Spravodajstvo
Korea: Proti-motocyklová politika
-
Testy a recenziePred 3 mesiace
Test Triumph Tiger 900 GT Pro. Ideálny motocykel pre všetko?
-
Testy a recenziePred 2 mesiace
Test Honda Monkey 125. Môžeš sa jej smiať, ale…
-
Testy a recenziePred 2 mesiace
Test Indian Scout Rogue. Netuctový chuligán pre skúsenejších
-
MotoporadňaPred 3 mesiace
Motocyklový podvozok je veda. Vieš ako ho správne servisovať?
-
Testy a recenziePred 1 mesiac
Test enduro Husqvarna Norden 901. Splní vysoké očakávania?
-
Turistické článkyPred 2 mesiace
Na motorke okolo Čierneho mora: Gruzínsko, Azerbajdžan, Arménsko, Turecko
-
MotoporadňaPred 2 mesiace
Ako si výhodne poistiť motorku?
-
Testy a recenziePred 1 mesiac
Test Aprilia Tuareg 660. Prekvapenie roka v enduro triede?
MartineR
15. marca 2007 at 7:07
´´Zaujímalo by ma, čo na tento zákon hovoria korejskí výrobcovia motocyklov.´´
Ani nic, predavaju tie svoje cerepy do strednej a vychodnej europy …
sliver
15. marca 2007 at 7:15
Myslis ze v Korei sa korejske motocykle nepredavaju 😕
raptor
15. marca 2007 at 8:25
len som sa nikde nedocital ci ide o severnu alebo juznu koreu co je setsakramentsky rozdiel
sliver
15. marca 2007 at 11:07
Juzna Korea, tam je aj Soul ak sa nemylim 😉
MartineR
15. marca 2007 at 11:45
sliver ak si vezmeme percentualny podiel vyroby na vyvoz, tak verim, ze bude majoritnyl.
doctor
15. marca 2007 at 12:09
Vsak ty sk***enci nechcu ani odbory vo firmach tak potom co cakas od nich na cestach?Americania im vybojovali to co maju ale oni ako ludia ostali stale len blby komanci.
sliver
15. marca 2007 at 12:24
MartineR nevravim ze nie 😉, ja som skor myslel tu minoritnu cast vyroby
milan3232
15. marca 2007 at 20:14
Si predstavte ze v podobnej krajne sme zili prednedavnom aj my. Teraz nemyslim konkretne na zakon o motocykloch, ale vo vseobecnosti… Rozum zostava stat… Demokracia…