Connect with us

bocian

Reakcie

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 1 až 15 (z celkového počtu 33 )
  • Autor
    Príspevky
  • odpoveď na: Pozastavenie lotérie #98247
    bocian
    Účastník (Participant)

    Technicke priciny pretrvavaju?

    odpoveď na: Pozastavenie lotérie #98140
    bocian
    Účastník (Participant)

    Daj uz do laty toho randoma sefe:-) btw. na rade som bol ja

    odpoveď na: Plánovaná údržba #98099
    bocian
    Účastník (Participant)

    Sefe, zavolaj randomize pred loteriovym randomom, sak to neni mozne jak sa ten cykli 🙂 🙂 🙂

    odpoveď na: "nedorozumenie a omyl od Awiu" #94425
    bocian
    Účastník (Participant)

    Taka otazocka : neviete, ci je niekde aktivny krivoklat? pridaval paradne fotky z ciest co pojazdil a kdesi som zachytil, ze pobehal comto aj minulu sezonu..

    odpoveď na: Profily užívateľov a zoznam užívateľov #81051
    bocian
    Účastník (Participant)

    Uz vyriesene 🙂 este raz vdaka exe

    odpoveď na: Profily užívateľov a zoznam užívateľov #81046
    bocian
    Účastník (Participant)

    Nie som si isty.. skusil som teraz uplne ine zariadenie a problem ten isty.. ale dik za comment fikus:-)

    odpoveď na: Profily užívateľov a zoznam užívateľov #81044
    bocian
    Účastník (Participant)

    Nazdar Exe.
    Bud som blb, alebo tam mas bug.

    Problem nasledovny : profil, foto motocykla a pokus o zmenu foto.
    Ak ho zmenim, v nahlade v profile je stale viditelna ikona starej moto,
    ale ak kliknem na foto starej moto, otvori v novom okne uz foto novej moto 🙂

    Pisem ako tatar, ale ak si rozkliknes moj profil a foto motocykla, pochopis 🙂
    Riesenie?

    odpoveď na: Začiatočnik. #96423
    bocian
    Účastník (Participant)

    :)) tak, ako vravíš 🙂 a presne pred tou stavbou chcem chalana varovať:)

    odpoveď na: Začiatočnik. #96417
    bocian
    Účastník (Participant)

    Veď áno, máš pravdu. Ale jedna vec je motorka opotrebovana bežným používaním, ak sa však majiteľ o ňu staral, servisoval samozrejme tam budú oderky, ojazdené gumy, pár sramov na padakoch či laku a tak. Druha vec je poskladana vražda čo má rovnany rám, komplet menena predná vidla a s obľubou z iného ročníka lebo však takú sme lacno zohnali, prestriekana a predávaná za rovnaké prachy ako v tom prvom opisanom prípad naviac ako nikdy nepadnuta. len na toto som chcel upozorniť..

    odpoveď na: Začiatočnik. #96411
    bocian
    Účastník (Participant)

    Nechcem sa pasovat do role znalca, som len laik, tak nasledovne riadky tak aj ber, na internete najdes tisic navodov, ako postupovat, ale ak by som kupoval jazdenku, postupujem nasledovne:

    moto odtlacit na priame slnecne svetlo

    najdrahsie veci na opravu na moto su motor, ram, prevodovka.

