HAYABUSA
Domov › Diskusné Fóra › Kaviareň › HAYABUSA
- Toto téma obsahuje 59 odpovedí, 15 hlasov, a bola naposledny upravená pred 15 rokmi, 8 mesiacmi od
raptor.
-
AutorPríspevky
-
19. februára 2010 o 18:00 #83091
raptor
Účastník (Participant)Ta FMX od hondicky bola tusim ovela sympatickejsia a hlavne skromnejsia ako da nadute suzukisko najlepsienasvete
musi byt urcite rozdiel v motorke lebo majitel je rovnaky 😀 😀
19. februára 2010 o 18:07 #83092raptor
Účastník (Participant)Bibo mam pocit ze XXa sa zacala robit len o malo skor ako vybehla prva busa takze urcite nebol zastarany
mne osobne je blekac silno sympaticka motorka 👍 👍
19. februára 2010 o 18:43 #83093kxbibo
Účastník (Participant)Neviem to na 100% ale XX je od 1995 myslím a Haraburda 1999. Štyri roky rozdiel v honbe za hranicu 300 je dosť. 😁
19. februára 2010 o 21:52 #83094raptor
Účastník (Participant)Bibo ak ma pamat neklame tak prvy blekac vybehol v 1997 ale busu si povedal spravne.. ze 1999
busa bola odpoved suzuki na blackbirda rovnako ako TL na VTR(v oboch pripadoch si myslim hondu netromfli)
20. februára 2010 o 8:05 #83095malymirec
Účastník (Participant)Aj ja mam pohodlie autobusu a tiez sa prdkam za 5 litrov.
Aj moja je ta naj? 🤣20. februára 2010 o 8:08 #83096malymirec
Účastník (Participant)raptor nebola nahodou TL odpoved na ducati? 🙄
20. februára 2010 o 13:37 #83097raptor
Účastník (Participant)Nie maly mirec, tuto pasaz motocyklovej historie ovladam uplne presne
honda vybehla zo svojou VTR a vsetci z tej motorky boli v tom case v dobrom zmysle slova "dosrany"
a suzuki predcasne vybehla s TL ktora mala kopu zasadnych technickych nedostatkov (oi komplikovany zadny tlmic ktory sposobil par smrtakov)
stare VTR dodnes jazdia, TL je malo … a taka SP2 hmmm 👍
20. februára 2010 o 14:03 #83098malymirec
Účastník (Participant)Co som sa ja docital vo vsetkych clankoch, obe motorky boli (vraj) odpovedou na Ducduc 916. Obe vysli v ten isty rok (1997). O tomto by sme mohli prediskutovat niekde pri pivku 🙄
20. februára 2010 o 14:17 #83099raptor
Účastník (Participant)Ci bola VTR odpoved na 916 neviem.. ale TL bola (unahlena) odpoved na VTR to viem
pivko moze byt 🙂
20. februára 2010 o 15:50 #83100malymirec
Účastník (Participant)raptor citaj, dozvies sa viac. 😉
A to, ze to honde vyslo a suzuki nie, nemusim snad ani pisat 😁20. februára 2010 o 16:02 #83101CBR900RR
Účastník (Participant)raptor ja som s tej VTR SP1 dosrany este aj dnes 🤣
20. februára 2010 o 19:18 #83102kxbibo
Účastník (Participant)raptor no dík za opravenie.
Ale aj tak si myslím, že Blackbird je starší [linka] a nejaký trápny sokolík ho nedobehne. 😁
20. februára 2010 o 21:49 #83103ZOMBY
Účastník (Participant)Najlepsia motorka na svete je ta moja teda tie moje 😁
21. februára 2010 o 7:16 #83104kxbibo
Účastník (Participant)ZOMBY páči sa mi, že klameš sám seba 😁
21. februára 2010 o 7:27 #83105raptor
Účastník (Participant)Tak tak.. ..sila sebaklamu nema hranic …a zombak dava tomuto slovenmu spojeniu nove dimenzie 😈 😈
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.
BENDA 2026: Dark Flag 950, Rock 707 a Rock 250 CVT
Inovácie pre Moto Guzzi 2026 – nové farby pre V7, V85 a Stelvio
Čínske motorky: nové mená, veľké ambície
EICMA 2025 – BMW, Ducati, Triumph, Aprilia, Moto Guzzi a Vespa
Benelli TRK 602 X (2025): Nová generácia dobrodružstva
Novinky motocyklov Aprilia 2026 z EICMA 2025
Reportáž EICMA 2025: Japonský štvorlístok naživo
DUCATI HYPERMOTARD V2 (2026) – hyper sranda s véčkom
Novinky Honda z EICMA 2025: V3R, nový tourer, elektrika a niečo k tomu
BENDA LFC 700: extravagantný futuristický cruiser, za dobrý peniaz
Kawasaki KLE500 (2026): Návrat legendy pre nové dobrodružstvá
Čínske motorky: nové mená, veľké ambície
BENDA LFC 700: extravagantný futuristický cruiser, za dobrý peniaz
Honda XL750 Transalp (2025): ľahké dobrodružstvo, veľký záber
Kawasaki Z650 S (2026): nový postoj, ostrejší výraz, stále ľahká
Yamaha Ténéré 700 World Raid 2026: viac kontroly, dlhší dojazd, rovnaké dobrodružstvo
Suzuki GSX-8R (2025): šport na každý deň, bez trestu pre chrbát
Triumph Trident 800: nový trojvalcový roadster s veľkým apetítom na zákruty
Reportáž EICMA 2025: Japonský štvorlístok naživo
