Spravodajstvo
Honda Africa Twin – konečne poznáme ceny pre Slovensko
-
PodujatiaPred 2 mesiaceFOR MOTORBIKES 2026: Agrokomplex Nitra bude hostiť slovenskú verziu mimoriadne úspešnej pražskej výstavy motocyklov
-
Testy a recenziePred 3 mesiaceAprilia Tuono 457 – malý naháč s veľkým športovým duchom
-
Testy a recenziePred 2 mesiaceMoto Morini Calibro 700 – cruiser s talianskym podpisom
-
SpravodajstvoPred 2 mesiaceKawasaki Z1100 a Z1100 SE (2026): keď sa „Sugomi“ prebudí
-
Testy a recenziePred 2 mesiaceYamaha Tracer 9 GT+ Y-AMT 2025 – športový tourer novej generácie
-
SpravodajstvoPred 1 mesiacHonda CB1000F (2026): retro svaly, moderná technika
-
Testy a recenziePred 3 mesiaceCFMOTO 675NK vs. Triumph Trident 660: totálny prepadák, či problém pre konkurenciu?
-
SpravodajstvoPred 3 týždneKawasaki KLE500 (2026): Návrat legendy pre nové dobrodružstvá

papi
30. novembra 2015 at 8:41
😈 Čítam Raptora na mr, jak podľa fotky usúdil, že nová Africa je malá motorka…
Pre porovnanie:
BMW GS (2010) – rozvor 1507 mm
BMW GS A (2010) – rozvor 1510 mm
Africa Twin (2016) – rozvor 1575 mm
Kolesá u BMW GS 19/17, u novej Afriky 21/18
😈 Plus otázka od trpaslíka:
Keď má sériová Afrika zdvihy kolies väčšie, ako GSA, prečo môže mať Honda nižšie sedadlo ? Svetlá výška tej sériovej Hondy je pritom 250 mm …
Myslím, že dobrý marketing sa rodí už na rysovacích doskách ( 😈 dnes CAD ) …