    Motor :
    v kazdom pripade by som trval na studenom starte (overis priblizenim ruky na blok – hreje?)
    najskor opticky : hladina oleja (ryska pri pedali zadnej brzdy) napovie ako sa o nu majitel stara – je olej doliaty v norme? Ak je vodnik, mozes pozriet aj hladinu chladiacej, obvykle pod sedadlom.
    Kupujes nahaca, takze motor vidis a dokladne ho obhliadni – najma hore nad blokom motora a hlavou valcou je tesnenie – slzi? vidiet olejove mapy so zaschnutym prachom? To znamena, ze sa neodborne sahalo do motora a netesni spravne, okamzite otazka, co sa robilo, kto to robil, zaznam v serviske? Zhora na hlave je vidiet hlavicky srobov, su strhane? Preco?.. Jediny standardny ukon pri tom rocniku a km, ktory hladas je nastavenie ventilov, ale to by nemal robit babrak, ktory nenasadi spravne tesnenie.
    Blok motora – ani na rebrovani, ani na samotnom bloku motora by som neakceptovat ziadne skrkance, zlamane rebrovanie, zvary, akykolvek zasah. Nezistis co sa stalo, co bolo robene, kym a ako, ruky prec.
    Nechaj si ju nakopnut, chyta na brnk? Ziadne chrastive zvuky? (predstav si za hrst srobov do miesacky – tak takto moze hrkat Ducati, nie japonec, ktoreho hladas..) Co lezie z vyfuku? Vodna para a vona benzinu je OK, po par minutach sa moto ohreje a para zmizne. Leze z vyfuku dym akejkolvek inej farby (biely, cierny =dakujem, dovi)
    Skusobna jazda – nezavidim Ti ju, lebo je potrebne skusit cele spektrum otacok co bude pre zaciatocnika na 100k motorke dost zazitok.. Sleduj ci ide rovnomerne za plynom, netrha, nekucka, ziadne chrastive zvuky.

    Prevodovka + spojka – treba si  pri skusobnej jazde odradit vsetky rychlosti hore, dole.. Su to japonce, rychlosti MUSIA skakat presne. Spojka neklze ani pri pomalom spustani, nedaj boh, ze by zasmrdela..

    RAM :

    pozor na zvary ci rovnanie. Rovnanie asi okom neodhalis, ale jedine akceptovatelne zvary na rame su od vyroby. Vzdy si vopred pogoogli ci na youtube pozri presne model a rocnik ktory ides pozerat a idealne voci tomu nechaj aj vopred zaslat majitelom fotky moto ktoru ides pozriet v detailnom rozliseni a v klude porovnavaj. Ziadne preliaciny, pokrivenia, ine zvary ako na mieste ako od vyroby – neakceptovatelne = ruky prec. Predna vidla a teleskopy – pozri ci neslzia tlmice cez gufera, opat si porovnaj modelovy rocnik z internetu (napr tento hornet, su rocniky, ktore maju strieborne teleskopy, su rocniky, ktore zlate) pomoze Ti to odhalit buranie zpredu a vymenu komplet predku.
    Pri vyrovnanych riadidlach smeruje koleso rovno. Pri skusobnej jazde – nevies, ci das v zakrutach naklon, ale drzi stopu? Pri rovnej jazde, brzdeni – netaha do stran?
    Skus medzi prednym svetlom najst skulinu, niecim si tam posvietit na budiky, hladaj zvarane plasty. Budiky su dost drahe na vymenu, obvykle po “ celovke“ sa meni len ten kovovy kryt a svetlo, budiky “ sa zlepia“ 🙂

    Ostatne veci :
    Pneu – vzorka. Pneu nie su smrtelny problem, je to spotrebak, ale ak mas hned po kupe vrazit dalsich 200E do vymeny pneu, pytaj zlavu.
    Brzdy – kotuce opticky hrubka, prejst kazdy rukou, ci su rovnomerne vybrzdene. Dtto. platnicky. Opotrebovanie je riesitelny problem, len Ta caka vymena a nie uplne lacna. Zlava?
    Pri skusobnej jazde skus ucinnost, brzdy musia byt plynulo davkovatelne, citlive a mali by sa Ti zdat ostre. Ak poriadne potiahnes za prednu, musia zazvonit vajka o nadrz, len bacha, aby si ju nepolozil Ty pri tomto ukone 🙂

    Dokladne si prezri zrkadla, smerovky, zavazicka na riadidlach, vyfuk, nadrz, padaky ak su nahodene a porovnaj si to s original fotom modelu z internetu. Su osuchane na kov? Moto lezala. Su vymenene – ma majitel povodne? Nema = moto s najvacsou pravdepodobnostou lezala.
    Lak – original = OK. Prestrek? Moto lezala. Samozrejme ze su vynimky, ale ako prdlafka pise vyssie, ak mas moto v original stave – co by Ta viedlo k tomu striekat ju inou farbou, ci robit z nej “ streetfightera“  okrem buracky?
    Poskusaj vsetky cudlicky a elektroniku, svetla, smerovky, vykopni pri vymacknutej spojke a zaradenej jednotke bocak (motorka zdochne), chcipak..

