BOXER verzus V-TWIN verzus TWIN
Domov › Diskusné Fóra › Motoporadňa › BOXER verzus V-TWIN verzus TWIN
- This topic has 48 odpovedí, 15 hlasov, and was last updated pred 15 years, 11 months by MartineR.
-
AutorPríspevky
-
19. februára 2008 o 15:44 #78727dusikÚčastník (Participant)
Chcem sa Vás opýtať, ktorý z týchto typov motorov je najvhodnejší podľa vás pre veľké cestovné enduro určené na diaľkové túry po cestách-necestách z hľadiska životnosti, spoľahlivosti, spotreby, servisných nákladov….atď. Porovnávam totiž BMW R 1200 GS Adventure, KTM 990 Adenture a novinku BMW F 800 GS z pohľadu ich motorov. Ďakujem za vaše názory.
19. februára 2008 o 18:33 #78728raptorÚčastník (Participant)Podla mna motor s najvacsou zivotnostou bude motor GS 1200
najsilnejsia bude LC8
a najlepsia v terene hmotnost/kone bude F 800GSmoj nazor ktory ale nikomu nevnucujem ze s tycho troch 1200GS
20. februára 2008 o 14:44 #78729KwasakÚčastník (Participant)Tiez nechcem vnucovat, ale R1200GS 😁
20. februára 2008 o 15:27 #78730dusikÚčastník (Participant)raptor prečo si myslíš, že boxer má najdlhšiu životnosť? a asi o koľko v porovnaní s ostatnými, myslím za rovnakých podmienok?
20. februára 2008 o 17:55 #78731raptorÚčastník (Participant)To sa neda povedat o kolko 🤐
ale skratka vzduchom chladeny boxer je koncepcia motora ktora je znama svojou dlhou zivotnostou a spolahlivostou
novy radovy twin co je v 800 je novy motor od rotaxu ktory este nikto nepozna, nikto na nom nenajazdil 200tkm
LC8 – nemozem povedat ze by bola vychyrena svojou spolahlivostou
ak chces ist na istotu moja rada je 1200GS
20. februára 2008 o 19:29 #78732KwasakÚčastník (Participant)Vzduchom chladene boxery jazdili uz v druhej svetovej vojne a tato osvedcena koncepcia motora sa pouziva dodnes koli spolahlivosti, v Rakusku neni problem stretnut 20 rocny baworak, jazdi ich tam dost 🙂
20. februára 2008 o 19:57 #7873320. februára 2008 o 20:00 #78734KwasakÚčastník (Participant)JAWABMW 😁
20. februára 2008 o 20:35 #78735ogardÚčastník (Participant)L-twin 😈
20. februára 2008 o 20:44 #78736raptorÚčastník (Participant)L- ako Last? Letzte? Langzam? Lolo? 🤣 🤣 🤣 🤣
20. februára 2008 o 20:50 #78737ogardÚčastník (Participant)Este "Lemra" si zabudol amigo 🤣
21. februára 2008 o 7:04 #78738campaÚčastník (Participant)1150-1200GS
21. februára 2008 o 11:44 #78739misoÚčastník (Participant)990
22. februára 2008 o 12:03 #78740dusikÚčastník (Participant)Kwaska viem o histórii týchto motorov, ešte z čias pred druhov svetovou vojnou, počul som samé chýry o ich spoľahlivosti, ale nemôžem sa subjektívne povzniesť nad fakt, že mi valce na motorke trčia do strán, robia ju širšou a to nehovorím o fakte že každé spadnutie si odnesú práve valce ak nie sú chránené padákmi.
22. februára 2008 o 12:59 #78741zahriÚčastník (Participant)Dusik> sice sa nemozem vyjadrovat o spolahlivosti atd. atd. kedze o tych boxeroch poznam dobre veci len z pocutia a nie zo skusenosti vlastnej, no brat fakt ze trcia do stran ako negativnu vlastnost myslim nema zmysel. padak nie je az tak drahy aby si ho tam nemohol namontovat.. a mas kladnu stranku znizenie taziska a to ze je motorka o tie valce sirsia tak je dobry fakt v pripade ze ta prevazi motorka do strany.. moze ti to zachranit nohu.. a spolahlivost tychto motoriek by mohol okomentovat napriklad aj awia z motoride.. on na tom uz cosi precestoval tak sa skus spytat jeho ako cestovatela..
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.