Spravodajstvo
Kijima Monster S4R
-
Testy a recenziePred 4 týždne
TEST Carpuride W702 Pro: Moderná technológia na 20-ročnej motorke
-
Testy a recenziePred 2 týždne
TEST: Honda GB350S – poctivý klasik pre moderného jazdca
-
NezaradenéPred 4 týždne
TEST Kawasaki Z900 a Z900 SE (2024): Ktorý naháč je pre vás lepší?
-
SpravodajstvoPred 2 týždne
BMW R 1300 R 2025: Surová sila a technologická precíznosť v čistej podobe
-
SpravodajstvoPred 3 týždne
Nové Triumph Endurá: TF 450-E a TF 250-E 2025
-
PodcastPred 2 týždne
Lukáš Tomšík – Slovenský motorkár, ktorý robí dabléra pre Toma Cruisa
-
SpravodajstvoPred 3 týždne
Ducati Desmo450 MX – talianske srdce v motokrosovom svete
-
PodujatiaPred 2 týždne
TEST Days a Safety Training: Honda štartuje sezónu 2025 vo veľkom štýle – príď sa povoziť!
cygno
11. apríla 2007 at 7:35
Zaujimave, takze japoncici upravuju talianov? Inak nemozem zrovna povedat, ze sa mi to paci a ako napad to tiez nie je nic moc. Ked niekto chce mat okapotovany motor zo starsej s4r tak nech si kupi 996 a ked chce niekto okapotovany motor novej s4r (popripade s4rs) nech si kupi 999.
ogard
11. apríla 2007 at 8:29
Hmm… predne svetlo ako z hyosungu 😁
Puco
11. apríla 2007 at 8:29
Aleee, kuaaa, monster je prosto monster, a zostane ním. 🙂 🙂 🙂 Toto je len hybrid 😛 a dajaký nepodarený 😁 . Japonci nech si túúúnujúúú svoje,yes!!! 😈 😈 😈