Spravodajstvo
Korea: Proti-motocyklová politika
-
SpravodajstvoPred 1 mesiac
HAYABUSA má 25 rokov. Prichádza v špeciálnej edícii
-
SpravodajstvoPred 3 mesiace
Harley-Davidson X440 je iný Harley než by si čakal… A má to háčik
-
SpravodajstvoPred 2 mesiace
TRK 700 a TRK 700 X – Benelli útočí v strednej triede Adventure
-
SpravodajstvoPred 2 mesiace
Malý Speed a malý Scrambler – novinky z Británie!
-
Testy a recenziePred 1 mesiac
Nová Honda CB750 Hornet: Verdikt majiteľov starších generácii
-
Testy a recenziePred 2 mesiace
Triumph Tiger 900 – súboj Rally Pro Vs. GT Pro. Ktorá je tá pravá?
-
SpravodajstvoPred 2 mesiace
BMW rady M – pripravuje sa ďalší model. M1000XR. Cestovná raketa na 2024
-
SpravodajstvoPred 4 týždne
Yamaha YZF R1 – výročná edícia pre náročných
MartineR
15. marca 2007 at 7:07
´´Zaujímalo by ma, čo na tento zákon hovoria korejskí výrobcovia motocyklov.´´
Ani nic, predavaju tie svoje cerepy do strednej a vychodnej europy …
sliver
15. marca 2007 at 7:15
Myslis ze v Korei sa korejske motocykle nepredavaju 😕
raptor
15. marca 2007 at 8:25
len som sa nikde nedocital ci ide o severnu alebo juznu koreu co je setsakramentsky rozdiel
sliver
15. marca 2007 at 11:07
Juzna Korea, tam je aj Soul ak sa nemylim 😉
MartineR
15. marca 2007 at 11:45
sliver ak si vezmeme percentualny podiel vyroby na vyvoz, tak verim, ze bude majoritnyl.
doctor
15. marca 2007 at 12:09
Vsak ty sk***enci nechcu ani odbory vo firmach tak potom co cakas od nich na cestach?Americania im vybojovali to co maju ale oni ako ludia ostali stale len blby komanci.
sliver
15. marca 2007 at 12:24
MartineR nevravim ze nie 😉, ja som skor myslel tu minoritnu cast vyroby
milan3232
15. marca 2007 at 20:14
Si predstavte ze v podobnej krajne sme zili prednedavnom aj my. Teraz nemyslim konkretne na zakon o motocykloch, ale vo vseobecnosti… Rozum zostava stat… Demokracia…