    Legalne veci : skontrolovat cislo motora, Ty citas z bloku motora, kamarat (nie majitel) kontroluje technicak. STK nalepka + protokol (pozri uvedene zavady) + platnost + ruzova karticka. KO nalepka? = moto z dovozu. Ak ma KO nalepku, da sa (neviem kde presne, ale cez googel zistit) podla VINka pocet km, datum dovozu a dalsie detaily. Sedia cca s tym co uvadza majitel?

    Urcite som na nieco zabudol, ale ved je to diskusne forum, skusenejsi radi doplnia.
    Tak snad Ti to pomoze pri vybere.
    A nezabudni – lovis vo vodach zaciatocnickych motoriek, vacsina bude padnuta. Otazka je ako velmi, ci to ma vplyv na jej dalsi funkcnost,ci nebodaj Tvoju buducnost a samozrejme aj cenu 😉
    Tak sa na ne tak divaj, vyssie uvedene by Ti mohlo pomoct odhalit co sa s motorkou dialo..

    odpoveď na: Začiatočnik. #96406
    bocian
    Účastník (Participant)

    Ale fesak tam pise len v TP uskrtena..
    Z inzeratu to vyzeral len na papierovy odrb, aby motorku mohol jazdit mensi vodicak.
    Trebalo by sa spytat priamo majitela, ci sa jedna o papierovy vykon, alebo je motor skutocne uskrteny.. Plny vykon 2006ky je 72kW.
    Fotky nie su v detailnom rozliseni, ale z toho co vidim, predne riadidla neoriginal, smerovky neoriginal, zrkadla neoriginal, pol motorky striekanej na zeleno (mozno len „tuning“ ale ja som paranoik, pytal by som sa preco), niektore 2006 ky mali strieborne predne teleskopy, niektore uz zlate – v tomto na prvy pohlad problem nevidim, zadna guma je total slick – tu musis dat hned na vymenu (argument na pripadne zjednanie ceny..)
    Netvrdim, ze su to vyslovene problemy, ale urcite by som sa na to pytal.
    Viac detailov snad odhalia hornetisti, to len tak na prvy pohlad.

    odpoveď na: Začiatočnik. #96400
    bocian
    Účastník (Participant)

    urad mas spravu 🙂

    odpoveď na: Začiatočnik. #96383
    bocian
    Účastník (Participant)

    Sadni niektoru sobotu na vlak, dojdi do Ba, nalozim Ta do auta, skocime do Vidna do Louisa, sortimentne mu moze konkurovat na sk len malo obchodov ak vobec a vecer si naspat v ziline:) http://www.louis.at

    odpoveď na: Začiatočnik. #96370
    bocian
    Účastník (Participant)

    Nech sa paci, s rocnou zarukou :

    GSR 600

    odpoveď na: Začiatočnik. #96366
    bocian
    Účastník (Participant)

    Urad : taky maly hint k nahatym 6kam :

    4V (v poradi Yamaha, Honda, Suzuki) :
    male 6ky s vykonom + / – 70 koni : XJ6, CB600, GSF650
    dospele 6ky s vykonom + / – 100 koni : FZ6, Hornet, GSR600 

    2V :
    SV650, ER 6-N, Gladius, prip. maly monster ak Ta zlaka taliansko..

    Ak by som ja znova kupoval jazdenku, pozrel by som si ponuku
    v Styxe vo Vrabloch a MMMotoshop Sobotiste.

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 1 až 15 (z celkového počtu 33 )
Advertisement
Advertisement

Partneri