ich siel pozriet som volal predavajucemu aby ich v ziadnom pripade nezahrieval, ze si ich xcem vypocut na studeny motor.. Takze najprv som povedal ze skusim RRu.. Start samozrejme blezkurychly, ako sa na dobry injektor patrí. Motor isiel ako hodinky..teda lepsie povedane ako honda..ledva ho bolo na volnobeh pocut, len pekne kovove pravidelne tikanie.no hovorim parada,,akoby bola zo salonu..ked sa zohrial na prevadzkovu teplotu, daval som mu aj vyssie otacky a marne hladal nejake pazvuky..tak tomuto sa hovori honda motor v super stave.. Nazhaveny predstavou novej motorky som rychle na nu vysadol a siel otestit do nedalekych zakrut. Dovtedy som so ziadnou 600kou nesiel ale bolo mi jasne za v nizkych a strednych otackach to bude diametralne odlisne od litra a tak to aj bolo. na dvojke .pri 4000 tis som dal plny plny a ..a .. pousmial som sa..tak toto je nieco ine..ale hovorim si vsade pisu ze od 10 tis by to malo mat velmi dobry tah tak vyckame najaku rovinku..rovinka prisla, 10 tis otacok a zase plny na doraz. otacky stupaju a ja som stale cakal na nejaky kopanec..lenze zablikala kontrolka preradenia a ja som vedel ze som pred cervenym polom a ziadneho mamutieho zatahu sa uz nedockam… mozno bol problem len v tom ze som mal na 600ku neadekvatne ocakavania..inak motocykel neuveritelne tuhy, lahky, neutralny.uplne ina jazda ako s tou GSXR…hlavne vecsi relax a ovladatelnost..brzdy tiez super..no hovorim si..dobra moto..pojazdim kawu a ked sa mi ta nebude pacit, urcite si ju (RR)zoberem..v podstate som mal k nej len jednu jedinu vycitku a to ze trosku hrial na zadok ten podsedlovy vyfuk..ale na to by som si urcite zvykol..koli designu treba prinasat obete 😁 Skusal som ju skoro pol hodinu (uz si myslel predavajuci ze som sa vysypal niekde) a za ten cas som si na nu tak zvykol ze som mal pocit akoby som na nej jazdieval vzdy..

    Potom prisla na radu Kawa.. studeny start samozrejme opat bezproblemovy, ale zvuk uplne odlisny od hondy.. Motor podstatne hlucnejsi, chod akoby nepravidelnejsi..to ma kazdy upozornoval ze kawa tie motorky robi trochu drsnejsie a tomu zodpoveda aj chod motora

    #73692
    diewithme
    Účastník (Participant)

    Tiez som pockal kym sa zohreje a trochu som potiahol za plyn..reakcia velmi ostra a ani nie tak z vyfuku, ale z airboxu zarevalo a ostal som ako obareny..tak hovorim toto bude asi o niecom inom (ci uz lepsom alebo horsom necham na kazdeho individualne posudenie) Prve metre davali hned pocit nizsiu hmotnost.. V zakrutach sa mi zadlo ze sa lahsie preklapa z jednej strany na druhu (asi ani nie koli hmotnosti ale koli mensiemu razvoru a celkovej geometrii podvozku a mozno aj posedu), ale taktiez mala o nieco nervoznejsie riadenie ako honda..To sa mi potvrdilo ked som jej osolil a cuduj sa svete ten rozdiel vo vykone (ved aj ma o nejakych 36cm3 motor viac) bol dost markantny aj pre amatera ako som ja… Predok okamzite do vzduchu a zacalo triast riadidkami ako by ma xcela zhodit. (hned mi bolo jasne ze to budem musiet vyriesit keby som sa pre nu rozhodol).. k tomu zvukovy prejav velmi drsny a ja som vedel ze aj keby mi dal tu RR o 30 tic lacnejsie (co by nedal) je rozhodnute….proste ma viac zobrala za srdce.. ked som sa vratil, podla mojho vyrazu na tvari okamzite povedal predavajuci ze s nou zarucene budem spokojny..ani nemusel cakat co poviem.(ked sme sa postupom casu skamaratili tak so smiechom mi povedal ze, som to mal v ociach nie napisane ale vryte 😁 ) Ked som z nej zosadol, zacitil som poriadne mravcenie v rukach…motor ma totiz permanentne vybracie (vysokofrekvencne). ale v tej chvili by ma od nej takato vec neodradila ani nahodou..prve mesiace som sa potrapil, ale teraz uz to necitim..

