Máte predstavu, aká je dlhá brzdná dráha?
Domov › Diskusné Fóra › Motoporadňa › Máte predstavu, aká je dlhá brzdná dráha?
- Toto téma obsahuje 90 odpovedí, 12 hlasov, a bola naposledny upravená pred 19 rokmi, 6 mesiacmi od
zajo78.
-
AutorPríspevky
-
15. januára 2006 o 16:03 #65100
milan3232
Účastník (Participant)Ospravedlnujem sa za nepresnost. yagiza mas pravdu, so skutrom by to mohlo narobit paseku, lebo ma male kolesa. Otazka je brzdila si? Test, ktory som pozeral bol bez brzdenia – jednoducho presli cez kanal. Je to dost podstatny rozdiel.
To sa ti stalo na tvojom Diversione?15. januára 2006 o 16:08 #65101yagiza
Účastník (Participant)milan3232 mas pravdu skuter by skoncil velmi zle 🙂
to nebolo na skutri ale na VFR750, a nebrzdila som, jamu som ani nevidela, kukala som inde…keby ju vidim tak sa jej vyhnem 😁
15. januára 2006 o 17:49 #65102Jozefko
Účastník (Participant)milan3232 Je motorrad solidny zdroj ?
15. januára 2006 o 17:50 #65103Jozefko
Účastník (Participant)yagiza no uscite by som nescel nabehnut do nejakeho vymolu z 15 kolesom … nic moc … 😟
16. januára 2006 o 11:59 #65104duggo
Účastník (Participant)🙄 no ty vole , co si tu clovek neprecita . 😁 😁
otvoreny kanal v 40km/h rychlosti 😁 o tom by som vam mohol rozpravat do vecera . Ked uz tak na endure 21palcove predne koleso je samzrejmost a to by ste este dostali taku supu so vajeca ruk 😁 ze by ste to rozdychavali zopar minut .osobna skusenost 😁 😁
tak isto mam skusenos s jamou na Ducati .. posed ako obkrocmo na zabradli dolu hlavou , prekvapila ma jedna jama ,lepsiepovedane kanal co bol pod urovnou vozovky , nie moc ale bol , isiel som urcite viac ako 40 . No bolo to dost tvrde , ze by som to preletel 🙄 to sa povedat neda .mi sme na vylete po Rumunsku a Bulharsku prelietavali taketo jamy asi 80tkou to uz slo aj bez nasledkov … len stacilo odlahcit trocha moto , troska poskocit na stupackach a neni problem a potom pruzit v kolenach a kukat do spetakov ci si nestratil kufor .
to o tom preklzavani kolesa je samozrejmost ! ved je tam odpor …nehovor mi raptor ,ze si to nevedel lebo prestanem s tebou spavat😛 😁 😁 je to predca logicke . preto aj tachometer ma volaku odchilku ,ked ti tychlost to mera podla otacok motora .
dalsie otazky 😎
16. januára 2006 o 12:02 #65105duggo
Účastník (Participant)myslel som normalny kanal , kanal velkosti . ako monitor prejdete aj pomalsie .
16. januára 2006 o 12:38 #65106Kuzmic
Účastník (Participant)Dosť záleží od tlaku v pneumatikách. Ja som pri mojej nehode mal tlak nastavený na dve osoby + batožina -> tak je jasné že mi Znalec vypočítal nejakých 80km/h. Je rozdiel v koeficiente trenia, keď je guma nahustená na 1,8 alebo 2,4 atmosféry pri rovnakej hmotnosti. Toto mu nejako vypadlo.
16. januára 2006 o 13:17 #65107milan3232
Účastník (Participant)Kuzmic – to chces povedat, ze ti znalec povedal : „Isli ste 80 km/ h“?
Nepovedal ti interval? Napr isli ste medzi 75 km/ h a 89 km/ h? v tom su vsetky taketo odchylky, ktore nikdy nikto nespocita. Ty si taktiez nemozes byt isty,ako si to mal natlakovane…16. januára 2006 o 16:02 #65108raptor
Účastník (Participant)duggo predstav si nevedel.. varan taha max. 2 kila mne pneumatika nepreklzava 😁 :75:
16. januára 2006 o 17:16 #65109duggo
Účastník (Participant)pohoda , ja si to len tiez len mylim . asi to tak ale bude . Ale prklzava aj pri 200 ale menej ako pri 300 . Chod na dialnicu a kukaj sa 😁 😁 urcite to tam niekde budes vidiet
16. januára 2006 o 17:25 #65110raptor
Účastník (Participant)jaaaaaj to preto som mal za sebou ciaru zo ZM az do BA…. lebo balon preklzaval.. :75:
19. januára 2006 o 9:44 #65111zajo78
Účastník (Participant)Tachometr na masine ukazoval 200km/h – namerena skutecna rychlost 186.2km/h
Brzdna draha z 200km/h (skutecnych – na tachometru neco pod 220)Solo – bez reakcni doby (brzdeni „na caru“)
a) po smeru vetru (vitr cca 8m/s) 178m
b) proti smeru vetru 162mSe spolujezdcem – bez reakcni doby (brzdeni „na caru“)
a) 198m
b) 179mSolo – s reakcni dobou (brzdeni „na zvukovy signal“)
a) po smeru vetru (vitr cca 8m/s) 193m
b) proti smeru vetru 179mSe spolujezdcem – s reakcni dobou (brzdeni „na zvukovy signal“)
a) 221m
b) 204m20. januára 2006 o 8:49 #65112yagiza
Účastník (Participant)zajo78 proc pises cesky, zajici? 😀
pre mna je to komplikovane… co tym chces povedat? ze brzdna draha je s jazdcom dlhsia? 🙂
20. januára 2006 o 9:27 #65113milan3232
Účastník (Participant)yagiza za reakcny cas prejde solo jazdec 15m, a so spolujazdcom 23 m pri rychlosti 200km/ h v smere vetra.
Solo jazdec zastavi o 20m skor ako so spolujazdcom pri brzdeni v smere vetra bez reakcnej doby
Solo jazdec zastavi o 28m skor ako so spolujazdcom pri brzdeni v smere vetra s reakcnou dobouTo iste sa da vyvodit aj pri protivetre.
20. januára 2006 o 9:38 #65114yagiza
Účastník (Participant)milan3232 Dakujem. cestina mi robi neuveritelne problemy 🙂
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.




