Prídavné svetlá na moto- čo na to alternátor a dobíjanie???
Domov › Diskusné Fóra › Motoporadňa › Prídavné svetlá na moto- čo na to alternátor a dobíjanie???
- Toto téma obsahuje 10 odpovedí, 9 hlasov, a bola naposledny upravená pred 17 rokmi, 7 mesiacmi od
AMIS.
-
AutorPríspevky
-
28. februára 2007 o 12:00 #71763
Roland
Účastník (Participant)Aké ma kto skúsenosti s prevádzkou prídavných svetiel na motocykli a či to znáša dobre alternátor a regulátor napatia poprípade s akými rezervami sú tieto súčasti nadimenzované v mojom prípade sa jedná o Honda shadow VT 750 C2 1998 a svetlá 2xH4 pridané?.
28. februára 2007 o 15:28 #7176428. februára 2007 o 16:10 #71765kxbibo
Účastník (Participant)Roland nechápem prečo chceš prídavné svetlá na žiarovku H4.
1. marca 2007 o 7:41 #71766FERRARIMEN
Účastník (Participant)Ked uz tak pridavne svetla sa davaju do dialky alebo do hmly a tie su H1 alebo H3
1. marca 2007 o 7:50 #71767Roland
Účastník (Participant)Heavy Diki ti moc to tam este trochu zmapujem 😉
3. októbra 2007 o 18:52 #71768dedo2
Účastník (Participant)Roland,spravíš to velmi jednoducho-zisti si aký výkon má alternátor,spočítaj si všetku spotrebu na motocykli,a doplnit možeš prídavné hocičo do výšky výkonu alternátora.Príklad,ak alternátor má výkon 500w,spotreba na motorke je 350w,možeš disponovat s doplnkami ktoré sa rovnaju pri spočítaní 150w .Ahoj,a skus používat prídavne svetla s H-3 žiarovkami,ktore je možné kupit,maju spotrebu 55w,a čo je doležité su malé.
7. októbra 2007 o 11:32 #71769BranoOHC
Účastník (Participant)Chlapi len pozor na to ze vyrobca udava obvykle maximalny vykon alternatora a ten byva pri vysokych otackach motora. Pri nizkych otackach motora prip. volnobehu je ten vykon o dost mensi. Takze ja by som prikon spotrebicov nehnal na doraz. Po namontovani pridavnych spotrebicov-svetiel treba seriovo zapojenym ampermetrom na akumulator skontrolovat, ci ti netaha prud z baterie. Najlepsie je merat pri zohriatom motore, lebo so vzrastom teploty alternatora s pernamentnym magnetom klesa trosku vykon.
7. októbra 2007 o 15:47 #71770doctor
Účastník (Participant)Ja mam na intrudery pridavne svetla uz druhy rok a zatial ich nemam ani spojazdnene a asi ani nebudu lebo je to len imodzovka.Nepomoze to nicomu a aj tak mam velke svetlo ktore svieti dost na to aby som videl.
Ale poradim ak si ich chces zapojit skoc do styxu do vrablov.Si myslim ze tam s tym maju dost dobre skusenosti.8. októbra 2007 o 9:42 #71771chorche
Účastník (Participant)Mal som na mojej byvalej motorke Yamaha dragstar 650 pridavne svetlomety s dvojvlaknovymi ziarovkami, teda stretavacie aj dialkove. Mat len dialkove je skoro zbytocnost, lebo kolko casu s nimi mozes jazdit? Len obcas aby si neoslnoval protiiduceho. Najvacsi prinos okrem vyraznej vacsej lepsej viditelnosti v noci (3 je viac ako jeden) je vyznam mozno viac cez den, ked oko plechovkara zaznamena skor plochu svetiel ako jedno bodove (toto nie je z mojej hlavy, je to od skusenejsich jazdcov HD)
Mal som pridavne svetlomety Highway Hawk s dvojvlaknovymi ziarovkami 35 + 35 W. Absolutna spokojnost, a alternator 3 sezony nenaznacoval, ze by sa mu to nepacilo.
doctor: imidz je nanic 😉3. novembra 2007 o 16:02 #71772Roland
Účastník (Participant)chorche odkedy som vytvoril tuto diskusiu mam na moto pridavne svetla asi 15000 km a vyzera to byt v pohode shadow to kazdopadne znasa v pohode nebolo zatial ani raz treba dobijat baterku v pohode to stiha alternator takze rezerva tam asi je nemalá pridavne mam 2krat H4 prepojene s povodnymi prepinacmi a daju sa aj vypnut nezavisle na standardnom osvetleni ale zapnut sa daju len so standardnym osvetlenim svieti to jak hovado moze byt aj hmla v noci a dobre vidiet aj tak. 🙂
3. novembra 2007 o 16:52 #71773AMIS
Účastník (Participant)Ahoj ja mám tiež na moto 4 svetlá a ak nič iné fakt si na teba na ceste dajú pozor 😈 veď kto by neuhol pristávajúcemu lietadlu 😈
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.




BMW R 1300 GS Adventure 2025 Triple Black – temný svetobežník

Vespa Officina 8 – návrat ku koreňom legendy

Pozvánka na Tanec Slnka 2025

Triumph Speed Twin 1200 RS 2025 – britská sila v retro kabáte

Ako sa rodia motocykle CFMOTO: Navštívili sme továreň v čínskom Hangzhou

MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína

Triumph Bonneville Bobber 2024: Britský rebel so štýlom aj silouText a foto: motocykel.sk

BMW Motorrad Concept RR: Budúcnosť superbikov zhmotnená v karbóne a technike

Suzuki GSX-S1000GX: Revolúcia v segmente sport-touring?

Kawasaki W800 a Meguro S1 – klasika s japonskou dušou a modernou spoľahlivosťou

MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína

Triumph Bonneville Bobber 2024: Britský rebel so štýlom aj silouText a foto: motocykel.sk

Triumph Speed Twin 1200 RS 2025 – britská sila v retro kabáte

Vespa Officina 8 – návrat ku koreňom legendy

Pozvánka na Tanec Slnka 2025

Ako sa rodia motocykle CFMOTO: Navštívili sme továreň v čínskom Hangzhou
