Zaciatok motokariery s GSXR 600 K4
Domov › Diskusné Fóra › Motoporadňa › Zaciatok motokariery s GSXR 600 K4
- Toto téma obsahuje 63 odpovedí, 35 hlasov, a bola naposledny upravená pred 18 years, 5 months od
Nepo.
-
AutorPríspevky
-
29. októbra 2006 o 12:35 #70031
Heavy
Účastník (Participant)Prikláňam sa k názoru, že by mala byť určitá postupnosť pri výbere motorky. Postupne, od sezóny k sezóne zvyšovať kubatúru a potom sa uvidí. Ale je to len názor, ako sa rozhodneš tak to bude… 🙂
29. októbra 2006 o 13:26 #70032matoTL
Účastník (Participant)ja som začal na TL 1000s ale čo to som mal najazdene na enduro a cross…..treba začat pomaly,ja som mal tiež krízovky a nie jednu…hlavne brzda v hlave!!!a to je 🙂 jedno čo kúpiš lebo dolamat sa da aj na 500vke…vela štastia pri výbere.
29. októbra 2006 o 13:38 #70033draciatko
Účastník (Participant)Ide aj o to či si vôbec už jazdila na moto.Ja som začala na 250tke a som velmi rada že som tak urobila lebo asi by som tu už nebola.Je to všetko o citlivosti,spojka je mrška a musíš nájsť aj svoju mieru,osone by som to neodporáčala 😉
29. októbra 2006 o 15:19 #70034xGABRIELAx
Účastník (Participant)hm, dakujem za ohlasy…. ked teda 600 neodporucate, co by to malo byt? citala som ze 500, ale …newjem….
29. októbra 2006 o 15:35 #70035cbr900
Účastník (Participant)xGABRIELAx … ono vždy sú dve skupiny…. 1.kúp si, nemusíš o rok, dva, začneš pekne pomaly, ty budeš na nej sedieť, ty budeš pridávať rýchlosť…a 2. kúp si slabšiu, nazbieraš skúsenosti, osvojíš si ju a postupne sa vypracuješ na vyššiu kubatúru…
…je to otázka pohľadu… len sa ti môže stať, že budeš sedieť na nej ty, ale pridávať plyn už nemusíš ty…môže to byť ten adrenalín…zvládla som 160km/h, čo tak vyššie ?? !! ☹️ … a to sa ti môže stať veľkou chybou… nie je to ako auto…auto vyklepeš, ale motorka pri kolíziu motorku „hodíš“ ani nevieš ako… 😉 … v každom prípade voľba je na tebe, sú to len naše pohľady na vec…niektorí zabúdajú na rešpekt pred ňou, ten maj radšej vždy na pamäti 🙂29. októbra 2006 o 17:07 #70036ope
Účastník (Participant)No ja som presiel z babetty na GSX-R 600 ale len SRAD 😉 . Mam ju od marca samozrejme bol spociatku respect pred tym vykonom, ved zo zaciatku som mal problem vobec plynule hadzat rychlosti a taktiez som mal kusok problem pri jazde v malych rychlostiach. Ale u nas pri KE mame jednu peknu cestu – jahodna, kde som travil vacsinu svojho casu a nabehal som tam plno plno kilometrov, pomalicky som zacinal klopit viac a viac az som zacal plynule jazdit zakruty na kolenach. Po zhruba 7-8 tisic som zavital na okruv v H a tam som naucil davat moto do extrem naklonov, udrzat „drift“ v zakrute atd… A taktiez som sa potom uz u nas posmelil a zacal skusat wheelies 😁 . Samozrejme som s nou aj padol 🤐 2 male pady a jeden vacsi, takze jednoznacne odporucam padaky na ram. Usetria nemale peniaze 😁 . Nad moto o ktorej pises som uvazoval, ze by bola nastupcom terajsej v mojej garazi, taktiez som rozmyslal aj nad nejakym litrovym jogurtovym dvojvalcom, ale este rok pockam nech ju mam komplet pod kontrolou. Takze to zhrniem 😉 : skus, nemusis sa bat pojde len tolko kolko jej ty pridas, zo zaciatku odporucam radit rychlosti okolo 9000ot/min. tam to nie je az take brutalne. Ale nezabudni na jedno : jogurt = okamzita investicia za komplet oblecenie, lebo zlomena noha v clenku za tych 5000 sk nestoji…
P.S.: na gsx-r daj jednoznacne supercorsy vydrzia sice menej, ale podrzia v kritickych situaciach 🙂 . Dufam, ze sa stretneme na nejakom zraze dalsiu sezonu 😁29. októbra 2006 o 19:26 #70037duggo
Účastník (Participant)Gabriela , este mas kopec casu premyslat , teraz na zimu ju aj tak nekupis a do leta zmenis aj 5 krat svoj chtic . Skus si na nu sadnut , ci ti neni velka ,vysoka . Ked za par dni nasnezi , uz ani ten vodicak nestihnes 🙂
29. októbra 2006 o 19:42 #70038Lorenzo
Účastník (Participant)Motorka ide len tak ako ťaháš plynové lanko 🙂
30. októbra 2006 o 7:28 #70039dominator
Účastník (Participant)ope:
zo zaciatku odporucas radit rychlosti okolo 9000ot/min. tam to nie je az take brutalne? 😕
Pre Boha ziveho len to nie, ja by som zo zaciatku neodporucal prekracovat 4-5tisic!!30. októbra 2006 o 7:39 #70040Lorenzo
Účastník (Participant)Gabi, pokial sa na to cítiš 😉
Motorka ide len tak ako ťaháš plyn. Rozumný to zvládne, debil sa aj na pionierke vytrepe.30. októbra 2006 o 13:19 #70041Kenny
Účastník (Participant)Ak sa to dá skús si tu motorku dať priškrtiť alebo ak je na ňu slabšie CDI aspoň zo začiatku kým sa s moto ako tak zoznámiš a dostaneš ju do ruky.
Dominátor má sa tými otáčkami pravdu od 9000 to začína byť pílka do 4-5 tiscí je to celkom krotká cica mica. 😉
30. októbra 2006 o 17:09 #70042Eriq
Účastník (Participant)ja si myslim, ze kupovat 600-vku je sebevrazda, ked dotycny nema ani vodicak… odporucam tiez 500-vku, ma tiez celkom fayn tah, na zaciatocnika az az…
1. novembra 2006 o 8:32 #70043xGABRIELAx
Účastník (Participant)stale tu spominate 600vku a 500vku..ale aky je medzi nimi rozdiel?
1. novembra 2006 o 11:51 #70044chmelo
Účastník (Participant)ahoj, treba zvazit ci ju budes alebo nebudes mat pod kontrolou, pretoze vykon je tam velmi velky…a hlavne si treba davat velky pozor, pretoze moze ist o zivot! ja som tuto sezonu zacinal-predtym som nejazdil na moto len na aute, kedze som si chcel kupit nejake cestne moto, nasiel som si autoskolu kde sa nejazdi len na jawe 350 ale aj na niecom viac. v mojom pripade Honda Hornet 600 cca 110koni. takze by som odporucil najprv si to skusit tam, ci sa ti bude jazdit dobre na niecom, co na zaciatku nemozes vobec vytocit do otacok a davat si pozor pri kazdom pustani spojky a pridani plynu.
nakoniec som kupil ako certvy „motorkar“ starsiu Hondu CBR 600F… je to raketa, aspon pre mna, jazdi sa mi na nej super a poriadne vytocit ju som si este netrufol.. asi psychologicka brzda, chcem si ju este uzit a nie sa hned niekde vyvalat, takze pri mne ma este velke rezervy.takze moje odporucenie je skusit to najprv v autoskole a potom sama… ale nie len na jawke
a este ku tomu radenie… na tej mojej to uz aj pod 9000ot/min pekne oziva a urcite by som ako zaciatocnik radil ovela nizsie.
1. novembra 2006 o 11:53 #70045chmelo
Účastník (Participant)Rozdiel medzi 600 a 500 moze a aj nemusi byt velky. pozri nejake specifikacie moto a zistis ze maju rodielne vykony aj 600vky od roznych vyrobcov. ale mensia kubatura je zvycajne kusok nizsi vykon a vacsinou aj kusok lahsia moto.
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.