Kawasaki Z900 SE 2025 – jemná evolúcia, ostrá esencia

BMW R 1300 R – Čistý výkon, inžinierska presnosť a jazdecký minimalizmus

Boli sme pri tom: Moto Test Camp 2025 – Prvý ročník veľkého testovania na Slovensku

Moto Morini X-Cape 700 – keď taliansky dizajn stretáva čínsku techniku

BMW R 1300 GS Adventure 2025 Triple Black – temný svetobežník

Vespa Officina 8 – návrat ku koreňom legendy

Pozvánka na Tanec Slnka 2025

Triumph Speed Twin 1200 RS 2025 – britská sila v retro kabáte

Ako sa rodia motocykle CFMOTO: Navštívili sme továreň v čínskom Hangzhou

MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína

Triumph Speed Twin 1200 RS 2025 – britská sila v retro kabáte

BMW R 1300 GS Adventure 2025 Triple Black – temný svetobežník

Vespa Officina 8 – návrat ku koreňom legendy

Pozvánka na Tanec Slnka 2025

Boli sme pri tom: Moto Test Camp 2025 – Prvý ročník veľkého testovania na Slovensku

Moto Morini X-Cape 700 – keď taliansky dizajn stretáva čínsku techniku

Kawasaki Z900 SE 2025 – jemná evolúcia, ostrá esencia