    Este raz som sa teda pozrel na rr, na ninju a napadlo ma ze nech mi ukaze "batozinovy priestor".. RR nulovy, kawa tak na jedno tricko a plechovku redbullu..hovorim si lepsie nieco ako nic..teraz tam nosim telefon,doklady,kluce od domu a termotricko a som velmi rad ze sa mi to tam zmesti..nemusi ma to tlacit na hrudniku alebo nemusim si nosit nejaky vak na chrbte. Ked sme sa dostali k cene, tak povedal ze kawa je samozrejme drahsia, pretoze je o rok novsia a ma dost doplnkov, kdezto honda je uplna seria ..Ja však som si okrem cierneho racing plexi nic ine nevsimol.tak mi zacal menovat a ukazovat..carbon smerovky, pancierove brzdove hadice, bmc zavodny vzduchovy filter a bonbonik na koniec..kompletny ladeny vyfukovy system shark (pozor nie ten vyrobca heliem ).. ale hovorim ved ten vyfuk je seriovka.ano koncovka co tam bola namontovana bola seriova,pretoze pri pade sa ten shark preliacil a ma ho v garazi..ale ze je v cene aj oprava vonkajsieho plasta..

    #73693
    diewithme
    Účastník (Participant)

    No…ako bolo rozhodnute a ked som si porovnal stav tachometra 6000 kawa a 12000 honda tak som to definitivne uzavrel.. opet xcem pripomenut..nevravim ze ninja je lepsia ako rr ale z tych dvoch konkretnych kusov ma prave ona viac oslovila. mal som to stastie ze som mal na vyber dve motorky v super stave od seriozneho chalana a mohol som si vyberat podla detailov.. keby mal tam len tu RR bol by som zobral tu,lebo bolo to z mojeho blizkeho okolia a niektory kamosi mali uz do neho motorky a nikdy s nikym nevybabral..a to sa pri kupe jazdenej motorky ohromne ceni!! Ja som si este tu moto trochu postupom casu dovybavil..to znamena kupil som vyskovo nastavitelne stupacky (pretoze seria ich mala podivne nizko a ubrusil som si skaredo jednu cizmu na okruhu), samozrejme ten vyfuk sa spravil (poslem ti aj video nech posudis zvuk) a najnovsie som este kupil nastavitelny tlmic riadenia- asi moja najlepsia investicia..kmitanie riadidiel minulostou, lahsie sa ide po zadnom 😁 , celkovo vecsia istota a stabilita.. este rozmyslam na racing kapotami aby som si tieto neponicil ked pojdem na okruh, uvidime.

    Stačí kámo? ale sme poriadne odbocili od témy carbonova helma..ked este xces pokecat podme na chat niekedy.. a poslem ti foto (mam len take so seriovimi stupackami aj vyfukom) a video (s tym sharkom uz) ak budes chciet na mail.. zatial sa drz a dobre jazdi v autoskole..

    #73694
    Lavergsx600
    Účastník (Participant)

    diewithme ozvem sa ti na email 🙂 inac super prispevok… ked budem mat vodicak tak aj ja budem mat moznost porovnavat motorky nie len po vzhladovej ale aj po motoristickej stranke co bude to najpodstatnejsie. a kto vie kde nakonies skoncim u ktorej lasky… 😀

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 31 až 45 (z celkového počtu 48 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.
Advertisement

Partneri