Spravodajstvo
Hildebrand & Wolfmüller
-
PodujatiaPred 2 týždne
MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína
-
SpravodajstvoPred 2 týždne
Yamaha TRACER 7 a TRACER 7 GT 2025 – Sport-tourer novej generácie
-
Testy a recenziePred 2 týždne
TEST: Honda Hornet 1000 SP – veľký návrat v agresívnom balení
-
Testy a recenziePred 3 týždne
BMW R 12 & R 12 nineT – králi štýlu, charakteru a boxerovej klasiky
-
Testy a recenziePred 1 týždeň
Kawasaki Z900RS a Z650RS – klasika pre moderného jazdca
-
Testy a recenziePred 1 týždeň
Kawasaki W800 a Meguro S1 – klasika s japonskou dušou a modernou spoľahlivosťou
-
Testy a recenziePred 2 dni
Suzuki GSX-S1000GX: Revolúcia v segmente sport-touring?
-
SpravodajstvoPred 57 minút
BMW Motorrad Concept RR: Budúcnosť superbikov zhmotnená v karbóne a technike
Gaaspi
12. januára 2008 at 19:41
Tento výkon dosahuje mój pionier z 50-ccm a pritom má len dva ventily, aj to len na kolesách! 😁 má prevod na kolese jak parná lokomotýva. Na tú dobu to celkom ujde! Som rád že žijem v tejto dobe! Vtedy na motorku nemal hocikto! Dnes za 500-sk pinčel kúpiš a jazdí sa!