Kawasaki Z500 2024 – Malý veľký naháč

TEST: Brixton Crossfire 500 XC – scrambler, ktorý má gule

Triumph Tiger Sport 800 vs. 660 2025: Rovnaký štýl, iný svet

TEST: Honda GB350S – poctivý klasik pre moderného jazdca

BMW R 1300 R 2025: Surová sila a technologická precíznosť v čistej podobe

TEST Days a Safety Training: Honda štartuje sezónu 2025 vo veľkom štýle – príď sa povoziť!

Lukáš Tomšík – Slovenský motorkár, ktorý robí dabléra pre Toma Cruisa

Ducati Desmo450 MX – talianske srdce v motokrosovom svete

Honda ohlasuje 6 ročnú záruku pre motocykle a skútre

Nové Triumph Endurá: TF 450-E a TF 250-E 2025

TEST: Honda GB350S – poctivý klasik pre moderného jazdca

BMW R 1300 R 2025: Surová sila a technologická precíznosť v čistej podobe

Nové Triumph Endurá: TF 450-E a TF 250-E 2025

Lukáš Tomšík – Slovenský motorkár, ktorý robí dabléra pre Toma Cruisa

Ducati Desmo450 MX – talianske srdce v motokrosovom svete

TEST Days a Safety Training: Honda štartuje sezónu 2025 vo veľkom štýle – príď sa povoziť!

Triumph Tiger Sport 800 vs. 660 2025: Rovnaký štýl, iný svet

TEST: Brixton Crossfire 500 XC – scrambler, ktorý má gule

Kawasaki Z500 2024 – Malý veľký naháč
