Nastavenie ventilov na XT600
Domov › Diskusné Fóra › Motoporadňa › Nastavenie ventilov na XT600
- This topic has 22 odpovedí, 4 hlasy, and was last updated pred 15 years by
manana.
-
AutorPríspevky
-
4. apríla 2010 o 15:40 #83261
gargamel23
Účastník (Participant)Zdravim potreboval by som radu od vas chalani chcem nastavit ventile na mojej moto XT600E 1999 len by som potreboval poradit shruba postup a ake maju byt vole na sacich a vyfukovich.Dufam ze niekto z vas ma skusenost s touto moto bude mi vediet poradit
5. apríla 2010 o 7:47 #83262kxbibo
Účastník (Participant)Nájdi sa manuál, tam máš všetko.
5. apríla 2010 o 8:38 #83263raptor
Účastník (Participant)5. apríla 2010 o 8:40 #83264raptor
Účastník (Participant)Este som zabudol dodat – pri studenom motore
5. apríla 2010 o 9:18 #83265kxbibo
Účastník (Participant)raptor máš tam chybu. Sací 0,05 až 0,10. Jednoducho sací 0,10 a výfukový 0,15. Motor si pretoč to hornej úvrate kompresného zdvihu. Mali by byť obe vahadlá voľné reps. nemali by otvárať ventily. Potom to nastav.
5. apríla 2010 o 10:33 #83266manana
Účastník (Participant)raptor a nemas niekde manual na XTZ660 r. 95/96 ? resp aspon aky a kolko oleja tam ide do tlmicov?
5. apríla 2010 o 12:04 #83267raptor
Účastník (Participant)Kxbibo pardon samozrejme preklep…
manana pozriem sa ti na to.. ten olej bude predpokladam 10w – ak uz mas vytahane tlmice odporucam progresivne struny hyperpro… u mna to bola jednoznacne najlepsia investicia do motorky5. apríla 2010 o 12:40 #832685. apríla 2010 o 14:36 #83269manana
Účastník (Participant)Dikes starky. tu 91 mam aj ja. netusi niekto, ci je v 91 a 96 identicky tlmic?
5. apríla 2010 o 15:20 #83270gargamel23
Účastník (Participant)Jeeee super diky chlapi hlavne za ten manuál neviem prečo podarilo sa mi najst len španielsky manuál no a nejak no nevedel som sa stoho vysomáriť ale uz je mi to jasne 👍 😁
takze – Sacie -0.10
vyfukove-0.15👍
5. apríla 2010 o 15:27 #83271raptor
Účastník (Participant)Manana skusim ti to zistit v yamahe
5. apríla 2010 o 19:02 #83272manana
Účastník (Participant)Pohoda raptore, nestresuj sa 😎 – predok vypada ze je identicky, zadok podla nastavovanie predpatia ani nie.
5. apríla 2010 o 19:32 #83273raptor
Účastník (Participant)Nemam stres, jeden telefonat do yamahy ozaj nic neni
6. apríla 2010 o 5:55 #83274manana
Účastník (Participant)👍
6. apríla 2010 o 21:26 #83275raptor
Účastník (Participant)Manana dosol mail?
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.


Triumph Tiger Sport 800 vs. 660 2025: Rovnaký štýl, iný svet

TEST: Honda GB350S – poctivý klasik pre moderného jazdca

BMW R 1300 R 2025: Surová sila a technologická precíznosť v čistej podobe

TEST Days a Safety Training: Honda štartuje sezónu 2025 vo veľkom štýle – príď sa povoziť!

Lukáš Tomšík – Slovenský motorkár, ktorý robí dabléra pre Toma Cruisa

Ducati Desmo450 MX – talianske srdce v motokrosovom svete

Honda ohlasuje 6 ročnú záruku pre motocykle a skútre

Nové Triumph Endurá: TF 450-E a TF 250-E 2025

TEST Kawasaki Z900 a Z900 SE (2024): Ktorý naháč je pre vás lepší?

TEST Carpuride W702 Pro: Moderná technológia na 20-ročnej motorke

TEST Carpuride W702 Pro: Moderná technológia na 20-ročnej motorke

Ako pripraviť motorku na sezónu: rady pre bezpečnú jazdu a spoľahlivý výkon

TEST: Honda GB350S – poctivý klasik pre moderného jazdca

TEST Kawasaki Z900 a Z900 SE (2024): Ktorý naháč je pre vás lepší?

Nové Triumph Endurá: TF 450-E a TF 250-E 2025

BMW R 1300 R 2025: Surová sila a technologická precíznosť v čistej podobe

Lukáš Tomšík – Slovenský motorkár, ktorý robí dabléra pre Toma Cruisa

Ducati Desmo450 MX – talianske srdce v motokrosovom svete

TEST Days a Safety Training: Honda štartuje sezónu 2025 vo veľkom štýle – príď sa povoziť!
