Spravodajstvo
Korea: Proti-motocyklová politika
-
SpravodajstvoPred 2 mesiace
Nový naháč z Číny: CFMoto 800NK
-
MotoporadňaPred 2 mesiace
Návrat na motorku po zime. Ako sa správať na ceste a čo všetko skontrolovať?
-
Testy a recenziePred 2 mesiace
Test Moto Morini 6½ Seiemmezzo SCR 650. Dostupný scrambler čo stojí za to?
-
MotoporadňaPred 1 mesiac
Ako vybrať správne moto oblečenie? Vyberáme bundu na motorku
-
SpravodajstvoPred 1 mesiac
Spoznaj taliansku legendu Benelli. Ukážeme ti jej históriu ale aj súčasnosť.
-
SpravodajstvoPred 6 dní
Aprilia RSV4 Factory a Tuono V4 Factory v nových farbách Speed White
MartineR
15. marca 2007 at 7:07
´´Zaujímalo by ma, čo na tento zákon hovoria korejskí výrobcovia motocyklov.´´
Ani nic, predavaju tie svoje cerepy do strednej a vychodnej europy …
sliver
15. marca 2007 at 7:15
Myslis ze v Korei sa korejske motocykle nepredavaju 😕
raptor
15. marca 2007 at 8:25
len som sa nikde nedocital ci ide o severnu alebo juznu koreu co je setsakramentsky rozdiel
sliver
15. marca 2007 at 11:07
Juzna Korea, tam je aj Soul ak sa nemylim 😉
MartineR
15. marca 2007 at 11:45
sliver ak si vezmeme percentualny podiel vyroby na vyvoz, tak verim, ze bude majoritnyl.
doctor
15. marca 2007 at 12:09
Vsak ty sk***enci nechcu ani odbory vo firmach tak potom co cakas od nich na cestach?Americania im vybojovali to co maju ale oni ako ludia ostali stale len blby komanci.
sliver
15. marca 2007 at 12:24
MartineR nevravim ze nie 😉, ja som skor myslel tu minoritnu cast vyroby
milan3232
15. marca 2007 at 20:14
Si predstavte ze v podobnej krajne sme zili prednedavnom aj my. Teraz nemyslim konkretne na zakon o motocykloch, ale vo vseobecnosti… Rozum zostava stat… Demokracia…