Spravodajstvo
Kijima Monster S4R
-
SpravodajstvoPred 3 týždne
REVOLÚCIA – pneumatika ktorá mení históriu a ušetrí ti peniaze ale aj prírodu!
-
Testy a recenziePred 1 týždeň
Test Honda Hornet 500: malý sršeň opäť s dvojvalcom
-
SpravodajstvoPred 3 dni
Pneumatika s adaptívnym dezénom. Daj zbohom svojej starej gume!
-
Turistické článkyPred 7 dní
Rakúsko s Motobulharom: Zelená perla blízko Bratislavy – Grüner See
-
SpravodajstvoPred 1 týždeň
MV Agusta Enduro Veloce 2024 – Superšport do terénu
-
SpravodajstvoPred 2 týždne
Moto Guzzi Stelvio – cestovné enduro z Talianska
-
PodujatiaPred 5 dní
Vyskúšaj novinky na Kawasaki Good Times Tour 2024
-
SpravodajstvoPred 2 týždne
Aprilia RS 457: chce byť najlepšia v triede!
cygno
11. apríla 2007 at 7:35
Zaujimave, takze japoncici upravuju talianov? Inak nemozem zrovna povedat, ze sa mi to paci a ako napad to tiez nie je nic moc. Ked niekto chce mat okapotovany motor zo starsej s4r tak nech si kupi 996 a ked chce niekto okapotovany motor novej s4r (popripade s4rs) nech si kupi 999.
ogard
11. apríla 2007 at 8:29
Hmm… predne svetlo ako z hyosungu 😁
Puco
11. apríla 2007 at 8:29
Aleee, kuaaa, monster je prosto monster, a zostane ním. 🙂 🙂 🙂 Toto je len hybrid 😛 a dajaký nepodarený 😁 . Japonci nech si túúúnujúúú svoje,yes!!! 😈 😈 😈