Spravodajstvo
Kijima Monster S4R
-
PodujatiaPred 2 mesiaceFOR MOTORBIKES 2026: Agrokomplex Nitra bude hostiť slovenskú verziu mimoriadne úspešnej pražskej výstavy motocyklov
-
Testy a recenziePred 3 mesiaceAprilia Tuono 457 – malý naháč s veľkým športovým duchom
-
Testy a recenziePred 2 mesiaceMoto Morini Calibro 700 – cruiser s talianskym podpisom
-
SpravodajstvoPred 2 mesiaceKawasaki Z1100 a Z1100 SE (2026): keď sa „Sugomi“ prebudí
-
Testy a recenziePred 2 mesiaceYamaha Tracer 9 GT+ Y-AMT 2025 – športový tourer novej generácie
-
SpravodajstvoPred 1 mesiacHonda CB1000F (2026): retro svaly, moderná technika
-
Testy a recenziePred 3 mesiaceCFMOTO 675NK vs. Triumph Trident 660: totálny prepadák, či problém pre konkurenciu?
-
SpravodajstvoPred 3 týždneKawasaki KLE500 (2026): Návrat legendy pre nové dobrodružstvá

cygno
11. apríla 2007 at 7:35
Zaujimave, takze japoncici upravuju talianov? Inak nemozem zrovna povedat, ze sa mi to paci a ako napad to tiez nie je nic moc. Ked niekto chce mat okapotovany motor zo starsej s4r tak nech si kupi 996 a ked chce niekto okapotovany motor novej s4r (popripade s4rs) nech si kupi 999.
ogard
11. apríla 2007 at 8:29
Hmm… predne svetlo ako z hyosungu 😁
Puco
11. apríla 2007 at 8:29
Aleee, kuaaa, monster je prosto monster, a zostane ním. 🙂 🙂 🙂 Toto je len hybrid 😛 a dajaký nepodarený 😁 . Japonci nech si túúúnujúúú svoje,yes!!! 😈 😈 😈